Придбати Лист №1 передньої ресори ЗІЛ-130 / корінний Ви можете, оформивши замовлення у нас в інтернет магазині УРАЛ-ЗАПЧАСТИНИ через корзину або зателефонувавши за вказаними телефонами.
Лист №1 передньої ресори ЗІЛ-130 / докорінної
Передня підвіска ЗІЛ-130 складається з двох поздовжніх листових ресор і двох телескопічних амортизаторів (рис. 47).
Задня підвіска ЗІЛ-130 складається з двох основних і двох додаткових листових ресор.
На шасі автомобіля ЗІЛ-130 встановлені передні і задні ресори з листів Т-образного профілю.
Догляд за підвіскою ЗІЛ-130 полягає в змазуванні ресорних пальців, перевірці кріплення ресор і амортизаторів.
Затягувати драбини треба в наступному порядку: спочатку рівномірно затягнути обидві передні (якщо дивитися по ходу автомобіля) гайки, а потім обидві задні. Момент затягування повинен бути дорівнює 250-320 Н • м (25-32 кгс*м). Слід також перевіряти затягування гайок драбин кріплення ушков передніх і задніх ресор. Затяжку потрібно проводити до стиснення пружинних шайб підвіски ЗІЛ-130. Після того як пружинні шайби повністю стискатимуться, подальша підтяжка не рекомендується.
Рис. 46. Передня підвіска ЗІЛ-130:
1 — передній кронштейн; 2 — драбина вушка; 3 — ресора; 4 — фіксатор накладки; 5 — буфер ресори; 6 — планка; 7 — амортизатор; 8 — буфер; 9 — магазин; 10 — проставка; 11 — задній кронштейн; 12 — драбини; 13 — підкладка вушка ресори; 14 — вушко ресори; 15 — втулка вушка; 16 ― палець ресори; 17 — маслянка; 18 — гумова втулка; 19 — палець амортизатора; 20 — сухар; 21 — палець сухаря; 22 — вкладиш; 23 — втулка стяжного болта; 24 — стяжний болт.
Рис. 47. Амортизатор ЗИЛ-130:
1 — кожух; 2 — резервуар; 3 — робочий циліндр; 4 — шток; 5 — направляюча штока; 6 — сальник направляючою штока; 7 — обойма сальників; 8 — отвір; 9 — верхній сальник; 10 — гайка резервуара; 11 — повстяний сальник штока; 12 — гумовий сальник штока; 13 — сальник гайки резервуара; 14 — клапан стиснення; 15 — поршень.
При зношуванні накладки ковзного кінця корінного листа ресори рекомендується зняти накладку і надалі експлуатувати автомобіль без неї.
Сухарі 20 (див. рис. 46) і 9 (див. рис. 48) ковзного кінця передніх і задніх ресор виконані симетричними. Якщо сухар в зоні контакту з накладкою корінного листа зношений більш ніж на половину товщини стінки, то його слід перекласти так, щоб він спирався на накладку корінного листа неизношенной частиною.
Рис. 48. Задня підвіска ЗІЛ-130:
1 — передній кронштейн: 2 — кронштейн додаткової ресори; 3 — стрем'янка; 4 — накладка; 5 — додаткова ресора; 6 — проміжний лист; 7 — ресора; 8 — задній кронштейн; 9 — сухар; 10 — проставка; 11 — підкладка драбин; 12 — стрем'янка вушка; 13 — підкладка вушка; 14 — отвір; 15 — втулка вушка; 16 — палець ресори; 17 — маслянка; 18 — палець сухаря підвіски ЗІЛ-130; 19 — вкладиш; 20 ― втулка стяжного болта; 21 — стяжний болт.
У амортизатор в підвісці ЗІЛ-130 необхідно заливати амортизаторную рідина у відповідності з картою змащування. Міняти рідину треба при знятому з автомобіля амортизаторі. Перед заливкою амортизатор слід поставити вертикально, закріпити нижню вушко, підняти шток у верхнє положення, відвернути гайку резервуара і вийняти шток з поршнем, підготувати 0,41 л рідини і заповнити робочий циліндр доверху. Рідину, що залишилася, треба злити в резервуар амортизатора. Потім потрібно зібрати амортизатор в зворотній послідовності і встановити на автомобіль. Розбирати і збирати амортизатор у випадку крайньої необхідності слід у майстернях в умовах повної чистоти. При заливці рідини треба стежити за тим, щоб у амортизатор не потрапили бруд, пісок і т. п., які призводять до швидкого зношування деталей і виходу з ладу амортизатора.
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | ЗІЛ |
Країна виробник | Україна |
Марка | ЗІЛ |
Модель | 130 |
Сумісність з маркою | ЗІЛ |
Сумісність з моделлю | 130 |
- Ціна: 2 300 ₴