Продавець Запчасти к автомобилям УРАЛ и КамАЗ от завода изготовителя, по доступным ценам розвиває свій бізнес на Prom.ua 13 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
162 відгуків
автозапчастини для грузових авто
+380 (97) 975-83-31
Поршневі кільця ГАЗ-53 (ЗМЗ) 92,0 (стандартний).

Поршневі кільця ГАЗ-53 (ЗМЗ) 92,0 (стандартний).

  • В наявності

2 101 ₴

+380 (97) 975-83-31
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.
Опис
Характеристики
Придбати Поршневі кільця ГАЗ-53 (ЗМЗ) 92,0 (стандартний). Ви можете, оформивши замовлення у інтернет магазині УКРРУЗАВТО через кошик або зателефонувавши за вказаними телефонами. Поршне кільце газ 53 (ЗМЗ) 92,0 стандартні Поршневі кільця призначені для забезпечення герметичності внутрішньоциліндрового простору, тобто для запобігання прориву газів з цього простору в картер двигуна. Одночасно поршневі кільця відводять у стінки циліндра більшу частину вимірюваного поршневого поршню тепла і перешкоджають проникненню масла з картера двигуна. Функції поршнеєвих кілець Пристрій поршневий кілецьПранути Замок Стик (носить назву замку) між кінцями поршневого кільця стискається до кількох сотих долів міліметра, коли пошкоджується в циліндрі. Замок буває прямою або косою (чотирьох двигунів). Кільця в канавках розгортають так, щоб кут між замками був рівним, якщо три кільця — тоді розгортаються на 120 градусів, якщо два — то на 180 градусів. Таким чином виходить лабіринт, який зменшує прорив газів. Косресіональні кільця компресійних (верхніх) кілець є герметизацією камери згорання. Більше трьох компресіонних кілець на поршені зазвичай не встановлюють, тому що рівень ущільнення поршень не збільшується, а втрати на тертя значно збільшуються. На двотактних бензинових двигунах встановлюють лише два компресійні кільця. Персонал у замку відповідає формі і розміщенню стопорного штифту (перехрещується від провертання і підвищує компресію), встановився тільки на двотактних бензинових двигунах. Зазвичай поперечний переріз поршневого кільця має прямокутну форму. Край кільця має або циліндричні профіль (верхнє ущільнене кільце), або фаску, або логарифм, що звужує по натуральному логарифмі форму. При роботі кільця дещо змочують, завдяки зазору в канавці, що полегшує їх приробляння. Маслоснімні кільця У бензинових двотактних двигунах мастиснені кільця не потрібні. Спеціальна олія згорає разом з паливом. Нижня обручка називається мастилом і призначена для знімання зайвої моторної олії, яка змащує поверхню циліндра, поршню і ущільнювальні кільця. Кільце зроблене таким чином, щоб воно залишало олійну плівку завтовшки кілька мікрометрів на поверхні циліндра, коли пошкоджується. У канавці є радіальні отвори або прорізи, які знімають зі стінки циліндра мастила. Маслоснімні кільця випускаються або чугунні литі з прорізом (показано на нижній фотографії зліва) або сталеві складені з пружинами-розширювачами. Ковчег складається з тонкого верхнього і нижнього кільця і двох розширювачів (радіального і осів). Іноді до поршенини вмонтовується пара мастильних кілець (литих або складних). Оскільки сталеві каблучки набагато дешевші для виробництва, вони легше встановлюються і тому частіше бувають літих чугунів. Порожня або знос кілець внаслідок навантаження в циліндрі Пршневі кільця піддаються зносу, коли вони рухаються вгору і вниз разом з поршнем у циліндрі. Внаслідок взаємодії з механічними подробицями (стинками циліндра і поршневими канальцями), а також гарячими відпрацьованими газами. Є також хімічний знос, оскільки в топливі (особливо в дизельному) міститься сірка. Для мінімізації зносу їх виготовляють із зносостійких матеріалів, таких як чугун, і вони мають спеціальне покриття, яке збільшує зносовість. Зазвичай верхнє кільце і кільце, що регулює подачу мастила, покриваються кривим або оловом[2] або нітридами[3], зокрема за допомогою плазмового напилення [4] або мають керамічне покриття, створене за допомогою PVD-процеса[5]. Для поліпшення параметрів тертя і ще більшого покращення відносостійкості, багато сучасних дизельних двигунів мають верхнє поршневе кільце, вкрите модифікованим порсистим хром за допомогою процесу, відомого як CKS[2] або GDC[2], який має включення з частинок алмазів або оксида алюмінію. Крім зносу можна зустріти поломку кільця на кілька частин, а також залегіння (закоксування) через те, що в канавці нагромадилися незапалені частинки сажі, масла і дров. У сучасних швидкохідних кільцях, які мають великий ступінь стиснення, поршневі кільця використовують три різновиди: кремивні поршневі кільця. Малісемні кольорові кільця. Компресіонно-маслосемні кільця (змінні).
Основні
ВиробникГАЗ
Країна виробникУкраїна
МаркаГАЗ
Сумісність з маркоюГАЗ
Інформація для замовлення
  • Ціна: 2 101 ₴
Поршневі кільця ГАЗ-53 (ЗМЗ) 92,0 (стандартний).Поршневі кільця ГАЗ-53 (ЗМЗ) 92,0 (стандартний).
В наявності
2 101 ₴
+380 (97) 975-83-31

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner