Продавець Запчасти к автомобилям УРАЛ и КамАЗ от завода изготовителя, по доступным ценам розвиває свій бізнес на Prom.ua 12 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
151 відгук
В зв'язку з ситуацією в країні ціни можуть відрізнятись.Сделать заказ
+380 (63) 782-78-18
+380 (97) 975-83-31
Автозапчасти на грузовики
Кошик

Вклади ГАЗ-53 корінні /ші / 53-1000102-2 (всі розміри)

3 500 ₴

  • В наявності
  • Код: 53-1000102-2
Вклади ГАЗ-53 корінні /ші / 53-1000102-2 (всі розміри)
Вклади ГАЗ-53 корінні /ші / 53-1000102-2 (всі розміри)В наявності
3 500 ₴
+380 (63) 782-78-18
  • +380 (97) 975-83-31
+380 (63) 782-78-18
  • +380 (97) 975-83-31
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.
Придбати Вкладиші ГАЗ-53 корінні /шанні / 53-1000102-2 (всі розміри) Ви можете, оформивши замовлення у нас в інтернет магазині УРАЛ-ЗАПЧАСТИНИ через кошик або подзвонивши за вказаними телефонами. Вклади ГАЗ-53 (корені, захитані), 53-1000102-2 Ст, 0,25; 0,5 ; 0,75; 1,00; 1,25; 1,5 Кривошипно-шипно-шипний механізм Блок і головка циліндрів Найбільшими і складними подробицями кривошипного механізму є блок циліндрів і його голівки (або головки). Як показано на малюнку, блок циліндрів 5 і головка циліндрів 1 має складну форму, тому їх виготовляють литтям. Між ними для герметизації стик встановлено прокладку 9. Також за допомогою прокладки 6 до блоку кріпиться кришка розподільних шестерень. Всі інші деталі кривошипного механізму розташовані в блокі циліндрів, їх зазвичай об'єднують в кілька груп.Головка і блок циліндрів V-подібного восьмициліндрового двигуна ЗМЗ-53: 1 - головка правого ряду циліндрів, 2 - гільза циліндра, 3 - прокладка гільзи, 4 - напрямний поясок для гільзи, 5 - блок циліндрів, 6 - прокладка кришки розподільних шестерень, 7 - сальник переднього кінця колінчастого вала, 8 - кришка розподільних шестірень, 9 - прокладка голівки циліндрів. Його відливають з чугуна (СЧ 21, СЧ 15) або з алюмінієвих (наприклад, АЛ4) сплавів. Співвідношення маси чорногуваних і алюмінієвих блоків-картерів становить приблизно 4:1. За один блок відлита верхня частина картера. У відливці блоку циліндрів зроблено охолодження, навколишнє циліндри, ліжка для корінних підшипників колінчатого вала і підшипників розподільного вала, а також місця для встановлення інших вузлів і приладів. Чугунні блоки-картери виготовляють або з циліндрами, або з вставними циліндрами - гільзами, а алюмінієві тільки з вставними гільзами. За допомогою гумових кілець або прокладок 3. Ретельно оброблена внутрішня поверхня гільз (або циліндрів) називається дзеркалом. Дитіли кривошипно-шипного механізму двигуна ЗІЛ-130: 1 - поршень, 2 - вклади корінних підшипників колінчастого вала, 3 - маховик, 4- корена шийка колінчастого вала, 5 - кришка заднього кореня підшипника, 6 - пробка, 7 - противіс, 8 - щока, 9 - кришка середнього корка підшипника, 10-я шийка колінчастого вала, 11 - кришка переднього підшипника, 12 - шестерня, 13 - носок колінчастого вала, 14 - шків, 15 - храповік, 16 - вперта шайба, 17 - біталічні шайби, 18-шатунні шийки колінчастого вала, 19 - вклади шайби Шайби підшипника, 20 - стопірне кільце, 21 - поршневий палець, 22 - втулка верхньої головки шатуна, 23 - шатун, 24 - кришка шатуна, 25 - сальник, 26 - маслотгонна канка, 27 мастила з гребенями, 28 - дренажною канавкою. Горівка циліндрів. Головка закриває циліндри зверху; в ній розміщені клапани, камери згорання, свічки, форсунки. У головку циліндрів запресовані напрямні втулки і сідла клапанів. Площина поділена між головками і блоком циліндрів ущільнена Сталевими прокладками. Між головкою циліндрів і кришкою клапанів встановлені пробкові або гумові прокладки.Головки відлиті з алюмінієвого сплаву або чугуна. Двигуни з рядним розташуванням циліндрів мають одну голівку циліндрів, двигуни з V-подібним розташуванням - дві головки на кожен ряд (сучасний ЗІЛ-130), чотири - на кожні три циліндри (висутник ЯМЗ-240), вісім - на кожен циліндр (КАЗ-740). Поршневий гурт складається з поршневої групи, поршні, поршневі кільця та поршневі пальці. Поршен — це металева склянка, яка прокидається вгору. Він сприймає тиск газів і передає його через поршневий палець та шатун на колінчастий вал. З алюмінієвого сплаву виливають поршні. Поршей має дніще, яке ущільнює і направляє частини. Днище і щільна частина утворюють поршню. Дніщі поршню разом з головкою циліндра обмежують об’єм камери згорання. У головці поршня проточені канавки для кілець. Під час роботи двигуна на поршень працюють великі механічні і теплові навантаження від тиску гарячих газів. Конструкція поршень повинна забезпечити такий зазор між поршнем і циліндром, який виключає стуки поршню після запуску двигуна і заклеювання його в результаті теплового розширення при роботі двигуна під завантаженням. На спідниці поршня роблять розрізи, надають йому овальну форму у поперечно січенні і кінної - по висоті, виробляють заробку в поршені з компенсаційних пластин металу з малим коефіцієнтом теплового розширення. Наприклад, у поршнях деяких двигунів з запалюванням від юбку виконують з косим розрізом, що робить його більш пружним і дозволяє встановлювати поршню з мінімальним зазором, не боячись заклинання. При шліфуванні поршню надають овальної форми (велику вісь має бути перпендикуна вісі поршневого пальця), щоб під дією бокових зусиль і нагрівання юбка поршню в робочому стані приймала циліндричну форму. Так як головки поршню форму приблизно на 10050 градусів-1 вище, ніж нижній спідниці, то зовнішня спідниці роблять більший ризик перегрівання. Коли перегрівається, дніще поршня прогоряє, стає задиракою робочої поверхні циліндра, затискання кілець і навіть заколювання поршня. Іноді, щоб поліпшити охолодження поршню на її внутрішню поверхню, направляють цілу олію. Детали поршневої групи: 1 - поршень, 2 - поршневий палець, 3 - опорні кільця, 4, 5 - компресійні кільця, 6 це маслянисте кільце, поршений дизеля КамАЗ 740 відлив з висококремнієвого алюмінієвого сплава зі вставкою з особливого чугуна під зверху компресіонне кільце. На спідницю поршня наробила колаідно-графитове покриття для поліпшення приробки і захисту від хуліганів. У центрі поршня розміщена тороидальна камера згорання, а збоку від неї — дві; віття для запобігання дотику з клапанами. Під бобишками в нижній частині спідниці зроблені вимеки для проходу колінчастого вала в НМТ. З шатуном поршеня з'єднаний пальцем 2 плаваючий типу, стогінні кільця 3 вставляються в каначки, проточені в бобишках, кільця обмежують осейне зміщення пальця в поршні. Палецимає форму пусткового циліндричного стержня, зроблений з хромоніків сталі, упроваджений цементацією і термообформований загартований. На поршні зроблені канавки для двох компресійних 4, 5 і одного маслину 6 кільця ущільнюють поршений в гільзі циліндрів і запобігають прориву газів через зазор між юбкою поршню і стінкою гільзи. Маслос’яні кільця знімають надлишок олії зі стінок гільз і не допускають його до камери згоряння. Поршневі кільця виготовлені з чугуна. Іноді обручки роблять з сталі. Для встановлення на поршень кільця мають розріз, який називається замком. Після встановлення в циліндр зазору в замку має бути в межах 0,3-0,5 мм, щоб кільце не заклинило під час нагрівання. Замки на поршні повинні знаходитися на рівних відстанях один від одного по колу, що зменшує прорив газів з циліндра.Компресіонні кільця і особливо перше (верхнє) з них працюють за важких умов. Через контакт з гарячими газами і велику роботу тертя, що виробляється першим кільцем, воно сильно нагрівається (до 225-275 °С), що ускладнює його смазку і викликає збільшений знос як самої кільця, так і верхнього поясу циліндра.Для підвищення зносостійкості поверхні верхнього компресіонного кільця піддають пористому хромування. Інші кільця, які використовують для прискорення обробки, покривають тонким шаром олова або молібдена (рухів Камаз-740). Поршне кільце має декілька діаметрів циліндра у вільному стані. Тому в циліндрі кільце щільно притискується до його стінок. У канавках поршня кільця утворюють лабіринт з невеликими зазорами, в якому гази, що прориваються з надпоршневого простору, з одного боку, втрачають тиск і швидкість, а з іншого — притискають кільця до стінки циліндра. Поршневі кільця: а зовнішній вигляд, б - розташування кілець на поршнеті (Зилл-130), у складному мастильневе кільце; Перша з них — це плоскі сталеві диски, 4 осей розширювач, 5 - радикальний розширювач. Компресіонне кільце 1 з прямокутним перерізом (а) прилягає до циліндра по всій зовнішній поверхні. Для збільшення об’єму держака на дзеркалі і швидшої переробки поверхні кільцю надає конична форма або робиться на верхньому боці держака 1 спеціальна витка (6). Крім того, об’ ємні кільця мають різну форму: коничну, скелею, пластинчасту з осейним і радикальним розширювачем (в). Коли ви рухаєтесь вгору, масляне кільце ніби « пливе » у маслянистому слої, а коли ви рухаєтесь вниз, то обрисовує обриси маслом, які відрізняються від макресіонних прорізів для проходу масла. У канавці поршня для маслини свердлять один або два ряди отворів для відводу олії всередину поршню, а об’єкт двигунів ЗМЗ і ЗІЛ складається з двох сталевих кільцевих дисків, осів 4 і радіального 5 розширювачів. Унаслідок швидкої обробки та пружності сталеві кільця добре прилягають до гільзи циліндра. Шатуни і колінчастий вал. Шатун з’єднує поршен з колінчастим валом. Він складається з верхньої головки 5, стержні 6 двоаврового перерізу і нижньої нижньої головки 3, підкріпленої на хитунній шиї колінчастого вала. Шатун і його кришка 1 виготовлені з легальної або вуглецевої сталі. У верхній голівці шатуна запресовано одну або дві втулки 4 з олов’ястої бронзи, а в нижній вставлені тоненькі сталеві вкладиші 8, залиті шаром антифрикційного сплаву. Кришка 1 обробляється у складі з шатуном, їх нумерують порядним номером циліндра. Ширина нижньої головки така, що дозволяє виймати поршень з шатуном вгору через циліндр. Нижня голівка 3 шатуна і кришка 1 з’єднуються двома болтами 7 або шпильками. Під головками болти кладуть спеціальні опорні шайби з вусиками, а гайки мають різьблення, яке дещо відрізняється від різьблення на шпільках або болтах, в результаті чого гайки самостопорюються, На двигунах старих конструкцій вони іноді шплінувалися. Вклади двигуна КамА-740 виготовлені з сталевої стрічки, покритої шаром свинцевої бронзи і тонким шаром свинцевого сплаву. Вклади шатуваних підшипників двигунів. ЗМЗ-24,. ЗМЗ-53 і
Характеристики
Основні
ВиробникГАЗ
Країна виробникУкраїна
МаркаГАЗ
Модель53
Сумісність з маркоюГАЗ
Сумісність з моделлю53
Інформація для замовлення
  • Ціна: 3 500 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner