Придбати Замок запалювання ЗІЛ-130/1202.3704-08 Ви можете, оформивши замовлення у нас в інтернет магазині УРАЛ-ЗАПЧАСТИНИ через корзину або зателефонувавши за вказаними телефонами.
Замок запалювання ЗІЛ-130, 1202.3704-08
Батарейне запалювання, контактно-транзисторне. Схема включення приладів запалювання показана на рис. 65. В систему запалювання входять котушка запалювання, розподільник, транзисторний комутатор, додаткове двухсекционное опір, дроти високої напруги, свічки, а також вимикач запалювання. Котушка запалювання знаходиться під капотом на передньому щиті кабіни. Вона має два вивідних затисків обмотки первинної ланцюга. При установці котушки необхідно стежити за правильністю приєднання проводів. До висновку „До" (див. рис. 65) треба приєднати проводи від однойменних висновків комутатора і додаткового опору, до висновку без маркування - провід від комутатора. Котушка запалювання призначена для роботи тільки з транзисторним комутатором. Застосування котушок запалювання інших типів неприпустимо. На хомуті котушки запалювання Б114-Б є напис „Тільки для транзисторної системи". Додатковий опір, що складається з двох послідовно з'єднаних опорів, встановлено поряд з котушкою. При пуску двигуна стартером одне з опорів послідовної ланцюга автоматично замикається накоротко, чим досягається збільшення напруги в момент пуску. Необхідно стежити за правильністю під'єднання проводів до виводів додаткового опору: до висновку „ВК" повинен бути приєднаний провід від стартера до висновку „ВК-Б" - провід від вимикача системи запалювання, а до висновку „До" - провід від виводу котушки запалювання. Комбінований вимикач запалювання і стартера призначений для вмикання і вимикання ланцюгів запалювання і стартера. Встановлений він на передньому щиті кабіни. Вимикач має три положення, з яких два фіксованих. В положенні 0 всі вимкнено, ключ вільно вставляється в замок і виймається з нього. Положення I - включений висновок „КЗ" (запалювання) поворотом ключа за годинниковою стрілкою. Положення II - включені висновки „КЗ" (запалювання) і „СТ" (стартер) поворотом ключа за годинниковою стрілкою. Положення II нефіксоване; повернення в стан I здійснюється пружиною після зняття зусилля з ключа. Розподільник (рис. 66) восьмиискровой, працює разом з котушкою запалювання Б114-Б, призначений для переривання струму низької напруги в первинній обмотці котушки запалювання та розподілу струму високої напруги по свічках. Особливістю контактно-транзисторної системи запалювання є відсутність в розподільнику шунтуючого конденсатора. На корпусі розподільника Р137 прикріплена фірмова табличка з написом „Тільки для транзисторної системи запалювання". Якщо з якихось причин розподільник запалювання повинен бути на автомобілі замінений, то замість розподільника Р137 можна використовувати також розподільники Р4-В або Р4-В2, знявши з них попередньо конденсатор. При контактно-транзисторній системі запалювання контакти переривника навантажені тільки струмом управління транзистора, а не повним струмом котушки запалювання, тому майже повністю усувається підгоряння і ерозія контактів і їх не потрібно зачищати абразивом. Слід особливо ретельно стежити за чистотою контактів, так як струм, що розривається ними, дуже малий і при контактах, покритих плівкою масла або окису, він не зможе пробити плівку. При замасливании контактів необхідно їх промивати чистим бензином. Якщо автомобіль тривалий час не експлуатувався і на контактах переривника утворився шар окису, то контакти потрібно „завидна", тобто провести з ним абразивної пластиною або дрібної скляною шкуркою, не допускаючи при цьому знімання металу, так як це скорочує термін служби контактів. Дроти високої напруги марки ПВВ, що йдуть від розподільника до свічок, мають ізоляцію з поліхлорвінілового пластикату і металеву жилу. В наконечниках проводів з боку свічок передбачені демпфуючі опору (8000-12 000 Ом). Свічки запалювання нерозбірні, з різьбою М14Х1.25 мм.
Основні | |
---|---|
Виробник | ЗІЛ |
Країна виробник | Україна |
Марка | ГАЗ |
Сумісність з маркою | ГАЗ |
Тип запчастини | Оригінал |
- Ціна: 595 ₴