Придбати Насоса ГУРа
ГАЗ 66 з бачком і шківом / 66-3407010 Ви можете, оформивши замовлення у нас у магазині УКРРУЗАВТО через кошик або подзвонивши за вказаними телефонами. Насос ГУРА ГАЗ 66 (з двома шківами і бачком), 66-34070 Рулеве управління автомобіля ГАЗ-66 складається з глододного черв'яка і ролика, що знаходиться в засіданнях черв'яток. Верхня частина вала руля ГАЗ-66 з'єднана з нижньою кулькою. До кабіни кріпиться також шарнірно. Така конструкція вала руля та його твердині дає можливість, якщо необхідно, відкинути кабіну автомобіля. Рис.1. Рульовий вал ГАЗ-661 — рульове колесо; 2- підшипник; 3 —регулювання шайби; 4-верхній рульовій валВищий частина вала руля, поміщена в рульовій колонціГАЗ-66, обертається на двох кульок підшипників 2 (ріс.). Для виключення осівового руху вала в рульовій колонці, надетому рульному колесі, використовуються ревульовані шайби 3, які встановлюються між торцем виделки шарніра і розпірною втулкою нижньої кульки підшипника. Після регулювання вал повинен легко обертатися. Рульові тяги ГАЗ-66 Приведення рульового управління ГАЗ-66 складається з рульових тяг, які мають шарніри. Поперечна рульова тяга має на кінцях різьблення для наведення наконечників, за допомогою яких можна змінювати довжину тяги і таким чином керувати ходом передніх коліс, К передній кінець продальної рульової тяги ГАЗ-66 кріпиться клапан гідроусилювача рульного пристрою. Якщо з будь-яких причин клапан був знятий, то слід перевірити і при необхідності зробити регулювання затяжки пружин кулькових пальців. Під час затяжка двох болтів кріплення клапана і тяги потрібно відцентрувати корпус по дроту, перевіряючи свободу пересування останнього. Після збирання клапана гідропідсилювача ГАЗ-66 з тягою, склянка наконечника тяги з дротом має вільно пересуватися в продальному напрямку на величину робочого ходу (3,4 мм). Під час збирання шарнірів стернових тяг треба щедро їх намастити. Гідропідсилитель рульового пристрою ГАЗ-66 Гідроусилитель ГАЗ-66 рульового пристрою зменшує зусилля, які необхідно доставити до рульового колеса для повороту передніх коліс, знижені навантаження в рульовому механізмі, що виникають через нерівність дороги, і підвищує безпеку руху, дозволяючи тримати контроль за напрямом руху в разі розбиття шини переднього колеса. Гідроусилувальник ГАЗ-66 складається з насосу, клапану управління, силового циліндра і мастила проводів. Привод його здійснюється ременями. Насос, за винятком шива і каліброваного отвору у кришці, повністю уніфікований а насосом гідропідсилювача автомобіля
ЗІЛ-130. Рис.2. Насос гідропідсилювача ГАЗ-661 - лопатися; 2 — кришка; 3 — Осетчастий фільтр; 4 — бачок; 5 — перепускний клапан фільтра; 6 — колектор; 7 - запобіжний клапан; 8 — перепускной клапан; 9 — кришка насоса; 10 — розподілний диск; 11 — стартер; 12 — Ротор, 13 — вал насоса; 14 - шківів Насос гідроусилщика руля ГАЗ-66 лопастного типу, подвійної дії, має два клапани, розташовані у кришці 9. Заощаджений клапан 7, розміщений всередині перепускного, обмежує тиск масла в системі, відкриваючись при тискі 6500 — 7500 кПа (65 — 75 кгс/см2). Перепускний клапан 8 обмежує кількість масла, що передається насосом до клапана керування, при збільшенні частоти обертання двигуна. На насосі встановлено бачок 4 для олії. У кришку бачка вгорнут сапун для обмеження парування олії всередині бачка. Всі мастила, що повертає в насос гідроусилювача руля ГАЗ-66, проходить через сітківний фільтр. У випадку засібання фільтра передбачено перепускний клапан 5. Крім того, у бачку встановлено затоку сітківку 3. Регулювання керування ГАЗ-66 Встановити передні колеса у позицію руху по прямій. Перевіряє люфт рульового колеса і важеля, якщо люфт рульового колеса після того, як він утихомириться у рульових тягах, рульова трапея ГАЗ-66 більша за 25 градусів (10 градусів для автомобіля в межах гарантійного періоду), потрібно відрегулювати шарніри вздовжчої рульової тяги і рульового механізму. Регулювання шарнірів вздовж рульової тяги ГАЗ-66 Розшплитувати пробку заднього шарніра і затягнути її до відмови, а потім відвернути і зашплopувати. Для регулювання переднього шарніра продальної рульової тяги ГАЗ-66 необхідно зняти клапан керування гідропідсилювачем, для чого, відгорнувши два болти, зняти штамповану кришку 11 (ріс.3) з прокладкою, розшлінувати і відвернути
гайку 10 центрального болта 3 і обвернути два болти кріплення корпусу 2 клапана керування до наконечника тяги. Рис.3. Передній кінець поздовжньої рульової тяги ГАЗ-66 та клапана керування гідропідсилювачем1 --прокладка; 2—корпус клапана; 3 —центральний болт; 4 —золотник; 5—гайка стакана; 6 —штифт; 7 — Продольне навантаження; 8 - рульова соска; 9 —шаровий палець; 10 —гейка центрального болта; 11-кришку Повертати сошку 8 так, щоб склянку з гайкою 5 вийшов з наконечника вперед і можна було витягнути штифт 6. Закрутити гайку 5 до відмови, а потім повернути її, вставити шліфт 6 на місце, всунути склянку з гайкою 5 всередину наконечника і встановити клапан управління ГАЗ-66.Стакан наконечника повинен вільно пересуватися у осів напрямку на величину 3,4 мм. Якщо люфт рульового колеса залишається більше норми, потрібно відрегулювати рульовий механізм ГАЗ-66. Регулювання підшипників черв"яка рульового механізму ГАЗ-66 перед регулюванням черв"яка рульового механізму ГАЗ-66 необхідно переконатися в наявності осівного зазору в підшипниках хробака. Для цього потрібно: - відкинути кабіну машини; - від'єднати виделку шарніра вала руля від вала черв'яка; - від'єднати продальну залежність від соска; - покачувати сошку рукою. Якщо черв"яка черв'яка черв'яка рульового механізму ГАЗ-66 буде обсіюватися відносно верхньої кришки картера руля, то підшипники хробака потребують регулювання. Регулювання черв"яка рульового механізму ГАЗ-66 виробляти в наступній послідовності: - Ослабити болти нижньої кришки картера і злити масло. Зняти нижню кришку картера і вийняти тонку регулювальну (бумажну) прокладку. Встановити кришку картера на місце і перевірити підшипники хробака на дальній люфт. Якщо люфт ще не усунутий, то слід зняти товсту прокладку, а тонку поставити назад. - Після усунення люфту витягнути вал рульової сошки ГАЗ-66, з'єднати виделку нижньої шарніра вала руля з валом хробака і перевірити на ободе рульового колеса, необхідне для його обертання. Він не повинен перевищувати 0,3 --0,5 дан (0,3 --0,5 кгс). - Зібрати рульовий механізм ГАЗ-66, затягнути болти кріплення і залити в картір масло до рівня нижньої крони заливного отвору. Вставляє палець в отвір соски, навертає гайку і зашплopує. Регулювання заціпеніння робочої пари рульового механізму ГАЗ-66 Зазор в заціпленні робочої пари рульового механізму ГАЗ-66 вважається прийнятним, якщо люфт на нижньому кінці сошки при позиції коліс для руху по прямій і правильно відрегульованих підшипниках черв'яка не більше, ніж 0.3 мм. Якщо люфт більший за цю величину, то необхідно удосконалити люфування від люфти до нуля, оскільки експлуатація автомобіля про надмірним люфтом призводить до виходу з ладу рульного механізму. Рис.4. Рульовий механізм ГАЗ-661 — пробка; 2—червяк; 3—прокладка; 4-треххххрегренєве відео; 5-вал сошки; б-картер; 7 —порна шайба; 8 - гайка; 9-регулювання гвинт; 10-ось ролика; І -вал. 12 —порний штифт; 13 - сальник; 14 — рульова соска Послідовна послідовність операції перевірки і регулювання заціпеніння робочої пари рульового механізму ГАЗ-66 наступна: - поставити колеса в положення для руху по прямій; — від'єднати віддалену рульову залежність від соска; - повертаючи сошку рукою, визначити люфт на її кінці (хоче користуватися індикатором). Далі, якщо люфт рульового механізму ГАЗ-66 більше 0,3 мм, зробити регулювання його в наступному порядку: - Відвернути колпачку рульового механізму і зняти стопорну шайбу. Обертати ключ ревулювання гвинт 9 (іран.4) за годинниковою стрілкою до усунення люфту. - Перевірити за допомогою динаметра зусилля на ободу рульового колеса, яке потрібно для його повороту близько середнього положення. Шляхом повороту регулювання гвинта довести зусилля повороту рульового колеса ГАЗ-66 до 1,6-2,2 дан (1,6 —2,2 кгс). - Надяти стопорну шайбу. Обертає гайку і знову перевірить люфт на кінці керма. Вставити палець кульок у отвір соку, навернути гайку і зашплитувати. Після завершення регулювання керування ГАЗ-66 перевірити люфт рульового колеса, який повинен бути при двигуні не більше 25 градусів. Регулювання підшипників шкворней поворотних кулаків ГАЗ-66 Вивісити передній міст GАЗ-66. Замикати повітряні крани коліс; від’єднати труби підводу повітря до повітряного крана, захисну шкіру трубки та підножки. Зняти колесо. Вивертати три гвинти гальма і зняти його. Від'єднати шланги гальмівної системи і системи регулювання тиску повітря в шинах. Зняти ступку колеса, передній гальма і чапфу, після цього вийняти шарнір. Від' єднати задній кінець дальній рульовій тягі ГАЗ-66 від поворотного важеля, зняти поперечну рульову залежність і сальник шарової опори. Відвернути болти і гайки, зняти кришку підшипників і поворотний важіль. Зняти однакову кількість прокладок товщиною 0,10 мм і 0,15 мм зверху і знизу для забезпечення співвідношення частин поворотного кулака ГАЗ-66. Різниця між верхніми і нижніми точками не повинна перевищувати 0,1 мм. Поставити кришки і поворотний важіль на місце, закрутити болти і гайки. Після регулювання поворотний кулак ГАЗ-66 має обертатися на шкворнях при маленькому усиновленні руки. Під час перевірки динамометром зусиль, що використовується для поворотного важеля поперечної рульової тяги кульового пальця, повинно бути 2,25 — 3,75 кгс, при плавному русі динаметра. Призупинити на місце шарнір рівних кутових швидкостей, сальник шарової опори і рульові тяги ГАЗ-66. Встановити чапфу, ступку, колесо і