Продавець Запчасти к автомобилям УРАЛ и КамАЗ от завода изготовителя, по доступным ценам розвиває свій бізнес на Prom.ua 13 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
165 відгуків
автозапчастини для грузових авто
+380 (97) 975-83-31
Поршень ЗІЛ-130 (100,0/100,5/101 130-1004015-А3)

Поршень ЗІЛ-130 (100,0/100,5/101 130-1004015-А3)

  • В наявності
  • Код: 130-1000106-52

650 ₴

+380 (97) 975-83-31
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.
Опис
Характеристики
Придбати Поршен Зилл-130 (100,0/100,5/1011) 130-10015-А3 Ви можете, оформивши замовлення у нас в інтернеті УРАЛ-ЗАПЧАСТИНИ через кошик або зателефонувавши за вказаними телефонами. Поршей ЗІЛ-130 130-1000106-52 Кривошиповий механізм сприймає тиск газів при такті згорання - і розширює прямий рух прямо, поворотно-поширюючий рух у обертальному коліні. Кривошипно-шипний. Цей механізм складається з блоків циліндрів з картром, головки циліндрів, поршнів з кільцями, поршневих пальців, шатунів, колінчастого вала, махівника і піддона картера. Блок циліндрів є основною деталькою двигуна, до якої кріпляться всі механізми і деталі. Ціліндри в блоках досліджуваних двигунів розташовані у двох рядах під кутом 90 градусів. 5) У тій же відливці зроблені картр і стінки порожнин охолодження, що оточують циліндри двигуна. У блоках дослідних двигунів встановлюють вставлені гільзи, які охолоджуються охолоджуючою рідиною. Внутрішня поверхня гільзи є напрямною для поршнів. Гільза розташовує під потрібний розмір і шліфуває. Гільзи, які охолоджуються, називаються мокрими. Вони в нижній частині мають ущільнювальні кільця з спеціальної гуми (ЗІЛ-130 і КамА-740) або мідні (ЗМЗ-53). Верхнє ущільнення гільзів досягається прокладанням голівки циліндрів. Блок циліндрів V-подібного двигуна ЗІЛ-130 і ЗМЗ-53 зверху закритий двома головками з алюмінієвого сплаву. В двигуні КамАЗ 740 кожен циліндр має власну головку. У голівці циліндрів двигунів ЗІЛ-130 і ЗМЗ-53 розміщені камери згорання, в яких є різьбові отвори для запалювання свічок. Для того щоб охолодити камери згорання в голівці навколо них, на голівці циліндрів прикріплені деталі газорозмірного механізму. У головці циліндрів виконані впускні та випускні канали і встановлені вставні сідла і напрямні втулки клапанів. Для виготовлення герметичності між блоком і головкою циліндрів встановлено прокладку, а кріплення головки до блоку циліндрів здійснено шпиляками з гайками. Прокладка повинна бути міцною, смаженою і еластичною. У двигуні ЗІЛ-130 і ЗМЗ-53 вона сталаасбестова, в 'КамАЗ-740 - з сталі. Для ущільнення сталевої прокладки в щілину на нижній площині головки циліндра заспресовано сталеве кільце з гострим виступом. Знизу картер двигуна закрито піддоном, виштампований з листкою сталі. Піддон захищається від пилу та бруду і використовується як резервуар для олії. Штампований піддон кріпиться до площини роз'єму болтів, а для забезпечення герметичної з'єднання використовують прокладки з картону або з клею пробки. У час роботи двигуна в картер проникають гази, що може призвести до підвищення тиску, проривки і витекання масла. Щоб запобігти цьому, картер через спеціальну трубку (сапун) повідомляє про атмосферний тиск. Поршені сприймають газ під час роботи і передають його через поршневий палець і шатун на колінчастий вал. Поршен — це перевернута циліндрична склянка, відлита з алюмінієвого сплаву (ріс. 7). У верхній частині поршня розміщена головка з канавками, в які вставлені поршневі кільця. Ниж головки виконано спідниця, яка веде рух поршня. У спідниці поршня є припливи-бобишки з отворами для поршневого пальця. При роботі двигуна поршень, нагріваючись, розшириться і, якщо між ним і дзеркалом'циліндра не буде. необхідного зазору, закинеться в циліндрі, і двигун припинить роботу. Але великий зазор між поршнем і дзеркалом циліндра також небажає, тому що це призводить до прориву частини газу в картер двигуна, падіння тиску в циліндрі і зменшення потужності двигуна. Для того щоб нирець не зависав під час прогрітого двигуна, головку поршню виконують менше діаметру, ніж спідницю, а саму спідницю в поперечному січенні виготовляють не циліндричної форми, а у формі еліпса з більшою вісь, перпендикуватою поршневим пальцем. На спідниці поршня може бути розріз. Вовальна форма і розріз спідниці запобігають заклинанню поршневого розрізання. Цей механізм є абсолютно однаковим, але кожен з них відрізняється діаметром та іншими характеристиками, що притаманні лише цьому двигуну. Наприклад, у головці поршня двигуна ЗІЛ-130 залито чугуне кільце, в якому зроблено канавку під верхнє компресійне кільце. Така конструкція сприяє зменшенню зносу канарки під поршневе кільце. У дні поршневого двигуна КамА-740 виконано камера згорання. Головка має вставку з жаропрочного чугуна під верхнім компресіонним кільцем і коллоїдно-графітовим покриттям спідниці.Для правильного збирання поршень з шатуном на дні головок більшості поршень вибива стрілка з написом « Перед», а на бокових поверхостях поршень лучних двигунів ЗМЗ-53 виконано напис « Назад». Поршні двигуни Зи ЗІЛ-130 і ЗМЗ-53 після механічної обробки олів, що сприяє кращій приробітки і зменшенню з їх початкового періоду двигуна. Компресіонні кільця ущільнюють зазор між поршнем і циліндром і служать для зменшення прориву газів з циліндрів у картр, а маслиновані злишки олії з дзеркала циліндрів і не допускають проникнення масла в камеру згорання. Персональні кільця, виготовлені з чугуну або сталі, мають розріз (замок) (). Якщо ви встановите поршневе кільце до циліндра, воно спочатку стискається, завдяки чому його щільно притискується до дзеркала циліндра під час розтирання. На кільцях є фаски, за допомогою яких кільце трохи переказується і швидше притирається до дзеркала циліндра, і зменшується насосна дія кілець. Колицтво кілець, які встановлюють на поршнях дослідних двигунів, неодинакове. На кінцях двигунів ЗІЛ-130 три компресійні кільця, два верхні хромовані по поверхні, що контактує з гільзою.
Основні
ВиробникЗІЛ
Країна виробникУкраїна
Інформація для замовлення
  • Ціна: 650 ₴
Поршень ЗІЛ-130 (100,0/100,5/101 130-1004015-А3)Поршень ЗІЛ-130 (100,0/100,5/101 130-1004015-А3)
В наявності
650 ₴
+380 (97) 975-83-31

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner