Труба глушника названа права ГАЗ-53/3307 / 53-1203210-033
930 ₴
- В наявності
- Код: 53-1203210-03
+380 (97) 975-83-31
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.
Придбати Труба глушника прийомна права ГАЗ-53/3307 / 53-1203210-03 Ви можете, оформивши замовлення у нас в інтернет магазин УРАЛ-ЗАПЧАСТИНИ через кошик або зателефонувавши за вказаними телефонами. Тубіжка ГАЗ-3/3307 / 53-12032-03 Система випуску газів складається з двох випускних колакторів: правого і лівого, двох дозволених труб (ріс 1), глушник 15 і випускної труби. Випускні коллектори (правий і лівий) кріпляться до голівок циліндрів шпиляками. Між головками і коллекторами встановлюються залізоасбестові прокладки Правого випускного коллектора відірваного від старого екрану, який захищає стартер від перегріву. З' єднання фланців з прийомними трубами і колекціто ущільнюється мідно-асбестовими прокладками 1 (див. рис. 1). Перша - випускний трубопровід. Збережеться з випускного коллектора і прийомного патрубку. Виконує відвод відпрацьованих газів з циліндрів. Першим приймає на себе всю невикористовану для роботи міць і жар, що згорів у циліндрах палива. Добре розроблений і добротно виконаний прийомний патрубок вкупі з випускним коллектором забезпечує спокійне (ламіноване), без завухрених газів, що істотно зменшує аеродинамічний опір системи, полегшує умови провітрювання циліндрів і утворення робочої суміші. У більшості автомобілів серійного виробництва розрахунків і довжини каналів колекція і приймача виконується для забезпечення максимально рівномірної, плавної характеристики опору у всіх стільницях частот обертання. Коли робиться портативні коллектори та прийомні патрубки для автоспорту, то робиться на створення у певній зоні частоти обертання мінімального (резонансного) опору, що дозволяє двигуну виконувати додаткову потужність. Багато машин є невід'ємною частиною прийомного патрубку - це "компендентор коливань". Він призначений для того, щоб нейтралізувати коливання в автомобілях, коли рух колінчастого валу нейтралізує коливання при старті, наборі обертів і глух і діючих по або проти напрямку руху колінчастого валу. Щоб уявити собі величину впливу цих коливань на вихлопну систему, візьміть триметрову весну за « хватало » і підніміть « черпало» вертикально. Нелегко? А по п'ять-шесть раз на хвилину? Ось такий важкий тягар несе на собі "компендентор". Плюс, компенсує температурні деформації труб. Надійність « коменсатора» набагато нижче надійності трубопроводу. Незважаючи на це, він виготовляється не як зйомна, легкозамінна деталь, а як єдине ціле з прийомним патрубком. Перший від двигуна до каталітичного нейтралізатора. Випускають два типи "компенсаторів коливань" ✔ Сильфонний компенсатор і підлеглий фланець. Сильфонний компенсатор he це відрізок багатошарового або одношарового сильфона, флексебельної труби (найшому кажучи металорукав) або їх комбінація, краї якого запресовані на втулки, які і вварюються в прийомний патрубок. Підпружений фланець — це поєднання опуклої і вогнетої сферичної поверхні, прикріплених один до одного за допомогою двох-трих пружин. "Коменсатор" не може сприймати зовнішні зусилля, щоб забезпечити герметичність. Тому трубопроводи відразу підвішують на ґумову підвіску або подушку, знімаючи з нього зайві навантаження. Друга - каталітичний нейтралізатор газів або каталітичний конвертер. Він складається з металевого корпусу та керамічного або стрічкового металевого реактора з ячею. Така структура необхідна для збільшення площі контакту газів з каталізованим шаром. Що робоча зона покрита платиновим і паладонім порошком, і вага цих порошків сягає 15-25 грам, говорити не будемо. Починаючи з початку 70-х років випускні системи серії серійних автомобілів почали створювати нейтралізатори відпрацьованих газів. Сьогодні він має бути частиною комплектації всіх машин, у тому числі дизельних. Конструктивно нейтралізатор повинен бути якомога ближчим до двигуна, оскільки чим гарячішим є реактор, тим краще відбувається процес окислення CO, СН і NO з киснем, або між собою (ефективно працює при температурі 250o C). Щоб з’єднати прийомний патрубок і нейтралізатор в одну нерозбірну деталь, конструктори можуть дозволити собі тільки дорогі марки автомобілів. Всі інші роблять його зйомним. Каталітичний нейтралізатор річ дорога і ніжна, боїться ударів і перегрів. Зону реактора від механічного руйнування і коррозії захищає корпус з товстою (не менше 2 мм) легальною сталі та захисні шкірки. Від перегрів і вигоряння рятує ̄-зонд (лямбда-зонд), який реагує на наявність вільного кисню у відпрацьованих газах. На основі сигналу від ❑-зонда контролер дає команду зменшити або збільшити подавальник палива або кута подвоєння запалювання. Вихід з ладу ❑-зонда може призвести до того, що в циліндрі паливо догорає в коллекторі, прийомному патрубці і на поверхні реактора. Третьою і четвертою частинами є глушники, які трохи різняться за конструкції, але виконують однакову функцію — знижують рівень шуму. Третя (останній) частина називається додатковим глушником або резонатором, а четверта (після) основним глушником. За типом дії глушники діляться на активні та реактивні. У глушичках активного типу звукова енергія поглинається звукопоглинаним матеріалом. Ефективність таких глушників висока, а конструкція проста. Брак — це закоксування звукопоглинаючого матеріалу. Реактивні можуть бути три види: з резонаторами, розширеними та комбінованими камерами. У більшості випадків існують складні комбіновані глушники з послідовним і паралельним включенням резонаторних і розширювачних камер, поворотами потоків і включенням активних елементів. Ще інші глушники використовують схему з камерою резонатора та паралельним включенням активного матеріалу, щоб ефективно знижувати рівень високочастотних шумів. Він побудований просто перфорованою трубою, яку вмонтовано в герметичний корпус, і простір між трубою та корпусом заповнюють звукопоглинаним матеріалом. Основні глушники більші, ніж додаткові і в них застосовуються все, вищезгадані способи зменшення шуму. Його завдання полягає в тому, щоб зменшити рівень низького й середнього частотного шуму. Конструкції глушників постійно ускладнюються, це означає, що потрібно збільшити ефективність і зменшити габарити.
Характеристики
Основні | |
---|---|
Виробник | ГАЗ |
Країна виробник | Україна |
Марка | ГАЗ |
Модель | 53 |
Сумісність з маркою | ГАЗ |
Сумісність з моделлю | 53 |
Стан | Новий |
Інформація для замовлення
- Ціна: 930 ₴