
Футорка+гайка ЗІЛ, ГАЗ, КРАЗ комплект/ права, ліва к-т
121 ₴
- В наявності
+380 (97) 975-83-31
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.
Придбати Футорка+гайка ЗІЛ, ГАЗ, КРАЗ комплект/ права, ліва к-т Ви можете, оформивши замовлення у нас в інтернет магазині УРАЛ-ЗАПЧАСТИНИ через кошик або зателефонувавши за вказаними телефонами.Футорка +гайка (Комлект) права, ліва к-т Повіска машини GАЗ-53 підвіска ГАЗ-53 завершена надольних півеличних ресорах. У передній підвісці ГАЗ-53 (ріс.1) встановлено телескопічні амортизатори. Задня підвіска ГАЗ-53 має додаткові ресори (ри.2). Ресари закріплені на рамі на кронштейнах з гумовими подушками. Конци підресорників спираються на ґумові опори, вкладені і закріплені болтом у гнізді кронштейнів на рамі. Пробіти ресор обмежують ґумові буфера. Гідравтичні амортизатори підвіски ГАЗ-53 телескопічного типу двосторонньої дії. Для зручності обслуговування і ремонту їх виконано розбірною. Як робоча рідина в амортизаторі використовують олію АЖ-121 в кількості 405 — 415см3. 1 → Передня підвіска ГАЗ-531-болт кришки, 2-передня кришка, 3-ніжня подушка, 4-впорна подушка, 5- верхня подушка, 6-передній кронштейн, 7-накладка ресори, 8-рессора в збори, 9-гайка центра болта, 10-вкладка, 11-буфер, 12-верний палець амортизатора, 13-накладка ресори, 14-нка Стрім, 15-дштейн, 16- класна чашка задня, 17-дешня чашкадашка, 19-на чашкадашка, аматорна плобашка, 20-резонтна плобашка, амортикатна плотика, 20-дев'я, 20-тичка, 20-тичка-тичка-го, 20-девий плобаликовий плотичка, абличка, 20-девронтна плотичка, 22-девка, 22-девронтова плобаликова плочка, 22-девронтна плотика, 20-девка, 22-девка, анно-девка, 22-девка, 24-девронтна ст. Ремонт підвіски ГАЗ-53, щоб усунути несправності, заміни деталей та вузлів підвіску ГАЗ-53 піддають повній або частковій розбірці. Під час зняття передньої ресори ГАЗ-53 послаблюють затяжку гаек стрянок 25 (див. рис.) і відключають від балки передньої осі нижній кінець амортизаторів 19; піднімають передню частину автомобіля так, щоб ресори розвантажувалися. Підіймають під піднятий кінець рами козли відповідної висоти і опускають автомобіль. Рівномерно відвертують (у будь-якому порядку) болти по даху переднього і заднього кронштейнів ресори ГАЗ-53 і знімають кришки 2 і 18 і нижні гумові подушки 3. Відвертають гайки стрейок і знімають стрянки 14; піднімають автомобіль домкратом, встановлений під рамою, настільки, щоб кінці ресори вийшли з кронштейнів. Знімають ресеру ГАЗ-53. Виймають з кронштейнів верхні та опорні гумові подушки 5 і 4. Задня ресора знімається в тій же послідовності. Розділка і збірка ресори ГАЗ-53 При розборці і збірці ресори ГАЗ-53 не слід наносити удари молотком по аркушах. Ресеру очищають від бруду, перуть і оглядають. Якщо не буде позначено жодної дії, програма перевірить стрілу у вільному стані. За допомогою цього поля можна натягнути нитку або тонку дроту по торцевій заокругленій чашці верхнього корного аркуша вздовж ресора і виміряти відстань до ниток верхнього поверхні кори. Ця відстань для передньої ресори ГАЗ-53 має бути (113 жас5) мм, для задньої (98+5) мм і додатковий ресори (28 жерші5) мм. 2- Задня підвіска ГАЗ-531 - болт кришки; 2 — передня чашка; 3 — Нижня подушка; 4 — нижня передня чашка; 5 — крута подушка; 6 — верхня передня чашка; 7 — верхня подушка; 8 — передній кронштейн; 9 — Подушка підресорника; 10 — кронштейн; 11 — закладка підресорника; 12 — Робітниця; 13 — підресорник; 14 — осередок підресорника; 15 підресорника; 16 — це центри ресори; 17 — задній кронштейн; 18 — верхня задня чашка; 19 — Нижня задня чашка; 20 — задня кришка; 21 — гайка палянки ресори в складі; 22 — Підкладка ресори; 23 - гайка стрем'янкиРість розмірів стріли одноіменних ресор ГАЗ-53, встановлюваних на автомобілі, не повинна перевищувати 10ммм. Якщо під час попереднього огляду виявлено поломки, то в ресерору необхідно розібрати. Для цього її треба покласти на верстатак, відвернути гайки болтів хомутів, виймати болти і сяяти хомути, відкрутити гайку 1 центрового болта і розібрати аркуші. Протерти всі аркуші рессори ГАЗ-53 керосином подивитися наявність тріщин. Замінити зламані або аркуші з тріщинами. Під час збирання ресори видаляють потрібні плитки з скріпленими чашками на місцевих аркушах і хомутах, ретельно промивають поверхні графітової змазки. Підбирають комплект аркушів у відповідному порядку і вставляють через отвір стрижень діаметром, що дорівнює діаметру центрального болта. Знімають центральну частину ресори ГАЗ-53 тисками і виймають стрижень. Вставляють центральний болт головкою знизу і затягують гайкою моментом 43 — 62 Нм. Вставити болти хомутів і затягнути їх гайками. Звільняють ресеру з тисків і протирають її від лишнього мастила. Перевіряють стрілу ресори у вільному стані. Якщо необхідно, фарбують її чорною емалью. Встановлення ресорів ГАЗ-53 для правильного готування Зрештою ресори ГАЗ-53 в гумових подушках її випрямляють у пристосованні за допомогою домкрату. Для встановлення передньої частини автомобіля випрямлена ресора могла вільно зайти в кронштейни 6 і 15 (см. рис. 1). При цьому встановлюють у верхні чашки ресор ГАЗ-53 гуму подушки 5 і опускають автомобіль так, щоб рессора разом з подушками в чашках увійшла в кронштейни на рамі, вставляють у гніздо переднього кронштейна 6 ву подушку 4 і опускають автомобіль на козли. Подивля чого вкладають у горлянки врешті- решт ГА5-3 під рамі, накладаючи на них два фути, а потім занурюють їх у покрівки. Щільно притискають кришки 2 я 18 до кронштейнів 6 і 15, рівномірно без перекосів затягуючи болти моментом 30-70 Нм. Зупинюють на ресору зверху 13 в складенні з гумовим буфером 11 і дерев'яним внеском 10 так, щоб у отвір вкладу увійшла гайка центра центрального болта 26. Стрілянки 14 встановлюють на накладку, а кінці їх пропуски-від отвору балки передній осі. На кінцях стрем’янок встановлюють пружинні шайби і гайки 25, затягують їх раніше. Остаточно гайки стрем’янок загортають моментом 180 — 200 Нм під час зняття машини з домкрату і встановлюють його на колеса. Після цього під’ єднують нижній кінець амортизаторів. Задня ресора ГАЗ-53 встановлюється в аналогічній послідовності, як і передня. Особливість збирання полягає у встановленні додаткової ресори. Для чого на верхній листок задньої ресори накладають дві підкладки 15 (див. рис.), на них підресор 13 і вже на нього накладку 11. Амортизатори підвіски ГАЗ-53 Кремлення телескопа амортизатори підвіски ГАЗ-53 і його пристрій показані на рис.1, 3. Амортизатори знімають з машини, що стоїть на колесах. Щоб покращити доступ до амортизаторів, колесо повертають на бік передньої частини лонжерона. Для зняття амортизаторів ГАЗ-53 відвертають гайку 20 (см. рис.) на нижньому пальці, знімають шайбу і гумову втулку; відвертають таку ж гайку на верхньому пальці 12, знімають шайбу і різову втулку. Знімають сам амортизатор. Встановлюють амортизатори в зворотному порядку. Гайки на пальцях затягують моментом 70 — 100 Нм. 3 he Амортизатор ГАЗ-531 — нижня провушина; 2 — корпус клапана стиснення; 3 — впускной клапан; 4 — циліндр; 5 —резервуар; 6 —клапан стиснення; 7 — пошматований; 8 — клапан вивантаження; 9 — чужорідне кільце поршня; 10 — перепускной клапан; 11 — кожух; 12 - шток; 13 - керування втулка; 14 — гумове кільце; 15, 17 — гумові кільця ущільнення резервуара амортизатори; 16 — пружина сальника; 18 — Сталева шайба; 19, 23 — гумові сальники; 20 — войлевий сальник; 21 — гайка; 22-шайба; 24 — обойма сальника; 25 — верхня провушина; 26 — сталева прокладка; 27 — обойма сальників; 28, 32 — тарілки; 29, 33 — пружины; 30, 31 - гайкіРаботу амортизатора ГАЗ-53, тобто, зусилля під час розтягування і стиснення перевіряють на стіні в вертикальному положенні під час поршнювання (100+2) мм у частоті повернення-поступальних рухів (8062 мм циклу в 1 мін). На стенді знімають діаграму опору, яка під час розтягування має бути 2750-3950 Н-м, під час стиснення 750 - 1350 Нм. Якщо немає стенда, амортизатор ГАЗ-53 за нижню провушину і прокачують за верхню не менше 5 разів. У реставрованого амортизатора шоток має пересуватися рівномірно, без ривків і вібрацій при програмі постійної навантаження (300 Treg1) Н. Час пересування на довжину робочого ходу розтягнення не більше 20 с. Якщо амортизатор ГАЗ-53 прокачується без опору або, навпаки, опір дуже великий, його замінюють або ремонтують. Окрім втрати ефективності на амортизаторі, олія може стікати через ущільнення шток у верхній частині. Щоб усунути течі, достатньо підтягнути гайку 21 (див. рис.3). При цьому збільшується натяг сальників 23 і 19 шток і гумових ущільнених кілець 15 резервуарів. Порядок підтяжки гайки водосховища амортизатора ГАЗ-53: закріплює амортизатор за нижню провушника в тисках, витягують шток у крайню позицію і спеціальним ключем підтягують гайку 1 моментом 70 — 90 Нм. Якщо після підтяжки гайки тіч не усувається, амортизатор розбирають і оглядають деталі ущільнення. Гайку можна підтягувати і в амортизаторів.
Характеристики
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | ЗІЛ |
Країна виробник | Україна |
Модель | 53 |
Сумісність з моделлю | 53 |
Інформація для замовлення
- Ціна: 121 ₴