Продавець Запчасти к автомобилям УРАЛ и КамАЗ от завода изготовителя, по доступным ценам розвиває свій бізнес на Prom.ua 9 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
67 відгуків
Автозапчасти на грузовики
+380979758331
+380979758331
+380637827818

Диск зчеплення на кулях ЗІЛ-130, ЗІЛ-Бичок, Д-245, 130-1601130у

  • В наявності
  • Код: 130-1601130у

1 208 грн.

+380979758331
  • +380637827818
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.
Диск зчеплення на кулях ЗІЛ-130, ЗІЛ-Бичок, Д-245, 130-1601130у
Диск зчеплення на кулях ЗІЛ-130, ЗІЛ-Бичок, Д-245, 130-1601130уВ наявності
1 208 грн.
+380979758331
  • +380637827818
Купити

Опис

Придбати Диск зчеплення на кулях ЗІЛ-130, ЗІЛ-Бичок, Д-245, 130-1601130у Ви можете, оформивши замовлення у нас в інтернет магазині УКРГРУЗАВТО через корзину або зателефонувавши за вказаними телефонами.

Диск зчеплення на кулях ЗІЛ-Бичок/ ЗІЛ-130, 130-1601130у

Зчеплення складається з механізму зчеплення (1-9) і механізму привода(10-12)

  1. Ведучий диск (маховик). Склад зчеплення
  2. Ведений диск.
  3. Натискний диск.
  4. Пружини або діафрагма.
  5. Віджимні важелі.
  6. Вижимний підшипник.
  7. Ведений вал.
  8. Корпус (кошик)
  9. Кожух
  10. Вилка
  11. Педаль зчеплення
  12. Тяга
  13. Регулювальна вилка

Принцип роботи зчеплення

Принцип роботи зчеплення Ведучий диск(1) разом з притискним(2), за допомогою пружин(4), обертають ведений диск(3) , а він через шліцьове з'єднання вал(7) — крутний момент передається на трансмісію.Для відключення веденого диска від ведучого диска натискають на педаль, вона переводить тягу(12) вправо, тяга повертає вилку(10). Вилка переміщує вижимний підшипник(6), а він повертає віджимні важелі(5). Важелі відводять притискний диск вправо, стискаючи пружини, тим самим від'єднують ведений диск від ведучого — крутний момент на трансмісію не передається.

 

Натискний диск, диск зчеплення і сила тертя

В автомобільному зчеплення нажимной диск з'єднаний з двигуном, а диск зчеплення - з трансмісією.

Коли ви відпускаєте педаль зчеплення, пружини притискають натискний диск до диска зчеплення. Таким чином, з'єднуються двигун і ведучий вал трансмісії, і вони обертаються з однаковою швидкістю.

Сила, яку може утримати зчеплення, залежить від тертя між натискним диском і диском зчеплення, а також від сили натискання пружин на натискний диск.

Як працює зчеплення

Коли Ви выжимаете педаль зчеплення, трос або гідравлічний поршень штовхають вилку, яка рухає вижимний підшипник до діафрагменної пружини. Пелюстки діафрагменної пружини прогинаються, а зовнішній край пружина відходить від натискного диска, звільняючи його. Передача крутного моменту від двигуна на трансмісію переривається.

Диск зчеплення

Зверніть увагу на пружини, розташовані на диску зчеплення. Ці пружини призначені для того, щоб поглинати трансмісійні удари, що виникають, якщо різко кинути зчеплення.

Така конструкція працює стабільно, проте можуть виникнути деякі проблеми. Далі ми розповімо про проблеми, пов'язаних зі зчепленням.

Поширені проблеми зчеплення

У 1950-ті - 1970-ті рр. доводилося міняти зчеплення кожні 80 000 - 100 000 км. Ресурс сучасних зчеплень становить понад 130 000 км при правильній експлуатації і обслуговуванні. В іншому випадку, зчеплення може вийти з ладу на 55 000 км. У перевантажених вантажівок і буксирующих важкі вантажі тягачів можуть виникнути проблеми навіть з новим зчепленням.

Основна проблема полягає в зносі фрикційного матеріалу диска. Фрикційний матеріал на диску зчеплення схожий з фрикційним матеріалом гальмівних колодок - з часом він стирається. При зносі більшої частини фрикційного матеріалу диск починає прослизати, і зчеплення не передає потужність від двигуна на колеса.

Знос зчеплення відбувається тільки при обертанні дисків з різною швидкістю. Коли диски притиснуті один до одного, фрикційний матеріал утримує диски, і вони обертаються з однаковою швидкістю. Знос відбувається, якщо диск зчеплення прослизає по нажимному диску. Але якщо Ви їдете з частим просказыванием зчеплення, знос проходить набагато швидше.

Проблеми зі зчепленням також можуть виникнути, якщо диск зчеплення не може відірватися від натискного диска. Якщо зчеплення витиснуте не до кінця, воно продовжує обертати ведучий вал. Це може призвести до включення передачі "з хрускотом" або заклинювання передач. Це може статися з таких причин:

  • Трос зчеплення розтягнутий або пошкоджений - Для ефективної роботи кабелю необхідний достатній натяг.
  • Протікання або знос головного/робочого циліндра зчеплення - Витік не дозволяє забезпечити достатній тиск.
  • Повітря в гідравлічному трубопроводі Повітря впливає на роботу гідравліки, т. к. займає простір і не дозволяє забезпечити достатній тиск.
  • Неправильно встановлений важіль педалі зчеплення - Передає слабке зусилля на трос або головний циліндр гідравлічної системи.
  • Несумісність деталей зчеплення - Не всі деталі, представлені на післягарантійний ринку, підходять для Вашого автомобіля.

Туге зчеплення - ще одна поширена проблема. Для повного виключення зчеплення потрібне певне зусилля. Занадто туга педаль зчеплення може свідчити про несправність. Причин може бути декілька: заїв важіль педалі, трос, поперечний валик або підшипник вилки зчеплення. Іноді знос ущільнень і затор в гідравлічній системі можуть привести до того, що педаль зчеплення стає тугою. Ще одна часта проблема — це знос вижимного підшипника, який також називають підшипник виключення зчеплення. Цей підшипник натискає на пелюстки діафрагменної пружини натискного диска. Якщо Ви чуєте неприємний звук при натисканні на педаль зчеплення, це може свідчити про несправному выжимном підшипнику.

УкрГрузАвто

Характеристики

Основні
Виробник  ЗІЛ
Країна виробникУкраїна
МаркаЗІЛ
Модель130
СтанНове
Тип запчастиниОригінал
Тип зчепленняфрикційне
Тип технікиВантажний автомобіль

Інформація для замовлення

  • Ціна: 1 208 грн.