Продавець Запчасти к автомобилям УРАЛ и КамАЗ от завода изготовителя, по доступным ценам розвиває свій бізнес на Prom.ua 12 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
151 відгук
В зв'язку з ситуацією в країні ціни можуть відрізнятись.Сделать заказ
+380 (63) 782-78-18
+380 (97) 975-83-31
Автозапчасти на грузовики
Кошик

ГАЗ-53 / 53-12010-05

1 450 ₴

  • В наявності
  • Код: 53А-1201010-05
ГАЗ-53 / 53-12010-05
ГАЗ-53 / 53-12010-05В наявності
1 450 ₴
+380 (63) 782-78-18
  • +380 (97) 975-83-31
+380 (63) 782-78-18
  • +380 (97) 975-83-31
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.
Придбати ГАЗ-53 / 53-12010-05 Ви можете, оформивши замовлення у нас в інтернет магазин УРАЛ-ЗАПЧАСТИНИ через кошик або зателефонувавши за вказаним телефоном.Глушник ГАЗ-53 / 53A-12010-05. Система виробництва газів складається з двох випускних коллекторів: правого і лівого, двох лептопних труб (ріс. 1), глушника 15 і випускної труби 17. Випускні коллектори (правий і лівий) кріпляться до голівок циліндрів шпиляками. Між головками і коллекторами встановлюються залізоасбестові прокладки Правого випускного коллектора відірваного від старого екрану, який захищає стартер від перегріву. З' єднання фланців з прийомними трубами і колекціто ущільнюється мідно-асбестовими прокладками 1 (див. рис. 1). Перша - випускний трубопровід. Збережеться з випускного коллектора і прийомного патрубку. Виконує відвод відпрацьованих газів з циліндрів. Першим приймає на себе всю невикористовану для роботи міць і жар, що згорів у циліндрах палива. Добре розроблений і добротно виконаний прийомний патрубок вкупі з випускним коллектором забезпечує спокійне (ламіноване), без завухрених газів, що істотно зменшує аеродинамічний опір системи, полегшує умови провітрювання циліндрів і утворення робочої суміші. У більшості автомобілів серійного виробництва розрахунків і довжини каналів колекція і приймача виконується для забезпечення максимально рівномірної, плавної характеристики опору у всіх стільницях частот обертання. Під час розробки автомобільних коллекторів і прийомних патрубок для автоспорту робиться на створення в певній зоні частот обертання мінімального (резонансного) опору, що дозволяє двигуну розбавляти додаткову потужність. на багатьох автомобілях невід'ємна частина прийомного патрубку є « компенсатор коливань». Він призначений для того, щоб нейтралізувати коливання в автомобілях, коли рух колінчастого валу нейтралізує коливання при старті, наборі обертів і глух і діючих по або проти напрямку руху колінчастого валу. Щоб уявити собі величину впливу цих коливань на вихлопну систему, візьміть триметрову весну за « хватало » і підніміть « черпало» вертикально. Нелегко? А по п'ять-шесть раз на хвилину? Ось такий важкий тягар несе на собі "компендентор". Плюс, компенсує температурні деформації труб. Надійність « коменсатора» набагато нижче надійності трубопроводу. Незважаючи на це, він виготовляється не як зйомна, легкозамінна деталь, а як єдине ціле з прийомним патрубком. Перший від двигуна до каталітичного нейтралізатора. Випускають два типи "компенсаторів коливань" - сильфонний компенсатор і підлеглий фланець. Сильфонний компенсатор - це відрізок багатошарового або одношарового сильфона, флексебельної труби (нашому сенсі - металорукав) або їх комбінація, краї якого запресовані на втулки, які і вварюються в прийомний патрубок. Підпружений фланець — це поєднання опуклої і вогнетої сферичної поверхні, прикріплених один до одного за допомогою двох-трих пружин. "Коменсатор" не може сприймати зовнішні зусилля, щоб забезпечити герметичність. Тому відразу за ним трубопроводи підвішують на ґумову підвіску або подушку, знімаючи з нього зайві навантаження. Друга - каталітичний нейтралізатор газів або каталітичний конвертер. Він складається з металевого корпусу та керамічного або стрічкового металевого реактора з ячею. Така структура необхідна для збільшення площі контакту газів з каталізованим шаром. Що робоча зона покрита платиновим і палеладиним порошком, і вага цих порошків сягає 15-25 грамів, говорити не будемо. З початку 70-х років випускні системи серії серійних автомобілів, як додатковий параметр стали комплектуватися нейтралізаторами відпрацьованих газів. Сьогодні він має бути частиною комплектації всіх машин, у тому числі дизельних. Конструктивно нейтралізатор повинен бути якомога ближчим до двигуна, оскільки чим гарячішим є реактор, тим краще відбувається процес окислення CO, СН і NO з киснем, або між собою (ефективно працює при температурі 250o C). Щоб з’єднати прийомний патрубок і нейтралізатор в одну нерозбірну деталь, конструктори можуть дозволити собі тільки дорогі марки автомобілів. Всі інші роблять його зйомним. Каталітичний нейтралізатор річ дорога і ніжна, боїться ударів і перегрів. Зону реактора від механічного руйнування і коррозії захищає корпус з товстою (не менше 2 мм) легальною сталі та захисні шкірки. Від перегрів і вигоряння рятує ̄-зонд (лямбда-зонд), який реагує на наявність вільного кисню у відпрацьованих газах. На основі сигналу від ❑-зонда контролер дає команду зменшити або збільшити подавальник палива або кута подвоєння запалювання. Вихід з ладу ❑-зонда може призвести до того, що в циліндрі паливо догоряє в коллекторі, прийомному патрубці і на поверхні реактора. Третія і четверта частини - глушники, трохи розняті по конструкції, але виконують однакову функцію - зменшує рівень шуму. Третя (передодні) частина називається додатковим глушником або резонатором, а четверта (після) основним глушником. За типом дії глушники діляться на активні і реактивні. У глушичках активного типу звукова енергія поглинається звукопоглинаним матеріалом. Ефективність таких глушників висока, а конструкція проста. Брак — це закоксування звукопоглинаючого матеріалу. Реактивні можуть бути три види: з резонаторами, розширеними та комбінованими камерами. Найпоширеніші комбіновані глушники з послідовним і паралельним включенням резонаторних і розширювачів, поворотами потоків і включенням активних елементів. У додаткових приміщеннях використовують схему з резонаторною камерою і паралельним включенням активного матеріалу, що дає змогу ефективно знижувати рівень високочастотних шумів. Це просто перфорована труба, розміщена в герметичному корпусі, простір між трубою та корпусом заповнює звукопоглинаючі матеріали. Оновні глушники більші за більші, ніж додаткові і в них застосовуються все, що можна сказати про те, як зменшити шум. Його завдання полягає в тому, щоб зменшити рівень низького й середнього частотного шуму. Конструкції глушників постійно ускладнюються, це означає, що потрібно збільшити ефективність і зменшити габарити.
Характеристики
Основні
ВиробникГАЗ
Країна виробникУкраїна
МаркаГАЗ
Модель53
Сумісність з маркоюГАЗ
Сумісність з моделлю53
Інформація для замовлення
  • Ціна: 1 450 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner