Придбати Колодка переднього гальма в зборі ЗІЛ-130 Ви можете, оформивши замовлення у нас в інтернет магазині УРАЛ-ЗАПЧАСТИНИ через корзину або зателефонувавши за вказаними телефонами.
Колодка переднього гальма в зборі З-130
Гальмівна система автомобіля ЗІЛ 130 заснована на пневматичному приводі. Компресор при працюючому двигуні нагнітає повітря в балони. При натисканні на гальмівну педаль, через гальмівний кран повітря надходить в задні та передні гальмові камери близько відповідних коліс автомобіля ЗІЛ 130. В гальмівній камері розташована діафрагма. Вона прогинається при збільшенні тиску і приводить в рух важелі і шток. В результаті обертається вал з разжимными кулаками, колодки розсовуються, притискають їх до гальмівного барабана.
Гальмівні колодки
Вони виготовляються з чавуну. Колодки стягуються пружиною, нижніми кінцями спираються на ексцентрикові пальці, а верхніми — на разжимный кулак. Колодни забезпечені двома фрикційними накладками. Щоб колодки не зміщувалися на бік, вони утримуються на одному кінці накладкою, надягнутої на пальці, на іншому — скобу, яка охоплює тиснучу пружину. Разжимный кулак проводиться разом з валом. На шлицованном зовнішньому кінці вала закріплено важіль, всередині якого розміщуються черв'як і черв'ячна шестерня. За допомогою штока важіль з'єднаний з діафрагмою, яка затиснута між кришкою гальмівної камери і корпусом.
Компресор
Компресор з повітряними балонами служить для підтримки постійного запасу стиснутого повітря. У автомобіля ЗИЛ 130 для цих цілей змонтований двоциліндровий поршневий компресор. Він закріплений на головці циліндрів та в дію приводиться ременем від шківа вентилятора системи охолодження.
Складається компресор з картера, коромисла, двох впускних і двох нагнітальних клапанів з пружинами, шатунів, колінчастого вала, головки блоку циліндрів, двох плунжерів, поршнів з кільцями, приводного шківа і двох штоків.
Через розрідження, створюваного компресором, поршень опускається вниз і нагнітальний клапан закривається. Далі відкривається впускний клапан і по патрубку в циліндр компресора надходить очищений повітряним фільтром повітря. Коли поршень рухається вгору, закривається впускний клапан, повітря в циліндрі стискається і його тиск відкриває нагнітальний клапан, через який в камеру головки і надходить повітря. Головка має водяне охолодження.
Повітряні балони
Сталеві повітряні балони дозволяють виробляти 8-10 гальмувань без поповнень запасу стиснутого повітря за допомогою компресора. Балони закріплені на поздовжніх балках рами. Вони мають повітропроводи подають стиснене повітря до гальмівного крана автомобіля і штуцера для приєднання повітропроводу, що йде від компресора. В дно балона змонтований кран для зливу конденсату, який утворюється при випуску стиснутого повітря в балон. Щоб гальмівна система не постраждала від надлишкового тиску, у правому балоні розміщується запобіжний клапан. Він відкривається автоматично, якщо в системі тиск повітря підвищується до + 9,0-9,5 кг/см2.
Кран гальмівний
Гальмівна система ЗІЛ 130 обладнана гальмівним краном з гумовими конічними клапанами і еластичною діафрагмою з прогумованих тканин.
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | ЗІЛ |
Марка | ЗІЛ |
Модель | 130 |
Сумісність з маркою | ЗІЛ |
Сумісність з моделлю | 130 |
Тип запчастини | Оригінал |
Тип техніки | Вантажний автомобіль |
- Ціна: 1 300 ₴