Продавець Запчасти к автомобилям УРАЛ и КамАЗ от завода изготовителя, по доступным ценам розвиває свій бізнес на Prom.ua 13 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
162 відгуків
В зв'язку з ситуацією в країні ціни можуть відрізнятись.Сделать заказ
+380 (97) 975-83-31
Автозапчасти на грузовики
Кошик

Лист подкоренной №2 задньої ресори ГАЗ-53 / 3307

1 500 ₴

  • В наявності
Лист подкоренной №2 задньої ресори ГАЗ-53 / 3307
Лист подкоренной №2 задньої ресори ГАЗ-53 / 3307В наявності
1 500 ₴
+380 (97) 975-83-31
+380 (97) 975-83-31
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.

Придбати Лист подкоренной №2 задньої ресори ГАЗ-53 / 3307 Ви можете, оформивши замовлення у нас в інтернет магазині УРАЛ-ЗАПЧАСТИНИ через корзину або зателефонувавши за вказаними телефонами.

Лист подкоренной №2 задньої ресори ГАЗ-53 / 3307

Підвіска автомобіля ГАЗ-53

 

Підвіска ГАЗ-53 виконана на поздовжніх напівеліптичних ресорах. У передній підвісці ГАЗ-53 (рис.1) встановлені телескопічні амортизатори. Задня підвіска ГАЗ-53 має додаткові ресори (рис.2).

Ресори закріплені на рамі на кронштейнах з гумовими подушками. Кінці подрессорников спираються на гумові опори, вкладені і закріплені болтом в гніздах кронштейнів на рамі. Прогини ресор обмежують гумові буфера.

Гідравлічні амортизатори підвіски ГАЗ-53 телескопічного типу двосторонньої дії. Для зручності обслуговування і ремонту їх конструкція виконана розбірної. В якості робочої рідини В амортизаторі застосовують масло АЖ-121 в кількості 405 — 415см3.

 

1 ― Передня підвіска ГАЗ-53

1-болт кришки, 2-передня кришка; 3-нижня подушка, 4-завзята подушка, 5-верхня подушка, 6-передній кронштейн, 7-накладка ресори, 8-ресора в зборі, 9-гайка центрового болта, 10-вкладиш, 11-буфер, 12-верхній палець амортизатора, 13-накладка ресори, 14-стрем'янка, 15-задній кронштейн, 16-задня верхня чашка, 17-нижня задня чашка, 18-задня кришка, 19-амортизатор, 20-гайка пальця амортизатора, 21, 23-шайби, 22-гумові втулки, 24-нижній палець амортизатора, 25 - гайка стремянки, 26-центровий болт, 27-нижня передня чашка, 28-передня верхня чашка

Догляд за підвіскою ГАЗ-53 полягає в періодичній перевірці затягування драбин ресор, болтів кришок кронштейнів, перевірці кріплення кронштейнів амортизаторів і самих амортизаторів, огляді стану кріплення кронштейнів ресор до лонжеронам рами.

 

Ремонт підвіски ГАЗ-53

 

Для усунення несправностей, заміну деталей та вузлів підвіску ГАЗ-53 піддають повній або часткового розбирання. При знятті передньої ресори ГАЗ-53 послаблюють затягування гайок драбин 25 (див. рис.1) і від'єднують від балки передньої осі нижній кінець амортизатора 19; домкратом піднімають передню частину автомобіля так, щоб ресори розвантажилися.

Підставляють під піднятий кінець рами козли відповідної висоти і опускають автомобіль. Рівномірно відвертають (в будь-якому порядку) болти кришок переднього і заднього кронштейнів ресор ГАЗ-53 і знімають кришки 2 і 18 і нижні гумові подушки 3.

Відвертають гайки драбин і знімають драбини 14; піднімають автомобіль домкратом, встановленим під рамою, настільки, щоб кінці ресори вийшли з кронштейнів. Знімають ресору ГАЗ-53. Витягують з кронштейнів верхні і наполегливі гумові подушки 5 і 4. Задня ресора знімається в тій же послідовності.

 

Розбирання і збірка ресори ГАЗ-53  

 

При розбиранні і збиранні ресор ГАЗ-53 не слід наносити удари молотком по листам. Ресору очищають від бруду, протирають і оглядають. Якщо поломок аркушів та інших деталей немає, перевіряють стрілу прогину у вільному стані.

Для цього натягують нитку або тонкий дріт по торцевих закругленню чашок верхнього корінного листа вздовж ресори і заміряють відстань до нитки від верхньої поверхні першого корінного листа у центрового болта. Це відстань для передньої ресори ГАЗ-53 повинно бути (113±5) мм, для задньої (98+5) мм і додаткової ресори (28±5) мм

 

2 - Задня підвіска ГАЗ-53

1 — болт кришки; 2 — передня чашка; 3 ― нижня подушка; 4 — нижня передня чашка; 5 — завзята подушка; 6 ― передня верхня чашка; 7 — верхня подушка; 8 — передній кронштейн; 9 — подушка подрессорника; 10 — кронштейн; 11— накладка подрессорника; 12 — стрем'янка; 13 -- подрессорник; 14 — центровий болт подрессорника; 15 підкладка подрессорника; 16 — центровий болт ресори; 17 — задній кронштейн; 18 — задня верхня чашка; 19 — нижня задня чашка; 20 — задня кришка; 21 — гайка стремянки ресори в зборі; 22 — підкладка ресори; 23 — гайка стремянки

Різниця розмірів стріли однойменних ресор ГАЗ-53, що встановлюються на автомобіль, не повинна перевищувати 10мм. Якщо в результаті попереднього огляду виявлено поломки, то в ресору необхідно розібрати.

Для цього її треба покласти на верстат, відвернути гайки болтів хомутів, вийняти болти і сяяти хомути, відвернути гайку 1 центрового болта і розібрати листи.

Протерти всі листи ресор ГАЗ-53 гасом подивитися наявність тріщин. Замінити зламані або пластини з тріщинами. При складанні ресори відбирають необхідний комплект аркушів з укріпленими чашками на корінних аркушах і хомутами, ретельно промазують поверхні листів графітовим мастилом.

Підбирають комплект аркушів у відповідному порядку і вставляють через отвір стрижень діаметром, рівним діаметру центрового болта. Стискають центральну частину ресори ГАЗ-53 лещатами і виймають стрижень.

Вставляють центровий болт головкою знизу і затягують гайку моментом 43 — 62 Нм. Вставити болти хомутів і затягнути їх гайками. Звільняють ресору з лещат і протирають її від зайвої мастила. Перевіряють стрілу ресори у вільному стані. При необхідності фарбують її чорною емаллю.

 

Установка ресори ГАЗ-53  

 

Для правильного кріплення кінців ресори ГАЗ-53 в гумових подушках її випрямляють у пристосуванні за допомогою домкрата. Для встановлення передньої ресори піднімають передню частину автомобіля настільки, щоб випрямлена ресора могла вільно ввійти в кронштейни 6 і 15 (див. рис.1).

При цьому встановлюють у верхні чашки ресор ГАЗ-53 гумові подушки 5 і опускають автомобіль так, щоб ресора разом з подушками в чашках увійшла в кронштейни на рамі, вставляють в гніздо переднього кронштейна 6 наполегливу подушку 4 і опускають автомобіль на козли.

Після чого вкладають в нижні чашки-решт ресор ГАЗ-53 подушки 3, прикладають до них знизу кришки 2 і 18 і ввертають болти з встановленими на них пружинними стопорними шайбами. Щільно притискають кришки 2 я 18 до кронштейнів 6 і 15, рівномірно, без перекосів затягнувши болти моментом 30-70 Нм.

Встановлюють на ресору зверху накладки 13 в зборі з гумовим буфером 11 і дерев'яним вкладишем 10 так, щоб в отвір вкладиша увійшла гайка центрового болта 26. Драбини 14 встановлюють на накладку, а кінці їх пропуску-від отвору балки передньої осі. На різьбові кінці драбин встановлюють пружинні шайби і гайки 25, попередньо затягують їх.

Остаточно гайки драбин загортають моментом 180 — 200 Нм при знятті автомобіля з домкрата і встановленні його на колеса. Після чого приєднують нижній кінець амортизатора.

Задня ресора ГАЗ-53 встановлюється в аналогічній послідовності, як і передня. Особливість збірки полягає в установці додаткової ресори. Для чого на верхній лист задній ресори накладаються дві підкладки 15 (див. рис.2),на них подрессорник 13 і вже на нього накладку 11.

 

Амортизатори підвіски ГАЗ-53

 

Кріплення телескопічного амортизатора підвіски ГАЗ-53 і його пристрій показано на рис.1, 3. Амортизатори знімають з автомобіля, що стоїть на колесах. Для поліпшення доступу до амортизатору колесо повертають до відмови в бік передньої частини лонжерона.

Для зняття амортизатора ГАЗ-53 відвертають гайку 20 (див. рис.1) на нижньому пальці, знімають шайбу і резинову втулку; відвертають таку ж гайку на верхньому пальці 12, знімають шайбу і резинову втулку. Знімають сам амортизатор. Встановлюють амортизатор в зворотному порядку. Гайки на пальцях затягують моментом 70 — 100 Нм.

 

3 ― Амортизатор ГАЗ-53

1 — нижня отвір; 2 — корпус клапана стиску; 3 — впускний клапан; 4 — циліндр; 5 —резервуар; 6 —клапан стиснення; 7 — поршень; 8 — клапан віддачі; 9 — чавунне кільце поршня; 10 — перепускний клапан; 11 — кожух; 12—шток; 13—напрямна втулка; 14 — гумове кільце; 15, 17 — гумові кільця ущільнення резервуара амортизатора; 16 — пружина сальника; 18 — сталева шайба; 19, 23 — гумові сальники; 20 — повстяний сальник; 21 — гайка; 22—шайба; 24 — обойма сальника; 25 — верхня вушко; 26— сталева прокладка; 27 — обойма сальників 28, 32 — тарілки; 29, 33 — пружини; 30, 31 — гайки

Роботу амортизатора ГАЗ-53, тобто його зусилля при ході розтягування і стиснення, перевіряють на стенді у вертикальному положенні при ході поршня (100+2) мм на частоті зворотно-поступальних рухів (80±2) мм циклу в 1 хв. На стенді знімають діаграму зусиль опору, які під час розтягування повинні бути 2750-3950 Н-м, при ході стиснення 750 — 1350 Нм.

Якщо немає стенду, затискають амортизатор ГАЗ-53 вертикально за нижню вушко і прокачують через верхню не менше 5 разів. У справного шток амортизатора повинен переміщатися рівномірно, без ривків і вібрацій при додатку постійного навантаження (300±1) Н. Час переміщення на довжині робочого ходу розтягування не більше 20 с.

Якщо амортизатор ГАЗ-53 прокачується без опору або, навпаки, опір дуже великий, його замінюють або ремонтують. Крім втрати ефективності на амортизаторі може підтікати масло через ущільнення штока у верхній частині. Для усунення течі досить підтягти гайку 21 (див. рис.3).

При цьому збільшується натяг сальников 23 і 19 штока і гумових ущільнювальних кілець 15 резервуара. Порядок підтяжки гайки резервуара амортизатори ГАЗ-53: закріплюють амортизатор за нижню вушко в лещатах, витягають шток в крайнє положення і спеціальним ключем підтягують гайку 1 моментом 70 — 90 Нм.

Якщо після підтяжки гайки текти не усунуто, амортизатор розбирають і оглядають деталі ущільнень. Гайку можна підтягувати і у амортизатора, встановленого на автомобілі.

При разборке амортизатора ГАЗ-53 зажимают в тисках нижнюю проушину 1 (см. рис.3); выдвигают шток 12 за верхнюю проушину 25 вверх до отказа; отвертывают гайку 21 резервуара специальным ключом; вынимают из амортизатора (вверх по штоку) стальную шайбу 18, резиновое кольцо 17, обойму 27 сальников вместе с верхним сальником 23 и его обойму 24, войлочный сальник 20 и резиновый сальник 19 штока.

Вынимают второе резиновое кольцо 15, шток с поршнем 7 вместе с направляющей втулкой 13 из цилиндра 4 и дают стечь маслу в цилиндр или резервуар. Освобождают из тисков нижнюю часть амортизатора и ставят так, чтобы не разлить масло.

Прикрывают резервуар от попадания грязи чистым листом бумаги. Закрепляют шток за проушину в тисках и отвертывают гайку 30 клапана отдачи торцовым ключом. Снимают со штока поршень 7 с деталями клапанов, снимают направляющую втулку 13 штока и вынимают из нее резиновое кольцо 14.

Знімають зі штока всі гумові ущільнювачі. Легкими ударами алюмінієвого або мідного стрижня із закругленими краями вибивають клапани стиснення в зборі з циліндра,

УРАЛ-ЗАПЧАСТИНИ

Характеристики
Основні атрибути
ВиробникГАЗ
Країна виробникУкраїна
МаркаГАЗ
Модель53
РозташуванняЗадня
Сумісність з маркоюГАЗ
Сумісність з моделлю53
Інформація для замовлення
  • Ціна: 1 500 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner