Приблизька Рулева колонка
ГАЗ-53 у складі Ви можете оформити замовлення у інтернет магазині УКРРУЗАВТО через кошик або зателефонувавши за вказаними телефонами. Ролева колонка ГАЗ-53 у складі Невиправності і ремонт рульового керування вантажівки ГАЗ Великий кут вільного повороту рульового колеса (більше 25о): збільшився зазор у заціліплення хробака з роликом (регулювати); надмірний об’ єм шарнірових тяг (зашених деталей); з’ явився в черв’ язапка (зашиплення) у черв’ яжках (зашування) і підшиплення підшкірів). Підвищені зусилля на рульному колесі: неправильно відрегульований рульовий
механізм (регулювати рульовий механізм). Задає рульовий механізм, клацання або скрипу в рульному механізмі: надмірне винесення ролика або черв’яка, фарбування та вмивання на поверхні, зношеність або руйнування підшипника ролика вала сошки (заміна зношених деталей); немає змазки в карті рульового механізму (проверьте сальник, залити салазку). З’явився зазор у підшипниках черв’яка (регулювати затяжку підшипників, заміняти зношені частини). Коробка мастила з рульового механізму: несправність сальника вала сошки (замінити сальник); послаблення покриття рульового механізму (підтягнути болти). Розбір рульового механізму знімають з рульової колонки ґумову муфту, а також ущільнювальну пластинку щитка спереду. Вивертають пробку наливного отвору, зливають олію з картера, вмивають корку. Ослабляють
гайку болта хомута, яка розташована в нижній частині колонки руля. Знімають трубу колонки, пружину, опорну шайбу, ущільнене кільце і шайбу. Затискають рульовий механізм у тисках за фланець картера і нижньої кришки картера; знімають його разом з ревулюючими прокладками і виймають вал руля. Виконавши розбірку, деталі рульового механізму треба очистити від бруду, частинок металу і видалити стару мастилу. Підшипники вала черв’яка і вала сошки миють бензином, сушать, змащують маслом. Крім того, слід оглянути й промити деталі рульового механізму. Деталі, на яких є задираки, тріщини і зносилися робочі поверхні, замінюють.