
Поршневі кільця до газ 52 (81,88) стандарт, (82,5)Р1, (83,0)Р2, (83,5)Р3 пр-ва р. Лебедин
1 400 ₴
- В наявності
Придбати Поршневі кільця до газ 52 (81,88) стандарт, (82,5)Р1, (83,0)Р2, (83,5)Р3 пр-ва р. Лебедин Ви можете, оформивши замовлення у нас в інтернет магазині УРАЛ-ЗАПЧАСТИНИ через корзину або зателефонувавши за вказаними телефонами.
Поршневі кільця до газ 52 (81,88) стандарт, (82,5)Р1, (83,0)Р2, (83,5)Р3 пр-ва Болгарія, Лебедин р.
Поршневі кільця призначені для забезпечення герметичності внутрицилиндрового простору, тобто для запобігання прориву газів з цього простору в картер двигуна. Одночасно поршневі кільця відводять в стінки циліндра більшу частину сприйманого днищем поршня тепла і перешкоджають проникненню масла з картера двигуна всередину циліндрів.
Функції поршневих кілець т пристрій:
Стик (носить назву замок) між кінцями поршневого кільця стискається до декількох сотих часток міліметра, коли встановлений поршень у циліндрі. Замок буває прямий або косий (у чотиритактних двигунів). Кільця в канавках розгортають таким чином, щоб кут між замками був рівним, якщо три кільця — тоді повертають на 120°, якщо два — на 180°. Таким чином виходить лабіринт, зменшує прорив газів. Компресійні кільця Основною функцією компресійних (верхніх) кілець є герметизація камери згоряння. Більше трьох компресійних кілець на поршень зазвичай не встановлюють, так як ступінь ущільнення поршня збільшується незначно, а втрати на тертя помітно зростають. На двотактних бензинових двигунах встановлюють, як правило, тільки два компресійних кільця. Кільце в замку відповідає формі і розташуванню стопорного штифта (оберігає від провертання і підвищує компресію, встановлюється тільки на двотактних бензинових двигунах). Зазвичай поперечний переріз компресійного поршневого кільця має прямокутну форму. Край кільця має або циліндричні профіль (верхнє кільце), або фаску, або звужується з натурального логарифму форму (друге кільце). При роботі кільця кілька скручуються завдяки зазору в канавці, що полегшує їх роботу. Маслос'емниє кільця В двотактних бензинових двигунах маслос'емниє кільця не потрібні. Спеціальне масло згорає разом з паливом. Нижнє кільце називається маслосъемным і призначений для зняття зайвого моторного масла, яке змащує поверхню циліндра, поршня і ущільнювальні кільця. Кільце сконструйоване таким чином, щоб воно залишало масляну плівку завтовшки кілька мікрометрів на поверхні стінок циліндра, по мірі того як поршень опускається. В канавці маслосъемного кільця на поршні є радіальні отвори або прорізи, за яким знімається зі стінки циліндра масло скидається в картер. Маслос'емниє кільця випускаються або чавунні литі з прорізом (показано на нижній фотографії зліва) або сталеві складові з пружинами-розширювачами. Складене кільце складається з тонкого верхнього і нижнього кільця і двох розширювачів (радіального і осьового). Іноді на поршень встановлюється пара маслозйомних кілець (литих або складових). Складові сталеві кільця трохи дешевше у виробництві, легше встановлюються, тому зустрічаються частіше литих чавунних. Поломка або знос кілець внаслідок навантажень в цилиндреПравить Поршневі кільця піддаються зносу, коли вони рухаються вгору і вниз разом з поршнем у циліндрі. Знос відбувається як внаслідок взаємодії з механічними деталями (стінками циліндра і поршневими канальцями), так і внаслідок впливу на них гарячих відпрацьованих газів. Має місце також хімічний знос, так як в паливі (особливо в дизельному) міститься сірка. Для мінімізації ступеня зносу їх виготовляють із зносостійких матеріалів, таких як чавун, і вони мають спеціальне покриття, що підвищує зносостійкість. Зазвичай верхнє кільце і кільце, яке регулює подачу мастила, покриваються хромом або оловом[2] або нітриду[3], зокрема, з допомогою плазмового напилення[4] або мають керамічне покриття, створене з допомогою PVD-процесу[5]. Для поліпшення параметрів тертя і ще більшого поліпшення зносостійкості, багато сучасні дизельні двигуни мають верхнє поршневе кільце, покрите модифікованим пористим хромом з допомогою процесу, відомого як CKS[2] або GDC[2], який має включення з частинок алмазів або оксиду алюмінію. Крім зносу можна зустріти поломку кільця на кілька частин, а також залягання (закоксовування) з-за того, що в канавці скупчилися незгорілі частки сажі, масла і ін
В сучасних швидкохідних, що відрізняються високим ступенем стиснення двигунах застосовують поршневі кільця трьох видів:
- Поршневі компресійні кільця.
- Маслос'емниє поршневі кільця.
- Компресійно-маслос'емниє поршневі кільця (комбіновані).
Основні | |
---|---|
Виробник | ГАЗ |
Країна виробник | Україна |
Марка | ГАЗ |
Модель | 52 |
Сумісність з маркою | ГАЗ |
Сумісність з моделлю | 52 |
Стан | Новий |
Тип техніки | Вантажний автомобіль |
- Ціна: 1 400 ₴