Придбати Рульова колонка
ГАЗ-3307 Ви можете, оформивши замовлення у інтернет магазин УКРРУЗАВТО через кошик або зателефонувавши за вказаними телефонами.рувана колонка газу-3307На автомобілі ГАЗ-3307 встановлено рульне управління з рульовим механізмом типу глобоїдний черв'як і тригребневий ролик з тришорваною рульною колонкою з безшулковим з'єднанням. Заціпеніння робочої пари рульового механізму ГАЗ-3307 (глобидного хробака і тригребневий ролик) виконано таким чином, що при правильному регулюванні кут вільного повороту рульового колеса при від'єднаному зішці в позиції руху по прямій має бути відсунуто. При повороті рульового колеса в будь-який бік більше ніж на півоберта кут вільного повороту з'являється, безперервно зростає і досягає крайніх положеннях 30 градусів. Під час руху автомобіля рульове управління повинно забезпечити заданий напрямок і відсутність візуалізації передніх коліс. Рульова колонка ГАЗ-3307 кріпиться чотирма болтами до кронштейна педалі зчеплення і гальма. Рульовий вал обертається на двох кулькових підшипників. Регулювання переднатягу підшипників рульового вала здійснюється спеціальною
гайкою на вал. Для того щоб компенсувати зміни довжини карданного вала під час коливання кабіни до його конструкції введений безшляховий компенсатор. Рис. 1. Рульове керування машиною ГАЗ-3307 1 - прокладка; 2 - пробка наливного отвору; 3 — Вал з черв’яком 4 - редуровий гвинт; 5 - гайка; 6 - картер; 7 - Стопорна шайба; 8 - вилка; 9 - нижній карний вал; 10 - підшипники ущільнювачем; 11 - середній карний вал; 12 - верхний кожух; 13 - накладка; 14 - рульове колесо; 15 - колонка; 16 - Нижня шкірка; 17 - замок руля; 18 - регулювання гайка; 19 - шайба; 20 - клин; 21 - Самостійність гайка; 22 - вал сошки з тригребневим роликом На рульовій колонці з двоспічним рульовим колесом встановлені вимикач запалювання і стартера, перемикач світла фар і дороговказів повороту, перемикач очищення, омивача вітрівого скла і звукового сигналу, закриті декоративними шкірками. Пристрій рульового керування показано на рис. 1. Рульовий механізм ГАЗ-3307 складається з глобоїдного хробака з валом 3 і вала 22 сошки з тригребневим роликом, змонтований у чугуваному картері і кріпиться до лівого лонжерону
рами п'ятьма болтами. Черв'як з валом 3 розміщений на карті на двох відео-коничних підшипниках. Між нижньою кришкою і обоймою підшипника встановлено регулювальні прокладки 1 для регулювання переднатягу черв’яка. Люфт у підшипниках не можна. Вал 22 соски з тригребним роликом обертається в двох підшипниках: в бронзовій втулиці, запресованій в картер рульового механізму, і в циліндричному роликовому підшипнику, встановлений у бічній кришці. Вуглі повороту рульового вала з обох боків по 45 градусів утворюють зону беззазорого заціпеніння хробака з роликом. Зміщення геометричної осі вгору відносно осі хробака на бмі (для нового рульового механізму) дозволяє системі регулювати беззореве заціплення, коли черв’яка зношується. Регулювання черв’яка з роликом проводять регулювальний винтом 4, який фіксується за допомогою стопорної шайби 7, штифта і гайки 5, накутної на гвинт. В процесі використання технічний стан управління ГАЗ-3307 погіршується через винесення робочих поверхонь деталей і порушення регулювання. Технічний стан рульового керування визначається розміром сумарного люфту рульового колеса. Технічне обслуговування рульового управління включає обстеження, перевірку стану твердих з’ єднань, перевірку люфту рульового колеса, перевірку і регулювання осейного люфту в підшипниках хробака, перевірку і регулювання зазору в заціпленні хробака з роликом, проведення смазкових робіт відповідно до карти змазки. Слід перевіряти рівень олії в рульному механізмі і, якщо необхідно, доливати до норми. Щодня перевіряється зв’язок. Елементи кріплення рульового колеса, рульового колонки, рульового механізму, карданного рульового пристрою, сошки та важелі стернової трапеції ГАЗ-3307 потрібно вчасно підтягувати. Річність тяги до подальшої роботи визначається свободою гойдання пальців у зібраному шарні. У разі виявлення люфту в кульнірі потрібно зняти рульову ковдру, розібрати шарнір і визначити причину люфту. Під час винесення деталей або затоплення пальця зі сухарем у вкладі більше ніж 0,5 мм потрібно замінити зношені деталі. Перед регулюванням шарнірової тяги потрібно переконатися в наявності осєвого зазору в підшипниках хробака. Для цього необхідно зробити такі операції: від'єднати виделку шарніра входного вала механізму і продальну рульову ковдру від соски; - покакати сошку рукою. Якщо вал черв’яка матиме осейне переміщення відносно верхньої кришки картера, підшипники вимагають регулювання. Регулювання шарніру рульового тяги ГАЗ-3307 потрібно проводити в такому порядку: - Послабити болти кріплення нижньої кришки картера і злити масло. - Зняти нижню кришку картера і вийняти тонку редурову прокладку. - Встановити кришку картера на місце і перевірити підшипники хробака на дальній люфт. Якщо люфт не усунутий, то треба зняти товсту прокладку, а точку поставити назад. - Після усунення люфту вийняти вал сошки, з'єднати виделку карданного вала з валом хробака і перевірити на обіде рульового колеса зусилля, необхідні для його обертання. При правильній затяжці роликових підшипників черв'яка зусилля, необхідні для обертання рульового колеса, прикладеного до його ободу, мабуть, 2,8-4,7 Н (0,28-0,47 кгс). - Зібрати рульовий механізм ГАЗ-3307 і залити 0,6 л масла. Регулювання заціпеніння повинно перевірятися після регулювання затяжки черв’яка у такому порядку: - встановити рульове колесо в положення, відповідно до руху автомобіля по прямій. - Від'єднати віддалену рульову залежність від соски. Якщо ви поглянете в площину її обертання, визначте за допомогою індикатора величину переміщення кінця кота. Якщо переміщення кінця рульового соку ГАЗ-3307 перевищує 0,3 мм, то необхідно відрегулювати зазор у заціпленні ролика з хробаком. Для ревулювання потрібно виконати такі операції: - відкрутити гайку 5 і зняти стопорну шайбу 7; - обертати ключем регулювання гвинт 4 за годинниковою стрілкою до усунення зазору; - перевірити за допомогою динамометра зусилля на обід рульового колеса біля середнього положення; - поворотом редуючого гвинта доверизування рульного колеса до 11,3-19, Н (1,13,9 кг); - одягнути стопорну шабу і загорнути ґратку. Якщо одне з отворів в стопорній шайбі не збігається з штифтом, то регулювачий гвинт треба повернути настільки, щоб отримати цей збіг. При цьому зусилля повороту рульового колеса не повинні виходити за вказані вище межі.