Продавець Запчасти к автомобилям УРАЛ и КамАЗ от завода изготовителя, по доступным ценам розвиває свій бізнес на Prom.ua 13 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
162 відгуків
В зв'язку з ситуацією в країні ціни можуть відрізнятись.Сделать заказ
+380 (97) 975-83-31
Автозапчасти на грузовики
Кошик

Балка передней оси ЗІЛ-130, 130-3000008-А

9 500 ₴

  • В наявності
  • Код: 130-3000008-А
Балка передней оси ЗІЛ-130, 130-3000008-А
Балка передней оси ЗІЛ-130, 130-3000008-АВ наявності
9 500 ₴
+380 (97) 975-83-31
+380 (97) 975-83-31
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.
Придбати Балка передній осі ЗІЛ-130, 130-3000008-А Ви можете, оформивши замовлення у нас в інтернет магазин УРАЛ-ЗАПЧАСТИНИ через кошик або зателефонувавши за вказаними телефонами.Балка передній вісі ЗІЛ-130, 130-300008-АПередня ось (ріс. 1) зійде з штампованої балки 11, підключеної з поворотними кулаками 4, шкворня.. 5. На бобичках поворотних кула законок з боку балки виконані кільцеві протоки для ущільнювальних гумових кілець 16. Останні захищають поверхню тертя вту надлок і шкворня від попадання пилу та бруду. Вертикальне навантаження на спіраль контролюється наполегливими металокерськими підшипниками. Смазка втулок шкворней поворотних кулаків вироблялася через два прес-мас націлені 15, розташовані у верхній і нижній бобишках кожного кулака. Важкі підшипники шкворней сма правляються через нижній прес-мас законодавці одночасно зі змазкою нижніх втулок шкворней. Зазор між нижнім торцем верхня бобишки поворотного кулака і верхівцем шкворней боби балки має бути не більше 0,15 мм. Величина цього зазору підтримується під час збирання металевих регуляційними шайбами 6. На чапфах поворотних кулаків на кінічних роликових підшипниках обертаються ступці 3 передніх коліс. Закріплення підшипників і регулювання їх укладалося крончастою гайкою. Наручний підшипник закритий ковпаком 2, вкинутим у ступку. З іншого сторо встановлені ступці в спеціальній обоймі встановлений сальник, який захищає вихід смазки зі сходинки. Tрапеція рульового управління розміщена ззаду балки передній осі. Крига рульових тягів 12 і 14 крон розташовуються в кінських отворах бобишок поворотних кулаків гайками. Фіксація їх у певному покладі закону виробляється за допомогою шпонок. На нижніх важільх поворотних кулаків є спеціальні болти, які надають перевагу повороту коліс. Про лесточену 10 і поперечну 9 рульові тяги — трубчасті. Шарніри про ондольну і поперечну рульові тяги з напівсферичними пальцями, уніфіковані по деталях між собою. Конструкція шарнирів є некоректною. Зазор між елементами шарніра вибирається за рахунок пружності різоподібного буфера, встановленого між кришкою та п'ятою Смазка шарнірних зв'язків виготовляється через прес-масленки, встановлені на корпусі наконечника. Різьблення на кінцях поперечної тяги — це ліва і права, що дозволяє регулювати розташування коліс, не знімаючи тяги з автомобіля. Офіс передніх вісь за дозволено: під час перевірки надійності і підтяжку різьбарних з’ єднань, частих змазків і шарнирів рульних тягів; під час перевірки люфтів і шкворневого з’ єднання і шарнірахлів тяг, встановлення перед колесами і гортання коліс. Необхідно роздивляючись і спрямовуючи свої дозволи на оберти, а також розтягуючи оберти до стін. При послабленні шкворіння шкворень у балці з’являються люфт і, згідно з правилами, швидко продукують отвори. Це вимагає або заміняти балки, або складний ремонт, який вимагає розтягнення дірок, виготовлення втулки, її запресовування і подальшої точної обробки ворстка під шкворень. люфт шкворня у втулках прові продовжують покачуванням колеса в верті етилальній площині при вивішених колесах. Шкворень і втулки потребують заміни, якщо їх сума дорівнює 0,6 мм. Це залежить від руху гальмового шина при покатуванні до леслу. Якщо верхній край щита більший, ніж 1,6 мм, то потрібно замінити. Звичайно ж, з прокручуванням люфти у втулках шкворня перевіряє люфт поворотної чапфи вздовж осі шкворня. Він перевіряється щупом, поміщайте законним взазор між верхньою бобишкою кулака і торцем бобинки балки. Крім того, за законодавством більш ніж 0,15 мм усувають сталевою регулювальною пропорційною прокладанням відповідної товщини. До того ж, якщо зазор більше ніж 1 мм, то заміна підшипника. Якщо під час повного повороту коліс не забезпечується нормальний радіус повороту повороту автомобіля або шини задушуються за що-небудь, то перевірка макакономічного кута обертання колії буде 34 градусами для внутрішнього колеса. Цей кут регулюється зміною довжини болтів, які вставляються у різьблення важелі поперечним рульовим тягом.
Характеристики
Основні атрибути
ВиробникЗІЛ
Країна виробникУкраїна
СтанНовий
Інформація для замовлення
  • Ціна: 9 500 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner