Продавець Запчасти к автомобилям УРАЛ и КамАЗ от завода изготовителя, по доступным ценам розвиває свій бізнес на Prom.ua 12 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
151 відгук
В зв'язку з ситуацією в країні ціни можуть відрізнятись.Сделать заказ
+380 (63) 782-78-18
+380 (97) 975-83-31
Автозапчасти на грузовики
Кошик

Хомут глушника Зіл/Газ/Камаз діаметр 58-66.

50 ₴

  • В наявності
  • Код: Хомут глушителя
Хомут глушника Зіл/Газ/Камаз діаметр 58-66.
Хомут глушника Зіл/Газ/Камаз діаметр 58-66.В наявності
50 ₴
+380 (63) 782-78-18
  • +380 (97) 975-83-31
+380 (63) 782-78-18
  • +380 (97) 975-83-31
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.

Придбати Хомут глушника Зіл/Газ/Камаз діаметр 58-66. Ви можете оформивши замовлення у нас в інтернет магазині УРАЛ-ЗАПЧАСТИНИ через корзину або зателефонувавши за вказаними телефонами.

Хомут глушника Зіл, Газ

Система випуску газів складається з двох випускних колекторів: правого і лівого, двох приймальних труб (рис. 1), глушника 15 і випускної труби 17 . Випускні колектори (правий і лівий) кріпляться до головок циліндрів шпильками. Між головками і колекторами встановлюються железоасбестовые прокладки Правий випускний колектор відгороджений від стартера екраном, оберігає стартер від перегріву. З'єднання фланців приймальних труб і колекторів ущільнюється мідно-азбестовими прокладками 1 (див. рис. 1).

Перша – випускний трубопровід. Складається з випускного колектора і приймального патрубка. Виконує відведення відпрацьованих газів з циліндрів. Першим приймає на себе всю невикористану для справи міць і жар згорілого в циліндрах палива. Добре розрахований і добротно виконаний приймальний патрубок укупі з випускним колектором забезпечує спокійне (ламінарна), без завихрень витікання газів, що істотно знижує аеродинамічний опір системи, полегшує умови провітрювання циліндрів і утворення робочої суміші. У переважній більшості автомобілів серійного виробництва розрахунок перерізу та довжини каналів колектора і приймального патрубка виконується для забезпечення максимально рівномірним, плавним характеристики опору у всьому робочому діапазоні частот обертання. При розробці випускних колекторів та прийомних патрубків для автоспорту ставка при розрахунку робиться на створення в певній зоні частот обертання мінімального (резонансного) опору, що дозволяє двигателюразвивать додаткову потужність.

На багатьох автомобілях невід'ємною частиною приймального патрубка є «компенсатор коливань». Призначений він для того, щоб в автомобілях з поперечним розміщенням двигуна нейтралізувати коливання, що виникають при старті, наборі оборотів і глушении і діють за або проти напряму руху колінчастого вала. Щоб уявити собі величину впливу цих коливань на вихлопну систему візьміть триметрове весло за «вистачало» і підніміть «черпало» вертикально. Нелегко? А за п'ять-шість разів на хвилину? Ось таку нелегку навантаження несе на собі «компенсатор». Плюс, компенсує температурні деформації труб. Надійність компенсатора набагато нижче надійності трубопроводу. Незважаючи на це, виготовляється він не як знімна, легкозаменяемая деталь, а як єдине ціле з прийомним патрубком. Розташовується «компенсатор» першим від двигуна, до каталітичного нейтралізатора. Випускають два типи компенсаторів коливань» - компенсатор сильфонний і підпружинений фланець. Компенсатор сильфонний - це відрізок багатошарового або одношарового сильфона, флексебельной труби (по-нашому кажучи - металорукав) або їх комбінація, краї якого запресовано на втулки, які і вваривать в приймальний патрубок. Підпружинений фланець являє собою поєднання опуклої та увігнутої сферичних поверхонь, притиснутих один до одного за допомогою двох-трьох пружин. «Компенсатор», забезпечуючи герметичність, не може сприймати зовнішніх зусиль. Тому, відразу за ним трубопровід підвішують на гумову підвіску або подушку, тим самим, знімаючи з нього зайві навантаження.

Друга - каталітичний нейтралізатор газів або каталітичний конвертер. Складається він з металевого корпусу, керамічного або стрічкового металевого реактора з комірчастою структурою. Така структура необхідна для збільшення площі контакту газів з каталітичним шаром. Що робоча зона вкрита платиновим і паладієвим порошками, і вага цих порошків досягає 15-25 грамів, говорити не будемо.

З початку 70-х років випускні системи ряду серійних автомобілів, в якості додаткової опції стали комплектуватися нейтралізаторами відпрацьованих газів. Сьогодні він повинен входити до складу базової комплектації всіх автомобілів, включаючи дизельні. Конструктивно нейтралізатор повинен знаходитись як можна ближче до двигуна, так як чим гаряче реактор, тим краще в ньому відбуваються процеси окиснення СО, СН і NO з киснем або між собою (ефективно починає працювати при температурі 250º С). Зважитися з'єднати приймальний патрубок і нейтралізатор в одну нерозбірну деталь можуть дозволити собі конструктори тільки дорогих марок автомобілів. Всі інші роблять його знімним. Каталітичний нейтралізатор річ дорога і ніжна, боїться ударів і перегріву. Зону реактора від механічного руйнування і корозії захищає корпус з товстої (не менше 2 мм) легованої сталі і захисні кожухи. Від перегріву і вигорання рятує λ-зонд (лямбда-зонд), який реагує на наявність вільного кисню у відпрацьованих газах . На підставі сигналу від λ-зонда контролер дає команду про зменшення або збільшення подачі палива або кута випередження запалювання. Вихід з ладу λ-зонда загрожує тим, що незгоріле в циліндрі паливо догорає в колекторі, приймальному патрубку і на поверхні реактора.

Третя і четверта частини – глушники, трохи відрізняються по конструкції, але виконують однакову функцію – знижують рівень шуму. Третя (передостання) частина називається додатковим глушником або резонатором, а четверта (остання) основним глушником.

За типом дії глушники діляться на активні і реактивні. В глушниках активного типу звукова енергія поглинається звукопоглинальним матеріалом. Ефективність таких глушників висока, а конструкція проста. Недолік – закоксовування звукопоглинального матеріалу. Реактивні можуть бути трьох видів: з резонаторными, розширювальними і комбінованими камерами. Частіше зустрічаються складні комбіновані глушники з послідовним і паралельним включенням резонаторні і розширювальних камер, поворотами потоків і включенням активних елементів.

У додаткових глушниках використовують схему з резонаторної камерою і паралельним включенням активного матеріалу, що дозволяє ефективно знижувати рівень високочастотних шумів. Влаштований він просто – перфорована труба, укладена в герметичний корпус, простір між трубою і корпусом заповнюють звукопоглинальним матеріалом.

Основні глушники більше за розміром, ніж додаткові і в них застосовуються всі перераховані вище способи зниження шуму. У його завдання входить знизити рівень залишилися низько-і середньочастотних шумів. Конструкції глушників постійно ускладнюються, викликано це необхідністю збільшувати ефективність і знижувати габарити.

УРАЛ-ЗАПЧАСТИНИ

Характеристики
Основні
ВиробникЗІЛ
МаркаЗІЛ
Модель130
Сумісність з маркоюЗІЛ
Сумісність з моделлю130
Інформація для замовлення
  • Ціна: 50 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner