Продавець Запчасти к автомобилям УРАЛ и КамАЗ от завода изготовителя, по доступным ценам розвиває свій бізнес на Prom.ua 12 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
157 відгуків
В зв'язку з ситуацією в країні ціни можуть відрізнятись.Сделать заказ
+380 (97) 975-83-31
Автозапчасти на грузовики
Кошик

Фара ФГ-122 в зборі корпус-метал ГАЗ-53 3307 3309, ЗІЛ-130 Камаз.

1 500 ₴

  • В наявності
Фара ФГ-122 в зборі корпус-метал ГАЗ-53 3307 3309, ЗІЛ-130 Камаз.
Фара ФГ-122 в зборі корпус-метал ГАЗ-53 3307 3309, ЗІЛ-130 Камаз.В наявності
1 500 ₴
+380 (97) 975-83-31
+380 (97) 975-83-31
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.

Придбати Фара ФГ-122 в зборі корпус-метал ГАЗ-53 3307 3309, ЗІЛ-130 Камаз. Ви можете оформивши замовлення у нас в інтернет магазині УРАЛ-ЗАПЧАСТИНИ через корзину або зателефонувавши за вказаними телефонами.

Фара ФГ-122 в зборі корпус-метал ГАЗ-53 / 3307 / 3309 ЗІЛ-130 Камаз.

До приладів освітлення й світлової сигналізації належать всі зовнішні і внутрішні освітлювальні та сигнальні прилади, а також перемикачі та вимикачі, службовці для
управління зазначеними приладами. В передніх крилах автомобіля встановлені двухсветные фари
ФГ 122-БВ. Лампа типу А12-45+40 має дві нитки розжарення 45 і 40 Вт. Нижня нитка розжарення: 45 Вт розташована у фокусі відбивача і дає сильний промінь світла (дальнє світло). Верхня нитка розжарення 40 Вт розташована вище горизонтальної осі відбивача і дає більш слабкий промінь світла, спрямований вниз і вправо (ближнє світло).
Фари автомобіля забезпечені пристроєм, що дозволяє коригувати нахил світлового пучка.
Включення фар здійснюється центральним перемикачем світла, а перемикання з дальнього світла на ближній і навпаки — ножним перемикачем.
Технічне обслуговування. Один раз в рік треба перевіряти падіння напруги в ланцюзі фар, користуючись тим же вольтметром, яким перевіряється регулятор напруги. При перевірці
треба ввімкнути дальнє світло і виміряти напругу між висновком вмикача стартера, до якого приєднаний провід від батареї, і мінусовим висновком генератора, а потім між висновком дальнього світла лівої фари на сполучної колодки проводів і мінусовим висновком генератора.
Якщо різниця цих напруг перевищує 0,6 В, то потрібно перевірити чистоту і щільність з'єднань в ланцюзі освітлення і стан центрального і ножного перемикача світла. Для зміни лампи необхідно зняти оптичний елемент.
Регулювання фар. Фари повинні бути відрегульовані дуже ретельно, інакше лампи фар будуть сліпити водіїв зустрічних машин і тим самим сприяти аварій. Для регулювання
фар необхідно: встановити ненагруженный автомобіль на рівній горизонтальній площадці перед стіною або спеціальним екраном на відстані 5 м від неї; перевірити тиск в шинах. У разі потреби довести до норми; включити світло і, діючи перемикачем, переконатися в тому, що нитки дальнього або ближнього світла обох фар загоряються одночасно; включити ближнє світло і, закривши одну з фар, встановити іншу регулювальними гвинтами так, щоб
світлове пляма було розташоване на стінці чи на екрані. Верхнім регулюється гвинтом напрямок пучка світла у вертикальній площині, боковим гвинтом — на горизонтальній.
Для доступу до регулювальним гвинтів необхідно зняти обідки фар; таким же чином встановити другу фару, спостерігаючи за тим, щоб верхні краї обох світлових плям знаходилися на одній висоті. Така установка фар забезпечує правильний розподіл світла на дорозі при включенні як далекого, так і ближнього світла.
Центральний перемикач світла типу П 312 має три фіксованих положення. При переміщенні штока він повинен чітко фіксуватися. Зусилля переміщення штока має бути в межах 45Н. Перевірка перемикача здійснюється за схемою, зазначеної на 207. У положенні
I штока повинні горіти лампи 1 і 6, а в положенні II — лампи 1 і 5. В положеннях 1 і І штока і повороту за годинниковою стрілкою повинна засвітитися лампа 4. При повороті штока проти годинникової стрілки лампа 4 повинна зменшувати свою яскравість, а при упорі повинна гаснути. Величина падіння напруги на висновках перемикача не повинна перевищувати 0,15 при навантаженні 12 А.
Якщо контрольні лампи не горять у відповідних положеннях штока, то розберіть і огляньте перемикач. Для розбирання перемикача відігніть лапки кріплення контактної панелі. Якщо підгоріли контакти, зачистите їх. Тертьові поверхні каретки злегка змастіть.
Якщо контактні поверхні або ізоляційна панель мають сильне вигоряння, то замініть їх.
Ножний перемикач світла ПЗУ. Плунжер перемикача повинен вільно переміщатися при натисканні на нього і повертатися в початкове положення після зняття зусилля. Пошкодженим гумовий захисний ковпачок слід замінити. Для перевірки ножного перемикача необхідно зібрати схему, показану на 208. При підключенні акумуляторної батареї одна з ламп повинна горіти. При перемиканні повинна загорітися інша лампа, а перша гаснути.
Падіння напруги на висновках перемикача не повинно перевищувати 0.1 В при струмі 5 А.
Несправний перемикач підлягає заміні.
Покажчики повороту. Напрямок повороту автомобіля вказується миготливим світлом передніх і задніх покажчиках повороту. Включення покажчиків здійснюється перемикачем П110А, розташованим на рульовій колонці. При переміщенні важеля вгору включаються покажчики
правого повороту вниз — лівого. Перемикач складається з механічного приводу, що забезпечує ручне включення і автоматичне вимикання, і перемикача, призначеного для з'єднання електричної ланцюга сигнальних ламп з джерелами струму.
Робота покажчиків повороту в миготливому режимі досягається включенням у електричну ланцюг покажчиків контактно-транзисторного реле PC 950-П.
Контроль за роботою покажчиків повороту здійснюється за допомогою двох контрольних ламп на щитку приладів. Одна лампа контролює справність ламп тягача, а друга—причепа. При згорянні спіралі однієї із сигнальних ламп контрольна лампа перестає працювати.
Порушення чіткості включення і відсутність світла в показниках повороту може відбуватися в результаті подгара контактів перемикача або реле, а також внаслідок несправності
ламп і їх патронів. Для усунення несправності попередньо переконайтеся в справному стані ламп і їх патронів. Зміну ламп проводьте тільки при вимкненому перемикач покажчиків повороту і вимкненому вимикачі аварійної сигналізації.
Категорично забороняється перевіряти справність проводки до ламп замиканням на корпус.
У покажчику повороту встановлюйте тільки лампи потужністю 25 Вт. При установці ламп 21 Вт контрольна лампа може не працювати. Перевіряйте правильність роботи перемикача за допомогою контрольних ламп. При переміщенні важеля вправо і вліво повинні загорятися відповідно лампи 3 і 4.
Зусилля переміщення важеля повинно знаходитися в межах від 1,5 до 15 М. Падіння напруги на висновках повинно бути не більше 0,08 В при струмі 6 А.

УРАЛ-ЗАПЧАСТИНИ

Характеристики
Основні атрибути
ВиробникЗІЛ
Країна виробникУкраїна
МаркаГАЗ
Модель53
Сумісність з маркоюГАЗ
Сумісність з моделлю53
Тип запчастиниОригінал
Тип технікиВантажний автомобіль
Інформація для замовлення
  • Ціна: 1 500 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner