Покажчик поворотів Зіл-130, передньої панелі (облицювання)
130 ₴
- В наявності
Придбати Покажчик поворотів Зіл-130, передньої панелі (облицювання) Ви можете, оформивши замовлення у нас в інтернет магазині УРАЛ-ЗАПЧАСТИНИ через корзину або зателефонувавши за вказаними телефонами.
Покажчик поворотів Зіл-130, передньої панелі-
Система освітлення і світлової сигналізації призначена для освітлення дороги, передачі інформації про автомобілі (габаритних розмірів, наявності причепа і напівпричепа і про передбачуване маневр), а також для освітлення кабіни, приладів, підкапотного простору, номерного знака і ін. Ця система має велике значення в забезпеченні безпеки руху. До приладів системи освітлення та світлової сигналізації відносяться фари головного світла, протитуманні фари, прожектор, передні та задні ліхтарі, ліхтарі заднього ходу, ліхтар освітлення номерного знака, покажчики повороту, розпізнавальні ліхтарі автопоїзда, лампи освітлення шкал приладів, плафон освітлення кабіни. Фари головного світла. На автомобілях встановлюються фари головного світла з європейської та американської асиметричними системами світлорозподілу. Асиметричний світло забезпечує кращу освітленість тієї сторони дороги, по якій рухається автомобіль, і зменшує ступінь засліплення водіїв зустрічного транспорту. Зниження ступеня осліплення при зустрічному роз'їзді транспорту забезпечується застосуванням у фарах двох-нитевых ламп. У лампах фар з американським світлорозподілом нитку розжарення далекого світла розташована у фокусі відбивача, і тому при дальньому світлі фари створюється майже паралельний пучок світла. Нитка розжарення близького світла по відношенню до нитки дальнього світла кілька зміщена вгору та праворуч (якщо дивитися на відбивач з боку світлового отвору), чим досягаються асиметричність ближнього світла і краща освітленість правій частині дороги. Світловий пучок в американській системі розподілу ближнього світла розмитий, чіткої світлотіньової межі немає, у зв'язку з чим система менш чутлива до нерівностей дороги. Фари з європейським світлорозподілом ближнього світла створюють чітко виражену світлотіньовий кордон. Нитка дальнього світла розташована у фокусі відбивача; нитка ближнього світла циліндричної форми висунута вперед і розташована трохи вище і паралельно оптичної осі. Світлотіньовий кордон створює екран, встановлений під ниткою ближнього світла ( 6.31, б). Непрозорий екран виключає попадання світлових променів на нижню півсферу відбивача, тому траєкторія руху очей водія зустрічного транспорту знаходиться в тіньовій зоні. Одна сторона екрану відігнута вниз на кут 15°, що дозволяє збільшити активну поверхню лівої половини відбивача і освітленість правого узбіччя і смуги руху. При європейській системі світлорозподілу порівняно з американською краще висвітлюються права частина дороги, узбіччя і зменшується сліпуче вплив на водіїв зустрічного транспорту. Однак при русі автомобіля по нерівній дорозі коливання світлотіньової межі швидко стомлюють зір водія. На автомобілях переважно встановлюються фари з європейським світлорозподілом. На автомобілі ЗИЛ-431410 змонтовані фари головного світла ФГ122ГВ, які підключаються до бортової мережі автомобіля двома проводами, виведеними з корпусу фари, на автомобілі ЗІЛ-133ГЯ —фари ФГ150-Р ( 6.31, а). Корпус 1 фари ФГ150-Р виготовлений з листової сталі методом штампування. Поверхня корпусу покрита декількома шарами стійкого лаку. Оптичний елемент об'єднує в собі параболоїдного відбивач 8 і розсіювач 6. Відбивач отштампован із сталевого листа або стрічки. Внутрішню поверхню відбивача шліфують, покривають лаком, а поверх нього наносять тонкий шар алюмінію шляхом випаровування його у вакуумі. Для запобігання окислення алюмінієву поверхню покривають дуже тонким напиленим шаром кремнійорганічного з'єднання або шаром спеціального лаку. Відбивач оптичного елемента збирає світловий потік лампою в межах малого тілесного кута, що дозволяє отримати велику силу світла (25 000 ... 70 000 кд) у центральній його частині. Розсіювач 6 остаточно формує виходить з фари світловий потік. Він являє собою складну складову скляну лінзу з численними заломлюючими елементами. Розсіювачі виготовляють пресуванням із скломаси. Розсіювач приклеюється до відбивача. На лампі встановлена спеціальна штекерні колодка 10, яка проводами з'єднується зі штекерній колодкою І на корпусі фари. Лампа має нитка дальнього світла 45 Вт і ближнього світла 40 Вт. Напрямок світла фар регулюють двома регулювальними гвинтами, розміщеними під зовнішнім обідком 3 фари. Гвинт 7, розташований над оптичним елементом, призначений для регулювання напряму світла у вертикальній площині (вгору і вниз), а гвинт, розташований збоку, — для регулювання напряму світла у горизонтальній площині (вправо і вліво). На автомобілі ЗІЛ-13Ш встановлені фари ФГ122-П головного світла з американським світлорозподілом або 402.3711 з європейським світлорозподілом. Фари мають герметичний оптичний елемент, що відрізняється додатковим вузлом забезпечення герметичності. Протшотуманные фари. Призначені для освітлення дороги спереду автомобіля і позначення його габаритних розмірів при русі в складних атмосферних умовах (туман, дощ, заметіль). Вони також істотно поліпшують освітленість дорожнього полотна при маневруванні транспортного засобу на заокругленнях доріг. Протитуманна фара ФГ152-Б має прямокутну форму ( 6.31, б). Виконання оптичного елемента герметичне. В якості лампи застосована галогенна лампа типу HI. Велика світлова віддача галогенних ламп досягається шляхом підвищення температури вольфрамової нитки (2700 ... 2900 °С). Колба галогенною лампи заповнена інертним газом і невеликою кількістю парів йоду. Не допускається брати галогенну лампу руками. Прожектор. Встановлюється на автомобілі ЗІЛ-131Н і північні модифікації автомобіля ЗІЛ-431410. Прожектор являє собою фару, що випромінює вузький світловий пучок і монтуємий на спеціальному кронштейні, що дозволяє повертати фару у вертикальній і горизонтальній площинах для тимчасового освітлення предметів, розташованих поза зоною, освітлюваної фарами головного світла. Комплектується, прожектор галогенною лампою АКП2-55. Не рекомендується повертати прожектор на кут 360°, щоб уникнути пошкодження дроту, що йде від джерела електропостачання. Передні ліхтарі. На автомобілі ЗІЛ-131Н встановлюються герметичні ліхтарі ПФ133-А, на інших автомобілях ~-негерметичні ліхтарі ПФ130. Передні ліхтарі мають дві окремі секції: верхня секція з оранжевим розсіювачем і лампою А12-21-3 (21 Вт) служить для вказівки повороту; нижня секція з безбарвним розсіювачем і лампою А12-5 (5 Вт) — для позначення габаритних розмірів автомобіля. Підключаються ліхтарі в бортову мережу за допомогою колодки з двома штекерами. Задні ліхтарі. На Ліхтар має безбарвний розсіювач і комплектується лампою А12-21-3 (21 Вт). Фари повинні бути відрегульовані дуже ретельно, інакше потужний світло буде засліплювати водіїв зустрічних автомобілів і тим самим сприяти дорожньо-транспортних пригод. Для регулювання фар головного світла автомобіля ЗІЛ-131Н екран розмічають у відповідності з 6.32, б. Регулювання проводять при ввімкненому дальньому світлі, так щоб центр світлового плями лежав у точці перетину ліній, як показано на 6.32, б. Після регулювання дальнього світла перевіряють ближнє світло. Центри плям ближнього світла повинні лежати на лінії Б—Б. Якщо при правильно відрегульованому дальньому світлі центри плям ближнього світла зміщений відносно ліній Б—Б, треба перевірити правильність посадки лампи у фарі або змінити лампу. Можливі несправності Нижче наведені основні несправності системи освітлення і світлової сигналізації, причини, їх викликають, та способи усунення. 1. Не працює система освітлення і світлової сигналізації Можливі причини даної несправності: обрив в загальному ланцюгу від приладу до центрального або комбінованого перемикача. В цьому випадку слід перевірити надійність з'єднань і справність проводів; порушення контакту в перемикачі. Необхідно перевірити справність перемикача і, якщо потрібно, замінити його. 2. Не горять окремі лампи фар і ліхтарів Це може бути викликано наступними причинами: перегорання або обривом нитки розжарення лампи. В цьому випадку треба замінити лампу. порушенням контакту в сполучних колодках. Слід перевірити надійність з'єднань в колодках; порушенням контактів в патроні лампи. Для усунення несправності потрібно зачистити окислене контакт, підігнути пружинний контакт патрона; несправністю вимикача або перемикача. 3. Часте перегорання ниток ламп розжарювання Це відбувається у разі; підвищеної напруги. Потрібно перевірити регулятор напруги; великий вібрації спіралі лампи внаслідок слабкого закріплення ламп в патроні, оптичного елемента в корпусі або світлового приладу в цілому на автомобілі. 4. Миготіння світла ламп Причинами миготіння світла ламп можуть бути: поганий контакт у патроні. Для усунення несправності слід підігніть пружинний контакт у патроні; обрив проводу і періодичний контакт обірваних кінців проводу з-за вібрації. Необхідно в цьому випадку замінити провід; поганий контакт проводів у місцях з'єднань. Потрібно перевірити з'єднання штекерних колодок і проводів. При необхідності треба забезпечити надійне з'єднання. 5. Не включається сигнал гальмування В цьому випадку може бути несправний вимикач сигналів гальмування або реле вмикання. Треба перевірити вимикач і реле контрольної лампою, при необхідності замінити. Інша причина несправності — від'єднання проводів від вимикача сигналів гальмування або реле вмикання. Для усунення несправності треба приєднати проводи. 6. Фари погано висвітлюють дорогу Можливі причини несправності: порушення регулювання фар. Перевірити і відрегулювати фари; пошкодження або потускнение відбивача. Слід при цьому замінити оптичний елемент фари; забруднення розсіювача. Розсіювач треба очистити; затемнення колби лампи розжарювання. У цьому випадку потрібно замінити лампу. 7. Не працюють покажчики повороту {в режимі аварійної сигналізації всі лампи покажчиків повороту працюють) Причина несправності — перегорання запобіжника в ланцюзі електропостачання переривника. Следует проверить провода, устранить повреждение и заменить предохранитель. 8. Указатели поворота не работают как в режиме маневрирования, так и в режиме аварийной сигнализации Данная неисправность может быть вызвана: перегоранием предохранителей в цепи электроснабжения прерывателя. При этом нужно проверить провода, устранить повреждения и заменить предохранители; плохим контактом в штекерных колодках прерывателя указателей поворота или выключателя аварийной сигнализации. Следует проверить штекерные соединения, если требуется обеспечить надежный контакт; несправність вимикача аварійної сигналізації. Вимикач контрольної лампи треба перевірити, при необхідності замінити. 9. Не працює контрольна лампа покажчиків повороту тягача або причепа Причина несправності — перегорання лампи в одному з ліхтарів покажчика повороту. Лампу треба замінити).
Основні | |
---|---|
Виробник | ЗІЛ |
Країна виробник | Україна |
Марка | ЗІЛ |
Модель | 130 |
Сумісність з маркою | ЗІЛ |
Сумісність з моделлю | 130 |
Тип запчастини | Оригінал |
Тип техніки | Вантажний автомобіль |
- Ціна: 130 ₴