Запобіжник проти замерзання ППЗ 100-3536010 ЗІЛ
770 ₴
- В наявності
- Код: 100-3536010
+380 (97) 975-83-31
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.
Придбати Запобіжник проти замерзання ППЗ 100-3536010 Ви можете, оформивши замовлення у нас в інтернет магазині УРАЛ-ЗАПЧАСТИНИ через корзину або зателефонувавши за вказаними телефонами.
Запобіжник проти замерзання ППЗ 100-3536010
Запобіжник від замерзання призначений для запобігання замерзання конденсату в трубопроводах та приладах пневматичного гальмівного приводу. Він встановлений на правому лонжероне рами за регулятором тиску у вертикальному положенні і кріпиться двома болтами, утримувана затятим кільцем 13. Між дном нижнього корпусу і пробкою 6 встановлено
гніт 3, розтягувати пружиною 1. Гніт закріплений на пружині за допомогою хвостовика тяги і пробки 14.
В наливному отворі верхнього корпусу встановлена пробка з покажчиком рівня спирту. Зливний отвір нижнього корпусу приглушене пробкою 14 з ущільнювальною шайбою 15. У верхньому корпусі встановлено також сопло 5 для вирівнювання тиску повітря в нижньому корпусі при вимкненому положенні. Місткість резервуара запобіжника може бути 200 або 1000 см3.
Коли рукоятка тяги знаходиться у верхньому положенні, повітря, що нагнітається компресором в ресивер проходить повз гнота 3 і забирає з собою спирт, який відбирає з повітря вологу і перетворює
її в незамерзаючий конденсат.
При температурі навколишнього повітря вище +5°С слід вимкнути запобіжник.
Для цього тяга опускається в крайнє нижнє положення, повертається і фіксується за допомогою обмежувача тяги. Пробка 6, стискаючи розташовану всередині гнота пружину, входить в обойму і відокремлює нижній корпус, що містить спирт, від пневмопривода, внаслідок чого випаровування спирту припиняється.
Подвійний захисний клапан призначений для розділення магістралі, що йде від компресора, на два самостійних контуру для автоматичного відключення одного з контурів у випадку порушення його герметичності і для збереження стиснутого повітря в справному контурі, а також для збереження стиснутого повітря в обох контурах у разі порушення герметичності магістралі, що йде від компресора.
Подвійний захисний клапаи встановлений всередині правого лонжерона рами автомобіля і з'єднаний з трубопроводом, що йде від запобіжника від замерзання, згідно стрілкою, нанесеної на корпусі клапана, що вказує напрям руху стисненого повітря.
Алюмінієвий корпус 11 клапана має три висновки: від компресора— I і в контури II і III. Для регулювання зусилля пружини 1, визначає тиск стисненого повітря, при якому відбувається відключення пошкодженого контуру, служать регулювальні шайби 8. Центральний поршень 10 утримується в середньому положенні пружинами 3, встановленими між кришками 7
і опорними шайбами 4. Стиснене повітря, що надходить від компресора до висновку I, відкриває
зворотні клапани 12 і проходить до висновків II і III окремих контурів пневмопривода.
При досягненні у висновках II і III тиску, рівного тиску іа виведення 1, клапани 12 закриваються.
Якщо внаслідок негерметичності контуру, магістраль якого підключена до висновку II, відбудеться зниження тиску в цьому виведенні, то центральний поршень 10 із зворотним клапаном 12 переміститься в бік виведення II під дією різниці тисків у висновках II і III. Нижній клапан 12 закриється, пригорнеться до наполегливої поршня 14 і перемістить його вниз. Хід центрального поршня обмежиться спеціальним упором на кришці 7. При цьому стиснене повітря від компресора
через вывод I пополнит присоединенный к выводу III контур при расходовании в нем воздуха, а в поврежденный контур, соединенный с выводом II, сжатый воздух не поступит.
Если давление сжатого воздуха, подведенного к выводу III, превысит определенную величину, нижний клапан 12 откроется и даст возможность избытку сжатого воздуха пройти через вывод II в негерметичный контур. Если при торможении в одном нз контуров расход сжатого воздуха
будет больше, чем в другом, то при последующем наполнении в первую очередь наполнится
контур с меньшим падением давления.
Інший контур почне наповнюватися тільки тоді, коли тиск в першому перевищить встановлену величину.
Характеристики
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | РОСС |
Стан | Новий |
Тип запчастини | Оригінал |
Користувальницькі характеристики | |
Марка | КАМАЗ |
Тип техніки | Вантажний автомобіль |
Інформація для замовлення
- Ціна: 770 ₴