Продавець Запчасти к автомобилям УРАЛ и КамАЗ от завода изготовителя, по доступным ценам розвиває свій бізнес на Prom.ua 12 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
157 відгуків
В зв'язку з ситуацією в країні ціни можуть відрізнятись.Сделать заказ
+380 (97) 975-83-31
Автозапчасти на грузовики
Кошик

Комплект мідних гальмівних трубок Газ-53 8 шт. зі штуцером

4 500 ₴

  • В наявності
Комплект мідних гальмівних трубок Газ-53 8 шт. зі штуцером
Комплект мідних гальмівних трубок Газ-53 8 шт. зі штуцеромВ наявності
4 500 ₴
+380 (97) 975-83-31
+380 (97) 975-83-31
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.

Придбати Комплект мідних гальмівних трубок Газ-53 8 шт. зі штуцером Ви можете, оформивши замовлення у нас в інтернет магазині УРАЛ-ЗАПЧАСТИНИ через корзину або зателефонувавши за вказаними телефонами.

Комплект мідних гальмівних трубок Газ-53 8 шт. зі штуцером.

Гальмівна система автомобіля ГАЗ-53

Автомобіль ГАЗ-53 обладнаний трьома гальмівними системами: робочою, що діє на гальмівні механізми всіх коліс автомобіля: запасний, що є частиною робочої гальмівної системи і діє на гальмівні механізми передніх або задніх коліс; стоянкової, діючої на трансмісію автомобіля.

Контроль за рівнем гальмівної рідини в головному гальмівному циліндрі ГАЗ-53 здійснюється з допомогою прозорого бачка. Контроль за зношуванням накладок колісних гальмівних механізмів — через отвори на щитах, які закриваються знімними гумовими заглушками; система сигналізації несправності гідроприводу, яка при спрацьовуванні включає червоний сигналізатор на панелі приладів.

Робоча гальмівна система ГАЗ-53 виконана з роздільним гальмуванням осей (з двома незалежними контурами), при цьому кожен контур виконує функції запасної гальмової системи. Робочі гальма складаються з гальмових механізмів передніх 1 і задніх 9 коліс і приводу до них (рис.1).



Рис.1. Схема привода гальмівної системи ГАЗ-53

1,9 — відповідно передній і задні гальмівні механізми; 2 — впускна труба двигуна; 3 — запірний клапан; 4 — лампа сигналізатора; 5 — сигналізатор несправності гідроприводу; 6 — головний циліндр; 7 додатковий бачок; 8— повітряний фільтр; 10, 11 —відповідно гидровакуумные підсилювачі задніх і передніх гальм

Гальма ГАЗ-53 передніх і задніх коліс однакові по конструкції і відрізняються розмірністю окремих вхідних деталей. Гальмівні механізми передніх коліс мають циліндри з поршнями 35 мм і накладки шириною 80 мм. Гальмівні механізми ГАЗ-53 задніх коліс мають циліндри з поршнями 38 мм і накладки шириною 100 мм



Рис.2. Гальма колеса ГАЗ-53

1 — гальмівна колодка; 2 — колісний циліндр; 3 — екран колісного циліндра; 4 — поворотна пружина колодок; 5 — направляюча скоба колодок; 6 — гальмівний щит; 7 — пружинна шайба; 8 — ганка; 9 — стопорний палець гальмівної колодки; 10 — ексцентрики опорних пальців; 11 — пластина опорних пальців; 12 — мітки; 13 — болт регулювального ексцентрика; 14 — шайба; 15 — оглядовий люк; 16 - регулювальний ексцентрик

Гальма колеса ГАЗ-53 (рис.2) з одного заклинюючою і однієї віджимною колодками складається з гальмівного щита 6, колісного циліндра 2 з екраном 3. Положення колодок 1 в механізмі регулюється з допомогою латунних ексцентриків 10 опорних пальців 9 і регулювальними ексцентриками 16.

Колодки гальма ГАЗ-53 притискаються до регулювальним эксцентрикам стяжний пружиною 4. Кожна колодка центрується незалежно одна від іншої. На зовнішньому торці кожного опорного пальця зроблена позначка 12 (поглиблення 2 мм), що показує положення найбільшого ексцентриситету ексцентрика опорного пальця.

При правильній установці колодок мітки 12 повинні бути звернені одна до іншої, як показано на рис.2. Допускається відхилення повороту міток від зазначеного положення в межах 40°.



Рис.3. Головний гальмівний циліндр ГАЗ-53

I, II — порожнини; 1 — клапан надлишкового тиску; 2, 12 — відповідно вторинний та первинний картери; 3, 8 - відповідно вторинний та первинний поршні; 4 — поворотна пружина поршня; 5 — наполеглива стрижень; 6— головка поршня, 7 — кільце торцеве кільце; 9 — штовхач; 10 — упорний болт; 11 -- манжета; 13 — ущільнювальне кільце поршня; 14 — кільце корпусу; 15 — пружина головки поршня; 16 — пружина клапана надлишкового тиску

Головний гальмівний циліндр ГАЗ-53 (рис.3) забезпечений двома послідовно розташованими поршнями 3 і 8 з прозорим двосекційним бачком для гальмівної рідини, який встановлений під капотом автомобіля.

На первинному 8 і вторинному 3 поршнях встановлені рухливі головки 6 з торцевими поверхнями кільцями 1 і манжетами 11. Головки утримуються на поршнях з допомогою опорних стержнів 5, які впресовується в поршні.

Головки підтискаються до поршням пружинами 15, а поршні в зборі з головками і ущільнювачами притискаються до наполегливим болтів 10 поворотними пружинами 4. Сумарний робочий хід поршнів 38 мм.

При цьому перебіг первинного поршня 21 мм, хід вторинного поршня 17 мм. У верхніх частинах первинного 12 і вторинного 2 картерів встановлені клапани надлишкового тиску 1 з пружинами 16.

Головний циліндр гальма ГАЗ-53 через штовхач 9 з'єднується з гальмівною педаллю. У розгальмованому стані поршні 3 головного циліндра через головки впираються в упорні болти 10, в результаті чого між поршнем і головкою утворюється зазор для проходу рідини з бачка в робочі порожнини циліндра.

При гальмуванні штовхач 9 переміщує первинний поршень 8. При цьому головка під дією пружини 15 притискається через ущільнювач 7 до поршня, разобщая рідина в бачку від рідини первинної робочій порожнині циліндра.

При русі поршня рідина з робочої порожнини циліндра проходить через отвори в пластині клапана надлишкового тиску 1 і, обтиску гумовий пасок клапана від пластини надходить у трубопровід, що йде до колісних циліндрів задніх гальмівних механізмів ГАЗ-53.

Одночасно рідина, що знаходиться в первинній робочій порожнині циліндра, діє на вторинний поршень 3, який в свою чергу витісняє рідину в трубопровід, що йде до передніх гальмівних механізмів.

При растормаживании поршні 3 і 8 під дією зворотних пружині переміщуються до вихідного положення до упору головок 6 болти 10. Якщо педаль гальма звільняється різко, поршні головного гальмівного циліндра ГАЗ-53 повертаються швидше, ніж рідина з колісних циліндрів.

У цьому випадку в робочих порожнинах головного циліндра створюється розрідження, під дією якого головки відходять від поршнів, утворюючи торцевий зазор, і рідина з бачка заповнює робочі порожнини циліндрів.

При упорі поршнів у болти 10 надлишок рідини через торцевий зазор повертається назад у бачок головного циліндра. Система расторможена і готова до подальшого гальмування.

Вихід з ладу одного з контурів гальмівного привода ГАЗ-53 супроводжується збільшенням ходу гальмівної педалі. Однак запасу ходу педалі при цьому достатньо для створення в справному контурі тиску гальмівної рідини, необхідного для гальмування.

Вакуумний підсилювач гальма ГАЗ-53 - діафрагмового типу служить для збільшення тиску в гальмівному приводі, чим знижує зусилля на гальмовій педалі.

При виході з ладу вакуумного підсилювача гальма або порушення герметичності вакуумного трубопроводу різко знижується ефективність гальмування.

Принцип дії підсилювача полягає у використанні розрідження у впускний трубі двигуна для створення додаткового тиску в системі гідравлічного приводу робочої гальмівної системи.

Вакуумний підсилювач гальм автомобіля ГАЗ-53 складається з камери підсилювача, гідравлічного циліндра і клапана управління. Камера підсилювача утворюється з двох корпусів.

Передній корпус через вакуумний трубопровід і запірний клапан з'єднаний з впускний трубою двигуна, а задній корпус з допомогою гумового шланга — з корпусом клапана управління.

Між корпусами встановлена гумова діафрагма, яка утримується між ними з допомогою двох хомутів. Внутрішньою частиною діафрагма кріпиться на штовхачі (штоку) з допомогою тарілки, шайби і гайки. На тарілку діє поворотна пружина.

У корпусі гідравлічного циліндра знаходиться поршень, який через штифт з'єднаний з штовхачем штока. Між поршнем і штоком розташований пластинчастий штовхач клапана, який впливає на кульку клапана.

На поршні встановлена гумова ущільнювальна манжета. Поршень впирається в упорну шайбу. У циліндрі є корпус ущільнювачів з гумовими манжетами, у якому переміщається шток.

Клапан управління підсилювача гальма ГАЗ-53 складається з корпусу, кришки, поршня з манжетами і діафрагмою, яка кріпиться на клапані за допомогою плоскої зубчастої шайби. В корпусі розташовані поворотна пружина клапана, вакуумний і атмосферне клапани, посаджені на загальний стрижень.

Атмосферний клапан притискається до сідла пружиною. Кришка клапана через повітряний трубопровід з'єднана з повітряним фільтром (див. рис.1) підсилювача.

При роботі двигуна у впускний трубі створюється розрідження, яке через вакуумний трубопровід і запірний клапан передається в порожнину первинної камери підсилювача і потім через Р-образне отвір в циліндрі—в порожнину V клапана управління.

Далі розрідження поширюється через центральний отвір в клапані в порожнину IV, звідки через шланг — в порожнину 3 вторинної камери підсилювача.



Рис.5. Запірний клапан ГАЗ-53

1 – корпус, 2 — пружина; 3—гумовий клапан;

Запірний клапан ГАЗ-53 (рис.5) складається з корпусу 1, штуцера 5, гумового клапана 3 і пружини 2. Під дією розрідження, що виникає у впускному колекторі двигуна, гумовий клапан відходить від сідла і розрідження надходить у вакуумні підсилювачі.

У разі зниження розрідження в двигуні гумовий клапан під дією пружини притискається до сідла і забезпечує збереження найбільшого розрідження в вакуумних підсилювачах.



Рис.6. Сигналізатор несправності гідроприводу ГАЗ-53

Сигнализатор неисправности гидропривода тормозов ГАЗ-53 (рис.6) соединен с полостями главного тормозного цилиндра. Он состоит из корпуса 5, поршней 1 и 2 с уплотнительными резиновыми кольцами, шарика 3 и датчика 4.

В случае выхода из строя одного из контуров раздельного привода тормозов под действием разности давления при первом же нажатии на тормозную педаль поршни перемещаются в сторону меньшего давления.

Кулька 3 виходить з канавки, і контакти датчика 4 замикаються. На панелі приладів при цьому загоряється червона контрольна лампа. Після виявлення і усунення несправності прокачують пошкоджений контур.

УРАЛ-ЗАПЧАСТИНИ

Характеристики
Основні
ВиробникГАЗ
МаркаГАЗ
Модель53
Сумісність з маркоюГАЗ
Сумісність з моделлю53
Тип запчастиниОригінал
Тип технікиВантажний автомобіль
Інформація для замовлення
  • Ціна: 4 500 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner