Придбати Втулка розтискного кулака Зіл-130, мідна Ви можете, оформивши замовлення у нас в інтернет магазині УРАЛ-ЗАПЧАСТИНИ через корзину або зателефонувавши за вказаними телефонами.
Втулка розтискного кулака Зіл-130, мідна
Автомобіль Зіл-131 обладнаний робочої та стоянкової гальмівними системами.
Гальмовий механізм (рис. 171) робочий гальмівний системи має такий же пристрій, як і аналогічний механізм автомобіля КамАЗ-4310. Відмінність полягає в наступному: колодки литі чавунні, разжимной кулак має спеціальний профіль, стяжна пружина одна, люк для перевірки зазорів в механізмі виконаний в гальмівному барабані.
Привід робочої гальмівної системи пневматичний і включає в себе компресор з регулятором тиску, три повітряних балона, гальмівний кран, шість гальмівних камер, разобщительный кран, з'єднувальну головку, трубопроводи і шланги.
Рис.171. Гальмівний механізм автомобіля ЗИЛ-131: 1 -опорний диск; 2 - колодка гальма; 3 - гальмівний барабан; 4 - вал розтискного кулака; 5 - пробка отвори для змащення; 6 -черв'ячна шестерня; 7 - черв'як; 8 - важіль; 9 - шток гальмівної камери; 10 - корпус; 11 - кришка; 1 - діафрагма; 13 -пружина; 14 - кронштейн гальмівної камери; 15 - кришка; 16 - кронштейн: осей колодок; 17 - ексцентрикові осі колодок.
Компресор з влаштування такої ж, як на автомобілі КамАЗ-4310, відмінність полягає в приводі і наявності розвантажувального пристрою. Компресор закріплений на лівій голівці блоку і приводиться в дію ременем від шківа колінчастого вала двигуна. Натяг ременя приводу виробляється переміщенням самого компресора щодо опорного кронштейна за допомогою регулювального гвинта. Прогин ременя від зусилля 40Н повинен бути 5... 8 мм Розвантажувальний пристрій, розташоване в блоці циліндрів, відкриває одночасно два впускних клапана і тим самим переводить компресор на холостий хід.
Рис.172. Регулятор і запобіжний клапан автомобіля ЗІЛ-131: а - регулятор тиску; б - запобіжний клапан: 1 - кожух; 2, 17 - пружини; 3 - ковпак; 4 - шток; 3 - сідло випускного клапана; 6 - сітчастий фільтр; 7 - металокерамічний фільтр; 8 -корпус регулятора; 9 - пробка; 10 - впускний клапан; 11 - випускний капан; 12, 18 - контргайки: 13 -упорні кульки: 14 - сідло; 15 - корпус запобіжного клаиана; 16 - кулька; 19 - гвинт; 20 - стрижень.
Регулятор тиску кулькового типу встановлений на компресорі. Регулятор складається з корпусу 8 (рис. 172а) з захисним кожухом 1, кулькового клапана впускного 10 з сідлом, кулькового клапана випускного 11 з сідлом 5, двох наполегливих кульок 13 з пружиною 2, штока 4, регулювального ковпака 3, двох фільтрів 6 і 7.
При тиску в системі менше 730. ..770 кПа кульки 10 і 11 опушені вниз і розвантажувальний пристрій компресора через бічний канал в регуляторі і відкритий клапан 11 з'єднаний з атмосферою. Розвантажувальний пристрій вимкнено, і компресор нагнітає повітря в систему.
При досягненні тиску в системі 730...770 кПа кульки 10 і 11 піднімаються. Стиснене повітря із системи через відкритий клапан 10 проходить до розвантажувального пристрою компресора, яке переводить компресор на холостий хід.
При зниженні тиску нижче 600-640 кПа кульки 10 і 11 опускаються, і регулятор включає компресор знову в роботу.
Запобіжний клапан (рис.1726) кулькового типу, встановлений на першому повітряному балоні. Клапан вступає в роботу у разі несправності регулятора тиску або розвантажувального пристрою компресора і відкривається при підвищенні тиску в системі до 900-950 кПа. Кран відбору повітря знаходиться на передньому повітряному балоні. Разобщительный кран і сполучна головка також як на автомобілі КамАЗ-4310.
Рис.173. Гальмівний кран автомобіля ЗІЛ-131: 1 - шток нижньої секції; 2 - корпус важелів; 3, 4 - малий і великий важелі; 5 - направляюча штока верхньої секції; 6 - шток верхньої секції; 7 - вал важеля ручного приводу; 8 - тяга; 9 - важіль ручного привода; 10 - корпус крана; 11 -урівноважує пружина; 12, 22 - діафрагми; 13, 23 - сідла випускних клапанів; 14, 20 - випускні клапани; 15, 19 - впускні клапани; 16, 21 - кришки; 17, 24 - напрямні склянки; 18 - пружина діафрагми нижньої секції; 23 - урівноважує пружина нижньої секції; 26 - атмосферний клапан.
Гальмівний кран (рис. 173) двосекційний діафрагмовий з гумовими конічними клапанами, встановлений на лівому лонжероне рами під кабіною. Основні частини крана: корпус 10 з двома кришками, корпус 2 важелів з кришкою, дві діафрагми 12 і 22 з напрямними склянками і сідлами випускних клапанів, шток 6 верхньої секції з направляючою 5, урівноважує пружина 11, шток 1 нижньої секції з врівноважувала б пружиною 25, поворотна пружина 18, два важеля 3 і 4, важіль 4 ручного привода крана, два впускних 15 і 19 і два впускних 14 і 20 клапана. Стисле повітря підводиться з повітряних балонів через пробки до центральних отворів кришок, з бічного отвору кришки верхньої секції повітря проходить до сполучної магістралі причепа, з бічного отвору кришки нижньої секції повітря надходить в гальмівні камери автомобіля. Порожнини всередині корпусів зліва від діафрагм з'єднані між собою в. атмосферою через клапан 26. .
При відпущеної педалі деталі верхньої секції під дією врівноважувала б пружини зміщені назад, впускний клапан цієї секції відкритий, випускний закритий. Стиснене повітря з балонів автомобіля через відкритий впускний клапан верхньої секції проходить в сполучну магістраль до воздухораспределителю причепа і далі в його повітряні балони. При досягненні тиску в балонах причепа 480...530 кПа діафрагма верхньої секції прогинається і впускний клапан цієї секції закривається.
У нижній секції крані впускний клапан закритий, відкритий випускний, гальмівні камери автомобіля з'єднані з атмосферою. Автомобіль та причіп расторможены.
При натисканні на педаль шток верхньої секції перемішається вперед, діафрагма цієї секції тиском стисненого повітря прогинається також вперед, впускний клапан закривається (або залишається закритим), а випускний відкривається. Стиснене повітря з сполучної магістралі виходить в атмосферу, Що призводить до спрацьовування повітророзподільника причепа. Стиснене повітря з балонів причепа надходить у його гальмівні камери, що веде до гальмування причепа.
У нижньої секції крана шток з діафрагмою переміщуються тому, випускний клапан закривається, впускний відкривається. Стиснене повітря з балонів автомобіля поступає в його гальмівні камери, що веде до гальмування автомобіля.
При відпусканні педалі у верхній секції закривається випускний і відкривається впускний клапани. Повітря з балонів автомобіля поступає в сполучну магістраль причепа, що веде до спрацьовування його повітророзподільника і растормаживанию його коліс.
У нижньої секції крана впускний клапан закривається, впускний відкривається, стиснене повітря з гальмових камер автомобіля виходить в атмосферу.
Якщо при гальмуванні педаль зупинити в проміжному положенні, то нижньої секції крана після деякого наростання тиску діафрагма прогнеться вперед і впускний клапан закриється. У гальмівних камерах автомобіля встановиться тиск, пропорційне натискання на педаль. Аналогічно у верхній секції крана повітря частково вийде з сполучної магістралі і в ній встановиться тиск, пропорційне натискання на педаль. В цьому проявляється слідкуючий дію двосекційного гальмівного крана.
При гальмуванні стоянковим гальмом зусилля водія передається на важіль 9 крану, який приводить в дію тільки верхню секцію крана, що веде до гальмування причепа.
Вільний хід педалі гальма повинен бути 40...60 мм, верхній кінець педалі не повинен доходити до підлоги на 10. ..30 мм.
Вільний хід педалі регулюється зміною довжини тяги 8, сполучає педаль з гальмівним краном шляхом нагвинчування чи згвинчування її вилки.
Стоянкова гальмівна система має такий же пристрій, як на автомобілі Урал-4320. Відмінність полягає лише в тому, що важіль розтискного кулака виготовлений заодно з сектором, в якому є кілька отворів. Перестановкою пальця вертикальної тяги в черговий отвір сектора дозволяє регулювати зазор між колодками і барабаном. Повне гальмування має відбуватися при переміщенні стопорної засувки важеля гальма на 2.. .6 зубів сектора.
Основні | |
---|---|
Виробник | ЗІЛ |
Марка | ЗІЛ |
Модель | 130 |
Сумісність з маркою | ЗІЛ |
Сумісність з моделлю | 130 |
Тип запчастини | Оригінал |
Тип техніки | Вантажний автомобіль |
- Ціна: 250 ₴