
Комплект подушок задньої ресори ГАЗ-53 (5 шт)
550 ₴
- В наявності
- Код: RG3307-2912800
Придбати Комплект подушок задньої ресори ГАЗ-53 (5 шт) Ви можете, оформивши замовлення у нас в інтернет магазині УРАЛ-ЗАПЧАСТИНИ через корзину або зателефонувавши за вказаними телефонами.
Комплект подушок задньої ресори ГАЗ-53 (5 шт), RG3307-2912800
2 - Задня підвіска ГАЗ-53
1 — болт кришки; 2 — передня чашка; 3 - нижня подушка; 4 — нижня передня чашка; 5 — завзята подушка; 6 - передня верхня чашка; 7 — верхня подушка; 8 — передній кронштейн; 9 — подушка подрессорника; 10 — кронштейн; 11— накладка подрессорника; 12 — стрем'янка; 13 -- подрессорник; 14 — центровий болт подрессорника; 15 підкладка подрессорника; 16 — центровий болт ресори; 17 — задній кронштейн; 18 — задня верхня чашка; 19 — нижня задня чашка; 20 — задня кришка; 21 — гайка стремянки ресори в зборі; 22 — підкладка ресори; 23 — гайка стремянки
Різниця розмірів стріли однойменних ресор ГАЗ-53, що встановлюються на автомобіль, не повинна перевищувати 10мм. Якщо в результаті попереднього огляду виявлено поломки, то в ресору необхідно розібрати.
Для цього її треба покласти на верстат, відвернути гайки болтів хомутів, вийняти болти і сяяти хомути, відвернути гайку 1 центрового болта і розібрати листи.
Протерти всі листи ресор ГАЗ-53 гасом подивитися наявність тріщин. Замінити зламані або пластини з тріщинами. При складанні ресори відбирають необхідний комплект аркушів з укріпленими чашками на корінних аркушах і хомутами, ретельно промазують поверхні листів графітовим мастилом.
Підбирають комплект аркушів у відповідному порядку і вставляють через отвір стрижень діаметром, рівним діаметру центрового болта. Стискають центральну частину ресори ГАЗ-53 лещатами і виймають стрижень.
Вставляють центровий болт головкою знизу і затягують гайку моментом 43 — 62 Нм. Вставити болти хомутів і затягнути їх гайками. Звільняють ресору з лещат і протирають її від зайвої мастила. Перевіряють стрілу ресори у вільному стані. При необхідності фарбують її чорною емаллю.
Установка ресори ГАЗ-53
Для правильного кріплення кінців ресори ГАЗ-53 в гумових подушках її випрямляють у пристосуванні за допомогою домкрата. Для встановлення передньої ресори піднімають передню частину автомобіля настільки, щоб випрямлена ресора могла вільно ввійти в кронштейни 6 і 15 (див. рис.1).
При цьому встановлюють у верхні чашки ресор ГАЗ-53 гумові подушки 5 і опускають автомобіль так, щоб ресора разом з подушками в чашках увійшла в кронштейни на рамі, вставляють в гніздо переднього кронштейна 6 наполегливу подушку 4 і опускають автомобіль на козли.
Після чого вкладають в нижні чашки-решт ресор ГАЗ-53 подушки 3, прикладають до них знизу кришки 2 і 18 і ввертають болти з встановленими на них пружинними стопорними шайбами. Щільно притискають кришки 2 я 18 до кронштейнів 6 і 15, рівномірно, без перекосів затягнувши болти моментом 30-70 Нм.
Встановлюють на ресору зверху накладки 13 в зборі з гумовим буфером 11 і дерев'яним вкладишем 10 так, щоб в отвір вкладиша увійшла гайка центрового болта 26. Драбини 14 встановлюють на накладку, а кінці їх пропуску-від отвору балки передньої осі. На різьбові кінці драбин встановлюють пружинні шайби і гайки 25, попередньо затягують їх.
Остаточно гайки драбин загортають моментом 180 — 200 Нм при знятті автомобіля з домкрата і встановленні його на колеса. Після чого приєднують нижній кінець амортизатора.
Задня ресора ГАЗ-53 встановлюється в аналогічній послідовності, як і передня. Особливість збірки полягає в установці додаткової ресори. Для чого на верхній лист задній ресори накладаються дві підкладки 15 (див. рис.2),на них подрессорник 13 і вже на нього накладку 11.
Амортизатори підвіски ГАЗ-53
Кріплення телескопічного амортизатора підвіски ГАЗ-53 і його пристрій показано на рис.1, 3. Амортизатори знімають з автомобіля, що стоїть на колесах. Для поліпшення доступу до амортизатору колесо повертають до відмови в бік передньої частини лонжерона.
Для зняття амортизатора ГАЗ-53 відвертають гайку 20 (див. рис.1) на нижньому пальці, знімають шайбу і резинову втулку; відвертають таку ж гайку на верхньому пальці 12, знімають шайбу і резинову втулку. Знімають сам амортизатор. Встановлюють амортизатор в зворотному порядку. Гайки на пальцях затягують моментом 70 — 100 Нм.
3 - Амортизатор ГАЗ-53
1 — нижня отвір; 2 — корпус клапана стиску; 3 — впускний клапан; 4 — циліндр; 5 —резервуар; 6 —клапан стиснення; 7 — поршень; 8 — клапан віддачі; 9 — чавунне кільце поршня; 10 — перепускний клапан; 11 — кожух; 12—шток; 13—напрямна втулка; 14 — гумове кільце; 15, 17 — гумові кільця ущільнення резервуара амортизатора; 16 — пружина сальника; 18 — сталева шайба; 19, 23 — гумові сальники; 20 — повстяний сальник; 21 — гайка; 22—шайба; 24 — обойма сальника; 25 — верхня вушко; 26— сталева прокладка; 27 — обойма сальників 28, 32 — тарілки; 29, 33 — пружини; 30, 31 — гайки
Роботу амортизатора ГАЗ-53, тобто його зусилля при ході розтягування і стиснення, перевіряють на стенді у вертикальному положенні при ході поршня (100+2) мм на частоті зворотно-поступальних рухів (80±2) мм циклу в 1 хв. На стенді знімають діаграму зусиль опору, які під час розтягування повинні бути 2750-3950 Н-м, при ході стиснення 750 — 1350 Нм.
Якщо немає стенду, затискають амортизатор ГАЗ-53 вертикально за нижню вушко і прокачують через верхню не менше 5 разів. У справного шток амортизатора повинен переміщатися рівномірно, без ривків і вібрацій при додатку постійного навантаження (300±1) Н. Час переміщення на довжині робочого ходу розтягування не більше 20 с.
Якщо амортизатор ГАЗ-53 прокачується без опору або, навпаки, опір дуже великий, його замінюють або ремонтують. Крім втрати ефективності на амортизаторі може підтікати масло через ущільнення штока у верхній частині. Для усунення течі досить підтягти гайку 21 (див. рис.3).
При цьому збільшується натяг сальников 23 і 19 штока і гумових ущільнювальних кілець 15 резервуара. Порядок підтяжки гайки резервуара амортизатори ГАЗ-53: закріплюють амортизатор за нижню вушко в лещатах, витягають шток в крайнє положення і спеціальним ключем підтягують гайку 1 моментом 70 — 90 Нм.
Якщо після підтяжки гайки текти не усунуто, амортизатор розбирають і оглядають деталі ущільнень. Гайку можна підтягувати і у амортизатора, встановленого на автомобілі.
При розбиранні амортизатори ГАЗ-53 затискують в лещатах нижню вушко 1 (див. рис.3); висувають шток 12 за верхню вушко 25 нагору до відмови; відвертають гайку 21 резервуара спеціальним ключем; виймають з амортизатора (вгору по штоку) сталеву шайбу 18, гумове кільце 17, обойму 27 сальников разом з верхнім сальником 23 і його обойму 24, повстяний сальник 20 і гумовий сальник 19 штока.
Виймають друге гумове кільце 15, шток з поршнем 7 разом з направляючою втулкою 13 з циліндра 4 і дають стекти маслу в циліндр або резервуар. Звільняють з лещат нижню частину амортизатора і ставлять так, щоб не розлити масло.
Прикривають резервуар від потрапляння бруду чистим аркушем паперу. Закріплюють шток через вушко в лещатах і відвертають гайку 30 клапана віддачі торцевим ключем. Знімають зі штока поршень 7 з деталями клапанів, знімають напрямну втулку 13 штока і виймають з неї гумове кільце 14.
Знімають зі штока всі гумові ущільнювачі. Легкими ударами алюмінієвого або мідного стрижня із закругленими краями вибивають клапани стиснення в зборі з циліндра, торцевим ключем відвертають гайку 31 клапана стиску, попередньо затиснувши склянку корпусу клапана стиску 2 в лещата.
Знімають послідовно обмежувальну тарілку 32, тарілку клапана 3, втулку клапана 6 і пружину. Промивають у гасі і продувають стисненим повітрям, після чого оглядають і відбраковують пошкоджені і несправні деталі.
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | ГАЗ |
Модель | 53 |
Розташування | Задня |
Сумісність з моделлю | 53 |
Користувальницькі характеристики | |
Тип запчастини | Оригінал |
Тип техніки | Вантажний автомобіль |
- Ціна: 550 ₴