Продавець Запчасти к автомобилям УРАЛ и КамАЗ от завода изготовителя, по доступным ценам розвиває свій бізнес на Prom.ua 12 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
155 відгуків
В зв'язку з ситуацією в країні ціни можуть відрізнятись.Сделать заказ
+380 (97) 975-83-31
Автозапчасти на грузовики
Кошик

Поршневі кільця ЗІЛ-130 "Мотордемаль" г.Кострома,130-1000 1000

3 056 ₴

  • В наявності
  • Код: 130-1000100
Поршневі кільця ЗІЛ-130 "Мотордемаль" г.Кострома,130-1000 1000
Поршневі кільця ЗІЛ-130 "Мотордемаль" г.Кострома,130-1000 1000В наявності
3 056 ₴
+380 (97) 975-83-31
+380 (97) 975-83-31
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.
Придбати Поршневі кільця ЗІЛ-130 "Мотордемаль" Кострома,130-100000000 Ви можете, оформивши замовлення у нас в інтернеті УРАЛ-ЗАПЧАСТИНИ через кошик або зателефонувавши за вказаними телефонами. Поршневий перстень ЗІЛ-130 130 100000 Компресіонові кільця передують прорив, тобто виштовхують гази надпоршневої порожнини, підтримують тиск або, як кажуть, комупресію в циліндрі. За особливостями конструкції їх розділяють на прямокутний кут, конусний, скручений, клиноподібний, комбінований та витончений. Кільця прямокутного перерізу є найпростішими (див. малюнок а). Однак, маючи порівняно широку контактну поверхню, вони ледве пристосовуються до циліндрів і погано пристосовуються до дзеркала у разі заміни обраних кілець новим комплектом (використовуючи проміжну зміну зношених кілець роблять без розщеплення циліндрів, якщо конусність і овальність їхніх стінок знаходиться в допустих межах). Необхідність приробкикоштовець викликається наявністьм зазорів-просвітів між стінками циліндра і зовнішнього вигляду кільця, які при всій ретельності обробки майже завжди мають місце. Якщо під час проби у спеціальному калібрі величина просвіту не перевищує 0,02мм, то коло соїзма з дугою в 30 градусів, то поршневе кільце вважається придатним. Але, що більше просвіти і розширює зовнішня кругла кільця, темніше буває період приробки кільця, що забезпечує повноприкошення його з дзеркалом циліндра. Конусна каблучка характеризується тим, що зовнішня сторона виконується у вигляді засіченого конусу під кутом у 0,5 —3 градуса до паралівних поверхонь (див. б). Хоча такі каблучки трохи пришвидшують виробництво, проте вони швидко прилаштовуються до циліндрів і ліпше пристосовуються до нерівних дзеркал, оскільки контактуються з ними лише вузькими поясками. Коли ви вводите персня в циліндр, то мусите слідкувати, щоб менша основа конусу була спрямована на часщу поршню. Тоді, під час поршню до н.м.т. конотактний пояс персня буде скубувати (збирати) олію зі стенок циліндра, а при ході до в.т., сформований олійний клин віджимає її від дзеркала. Це покращує змазку верхньої зони циліндра та поршневих кілець і зменшує можливість проникнення масла в камеру згоряння. Конусні поршневі кільця використовуються, наприклад, в двигунах зилл 130 і B-2 як третій і відповідно до четвертого компресійних кілець. Поршневі кільця з несиметричним перерізом показані на малюнку в. Від прямокутних вони відрізняються лише тим, що на внутрішній або зовнішньому боці роблять проточку (внутрішня сторона заміняється часом фаською). Кільця з порушеною симетрією сітківки, що мають проточку на внутрішній стороні, дещо закручуються, і зовнішня форма конуса, як показано на рис. 2, в. Такі кільця називаються скрученими, або торсиональними. Завдяки їм прямокутні (про законстоту виготовлення) і конусні кілці надають великої ваги автомобілям. Зокрема, вони є прихильниками всіх вигідних карбюраторних двигунів. Несиметричні поршневі кільця мають високий радіальний тиск на стінки цилінд, що покращує їхню продуктивність. Якщо ви вдягаєте несиметричні поршневі кілки, вам слід стежити за тим, щоб проточка на внутрішній стороні була вбрана в поршень, а зовнішня протока — в бік спідниці. Кліноподібні або трапецеїдні кільця виконуються з непа маніпуляційними поверхнями, нахиленими один до одного під кутом приблизно 5 — 10 градусів (див. малюнок). Порівняно з іншими, вони більш складні у виробництві, і в процесі зносу зазори біля бокових поверхонь їх прогресують. Але ці серйозні недоліки повністю компенсуються тим, що клиноподібні кільця добре зберігають свою гнучкість у канавці поршня в холодному стані, оскільки не схильні до закоксування (пригоряння) і засідання в канавці через осмо-ті. Під дією газових сил на бічні нахилені поверхонь у них з’являється горизонтальна складова сила (див. малюнок), що збільшує тиск кріплення стінки цилінд, що стає важливим у міру зносу кілець і стінок канаки. Найпоширеніші поршневі каблучки використовуються у гойданні верхніх компресійних кілець тракторних дизель, де ризик закоксування звичайного кілець буває особливо висолодкою. На автомобільних V-подібних дизелях ЯА13-236 і ЯД\3-238 використовуються по три клиноподібних кільцях, у яких бокова поверхня, спрямована в бік спідниці, виконується перпендикулярно до образових поверхностей кільця. При нахиленій бічній поверхні виготовлення клино плодоносних кілець дещо спрощується, а їхня гідність — гнучкість кільця в канавці поршня. Комбіновані поршневі кільця складаються з звичайних прямокутних чугульних кілець 3, двох сталевих пластинчастих кілець 1 і радіального розширювача 2 (див. малюнок д). Стальні пластинки, окрім функцій ущільнення, зменшують також знос стінок канарки поршню, а радіальний розширювач знешкоджує потрібний тиск кілець на стінки циліндра, внаслідок чого вони довше зберігають свою працездатність.
Характеристики
Основні
ВиробникЗІЛ
Країна виробникУкраїна
МаркаЗІЛ
Модель130
Сумісність з маркоюЗІЛ
Сумісність з моделлю130
СтанНовий
Інформація для замовлення
  • Ціна: 3 056 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner