Придбати Колодка заднього гальма в збірі ГАЗ-66 Ви можете, оформивши замовлення у нас в інтернет магазині УРАЛ-ЗАПЧАСТИНИ через кошик або зателефонувавши за вказаними телефонами.
Тормезна система машин GАЗ-3307, ГАЗ-66
Автомобіль ГАЗ-3307, ГАЗ-66 обладнаний трьома гальмовими системами: робочою, що діє на всі колеса автомобіля і запасною функцією, яку виконує один з контурів робочої гальмної системи, а також стояною, що діє на гальма.
Робоча гальмова система машини ГАЗ-3307, ГАЗ-66
На машині ГАЗ-3307, ГАЗ-66 встановлено гальмовий пристрій з системою сигналізації несправності, з роздрібним гальмуванням осей (ріс. 1) і має в кожному контурі гідровакуумний підсилювач і вакуумний балон з запірним клапаном.
Рис. 1. Схема пристрою гальмування ГАЗ-3307, ГАЗ-66
I — відречення; Другий - видих; III —тормозна рідина; 1-пускна труба двигуна; 2 — запірний клапан; 3-вакуумний балон передній контур; 4-сигналізатори; 5-гідовакуумний підсилювач переднього контуру; 6-вакуумний балон заднього контуру; 7 —тормозний механізм заднього колеса; 8-картер задній міст; 9 — регулятор тиску; 10-гідовакуумний підсилювач заднього конуру; 11 — повітряний фільтр; 12- Датчик сигналізатора аварійного падіння рівня гальмної рідини; 13 — наповнення бачок; 14 — Великий циліндр; 15-тормічний механізм передніх коліс
Вакуумні балони забезпечують їжею кожного контура. Контроль за великим вакуумом здійснюється вакуумними датчиками з сигналізаторами (на щитці приладів) червоного кольору для кожного контура. Загоряння однієї з ламп сигналізаторів свідчить про недостатньо великий вакуум у відповідному контурі.
В гідропривіді гальмових механізмів задніх коліс ГАЗ-3307, ГАЗ-66 встановлено регулятор тиску гальмних сил. У разі виходу з ладу будь - який з двох контурів виконує свій поворотний контур (передній або заднього моста).
При цьому відбувається збільшення ходу педалі на 90-115 мм. Гальма в цьому випадку може наступати при зазорі між педалем і полом кабіни-15 мм.
Деталі гальмового пристрою ГАЗ-3307, ГАЗ-66
Головний гальмовий циліндр ГАЗ-3307, ГАЗ-66 (ріс.) створює тиск у двох незалежних гідравлічних контурах гальмового пристрою 10 і 18. Першорядна порожнина I забезпечує роботу контура задніх гальм, а друга порожнина — передніх.
На поршнях головного гальмувного циліндра ГАЗ-3307, ГАЗ-66 встановлено плаваючі голівки 14, які виконують роль перепускного клапана. У початковому (розчавленому) положенні під дією поворотних пружин 16 встановлюється зазор між головкою і поршнем: робочі порожнини переднього і заднього контурів при цьому повідомляються з бачком 3.
Рис. 2. Головний циліндр гальма ГАЗ-3307, ГАЗ-66
I —первічна порожнина; Друга - вторинна порожнина; 1 — Захисний ковпачок; 2- датчик сигналізатора аварійного падіння рівня гальмної рідини; 3 — поповнювальний бачок; 4 — З’ єднана втулка; 5 —рубка; 6—штуцер бачка; 7 и 20-орпуса; 8 — захисний ковпак; 9 —олковець; 10 и 18—поршни; 11 —порний болт; 12-уплотна сережка головки; 13 —манжета; 14-головка поршні; 15-порний стрижень; 16 — зворотна пружина; 17 —пор початкового поршня; 19 — Пружина головки поршня; 21-пор вторинного поршня; 22-пластина клапана; 23 -- Лапан надлишкового тиску; 24-штуцер
Коли ви натискаєте на гальма, поршні переміщаються, а головки 14 під дією пружин 19 притискуються до торцю поршнею, поділаючи робочі порожнини з бачком, і в пристрій створюється тиск.
За допомогою гумових кілець 12 поршнів, встановлених у головках. Клапани 23 підтримують в системі надлишковий тиск гальмової рідини 40 —80 кПа (0,4 — 0,8 кгс/см2).
Вихід з ладу одного з контурів гальмової системи ГАЗ-3307, ГАЗ-66 супроводжується збільшенням ходу педалі гальма через холостяний рух поршневого контуру. Виправлений контур створює тиск на гальмівну рідину, необхідну для гальмування.
Щоб замінити частини, які виносять, потрібно зняти вузол з автомобіля, роз’єднати корпусу 7 і 20 вимикаючи неперервні болти 11 і витягнути поршні.
Перед збиранням усі деталі промити чистою гальмовою рідиною. Не допускати, щоб у вузол потрапляли уламки частинок, бруду, олії.
Перевірити наявність зазору 0,4 — 1 мм між торцем поршня і ущільненим кільцем 12, відтиснувши голівку 14 руками до упору. При складі вузлів підрядні болти 11 повинні входити в пази поршнів.
Харчування гальмів ГАЗ-3307, ГАЗ-66 здійснюється з бачка 3. Якщо зняти датчик 2 і нові накладки гальмових механізмів, рівень рідини в бачку повинен бути на рівні мітки « Мах».
Пониження рівня рідини в користуванні при гальмовій системі ГАЗ-3307, ГАЗ-66 пов'язане з з зносом накладок в гальмових механізмах, тому заливати рідину в бачок не слід, тому що після встановлення нових накладок рівень рідини піднімається до нормального.
Загоряння сигналізатора аварійного падіння рівня гальмової рідини свідчить про пошкодження гальмової системи. Доливати рідину в цьому випадку необхідно тільки після відновлення герметичної системи.
Щоб перевірити, чи датчик аварійного падіння рівня рідини потрібно, якщо увімкнено запалювання, натисніть зверху на центральну частину захисного колпачка 1. При цьому повинен запалитися сигналізатор на щитці приладів.
Гідовакуумний підсилювач гальма ГАЗ-3307, ГАЗ-66
Гідовакуумний підсилювач гальма ГАЗ-3307, ГАЗ-66 (ріс. 3) встановлюється в кожному контурі гальмової системи і дає змогу зупинити машину з меншою витратою фізичної сили водія.
Принцип дії гідровакуумного підсилювача гальма ГАЗ-3307, ГАЗ-66 підсилювача полягає в використанні розрізання у впускній трубі двигуна для створення додаткового тиску в системі гідравлічному пристрою робочої гальмної системи.
При виході з ладу або порушенні герметичності вакуумного трубопроводу або гідровакуумного підсилювача різко знижується ефективність гальмування. У слідстві порушення герметичності вакуумної системи у впускну трубу двигуна відбувається постійний підсос повітря, який настільки з’їдає суміш в сьомому і частково в четвертому циліндрах, що запалювання її від іскри не відбувається.
Невипадкова робоча суміш змиває змазку з дзеркала циліндра і призводить до сухого тертя поршню та поршневих кілець про гільзу, а наявність автомобільного пилу збільшує сухі тертя і призводить до аварійного виносу деталей у зазначених циліндрах.
Рис. 3. Гідовакуумний підсилювач гальма ГАЗ-3307, ГАЗ-66
1-одіафрагма; 2—корпус; 3-таревка діафрагми; 4-тка поршні; 5—пружина; 6-вакуумний клапан; 7-атмосферний клапан; 8 - крихітка корпусу; 9—пружина атмосферного клапана; 10-орпус клапана керування; 11—пружина клапана; 12-поршень клапана керування; 13—перепускной клапан; 14 —поршень; 15-клапан поршню; 16 -манжета поршня; 17 - тлумач клапана; 18 —порна шайба поршня; 19-циліндр
Гідовакуумний підсилювач гальмів ГАЗ-3307, ГАЗ-66 складається з камери підсилювача, гідравлічного циліндра і клапана управління. Корпус камери з'єднується з впускною трубою і атмосферою через клапан управління.
Запірний клапан гальмової системи ГАЗ-3307, ГАЗ-66 встановлений в вакуумному балоні кожного контура. При зупинці двигуна він автоматично роз’єднує впускну трубу з вакуумним балоном. Це дає можливість за рахунок запасу вакууму в системі виробляти чотири-п'ять дієвих торгів.
Регулятор тиску гальмів ГАЗ-3307, ГАЗ-66 коригує тиск гальмної рідини в пристрої задніх гальмівних механізмів в залежності від зміни навантаження на заднє колеса для запобігання заносу автомобіля при інтенсивному гальмуванні.
У процесі експлуатації і замінюючи задні ресори необхідно контролювати зусилля, які діють з боку пружного елемента на пощені регулятора.
Стоянкова гальмова система ГАЗ-3307, ГАЗ-66
Стоянкова гальмова система ГАЗ-3307, ГАЗ-66 призначено для заморожування автомобіля на стоянках і утримування його на убозтвах.
Відсутність або слабке гальмування підняття рукоятку пристрою вказує на необхідність регулювання гальмового механізму.
Основні | |
---|---|
Виробник | ГАЗ |
Країна виробник | Україна |
Марка | ГАЗ |
Модель | 66 |
Сумісність з маркою | ГАЗ |
Сумісність з моделлю | 66 |
Стан | Новий |
Тип запчастини | Оригінал |
Тип техніки | Вантажний автомобіль |
Користувальницькі характеристики | |
Призначення | Вантажні/автобуси |
- Ціна: 1 095 ₴