Продавець Запчасти к автомобилям УРАЛ и КамАЗ от завода изготовителя, по доступным ценам розвиває свій бізнес на Prom.ua 12 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
157 відгуків
В зв'язку з ситуацією в країні ціни можуть відрізнятись.Сделать заказ
+380 (97) 975-83-31
Автозапчасти на грузовики
Кошик

Кришка-фланець підшипника первинного валу ЗІЛ

780 ₴

  • В наявності
Кришка-фланець підшипника первинного валу ЗІЛ
Кришка-фланець підшипника первинного валу ЗІЛВ наявності
780 ₴
+380 (97) 975-83-31
+380 (97) 975-83-31
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.

Придбати Кришка-фланець підшипника первинного валу ЗІЛ / 130 -1701039 Ви можете, оформивши замовлення у нас в інтернет магазині УРАЛ-ЗАПЧАСТИНИ через корзину або зателефонувавши за вказаними телефонами.

Кришка-фланець підшипника первинного валу ЗІЛ / 130 -1701039

Коробка передач (рис. 1) триходова, чотириступінчаста. Механізм коробки передач змонтований в литому чавунному картері, який кріпиться до картера зчеплення за допомогою чотирьох шпильок, укручені в картер зчеплення. Центрування коробки щодо зчеплення забезпечується фланцем кришки первинного валу. Картер 14 коробки передач має на правій стінці люк, який закритий штампованої кришкою. Мод кришку поставлена паронітові прокладки. Цей люк передбачений для можливості встановлення коробки відбору потужності на моделях автомобіля, де застосовується коробка передач від автомобіля ГАЗ-53-12. На основної моделі коробка відбору потужності не ставиться. Маслоналивное отвір знаходиться з лівої сторони картера, а зливний отвір розташовується в нижній частині картера. У ці отвори ввертаються різьбові конічні пробки. Первинний вал 1 коробки встановлений на двох підшипниках. Передній підшипник змонтований в гнізді колінчастого валу двигуна, задній — в передній стінці картера коробки передач і закріплено гайкою, наверненої на різьбу валу. Первинний вал з допомогою шліців з'єднаний з веденим диском зчеплення. На задньому кінці первинного валу є два зубчастих вінця: один з косими зубцями, що знаходиться в постійному зачепленні з зубцями великого вінця 15 блоку шестірень проміжного вала, і інший вінець із прямими зубцями, які при включенні прямої передачі входять в зачеплення з муфтою. На прямозубом вінці первинного валу передбачена виїмка, яка необхідна для монтажу зібраного первинного вала в картері коробки передач після установки в ньому блоку шестірень проміжного вала. Від осьового переміщення вперед первинний вал стопориться кришкою, а від переміщення назад — упорним кільцем, вставленим в канавку шарикопідшипника. Вторинний вал 9 встановлений на двох підшипниках: на роликовому циліндричному, розташованому в гнізді первинного валу, і на шарикопідшипнику, розміщеному в задній стінці картера. Роликопідшипник складається з вільних роликів (без сепаратора). В осьовому напрямку передні кінці роликів фіксуються буртиком первинного валу, а задні— наполегливої плоскої шайбою, вільно вставленою в гніздо підшипника і гайкою розрізним пружинним кільцем, яке встановлено в канавці. На задньому кінці вала за шарикопідшипником встановлені і затягнуті гайкою провідна шестерня приводу спідометра, фланець і шайба. Гайка кернится в паз валу. У середній частині вал має эвольвентные шліци, по внутрішній шліфованої поверхні яких центрується шестерня 7. На гладкій шийці вторинного валу вільно поставлена шестерня 6 II передачі, яка має два зубчастих вінця: перший з косим зубом для постійного зачеплення з відповідним вінцем проміжного вала і другий з прямим зубом для зачеплення з шестірнею при включенні II передачі. На передньому кінці вторинного вала встановлені і фіксуються стопорним кільцем: шлицованная маточина, розжарена сталева втулка і шайба, упирающаяся в горець шийки, на якій обертається шестерня II передачі. Втулка посаджена на вал і щільно фіксується від провертання стопорним штифтом, один кінець якого запресований у втулку, а другий втоплений в шлицевой паз вторинного валу. На втулку вільно встановлена шестірня 5 III передачі. Для змащення тертьових поверхонь шестерень II і III передач є канавки на торцях шестерень і радіальні отворі, на зовнішній поверхні втулки і вала (для II передачі) нарізані спіральні канавки. Для запобігання задирів отвори шестерень забезпечені бронзовими втулками. Втулки розточуються в зборі з шестернями. Від осьового переміщення вторинний вал стопориться задньою кришкою і упорним кільцем, встановленим в канавці шарикопідшипника. Проміжний вал 16 виконаний у вигляді блоку чотирьох шестерень, обертається на роликовому і кульковому підшипниках. Шестерні 12, 13, 15 косозубі, перебувають у постійному зачепленні з шестернями 1 (первинного), 5, вторинного валів. Шестерня 10 (прямозубая) зачіпляється з шестірнею 7 при включенні I передачі невеликий шестірнею блоку 11 при включенні заднього ходу. Проміжний вал фіксується від переміщення кришкою і упорним кільцем шарикопідшипника, який закріплений на валу гайкою. Передній підшипник проміжного вала закритий заглушкою, запресованої в картер урівень з передньою стінкою. Для зняття внутрішнього цього кільця підшипника на горці великого вінця є виїмка. Передній кінець осі блоку шестерень заднього ходу вільно вставлений в отвір внутрішнього припливу картера, а задній кінець запресований в його задню стінку. Вісь застопорена штампованої стопорною пластиною, закріпленої болтом, а також краєм припливу на задній кришці проміжного вала, що закриває частину торця осі. Різьбовий отвір в осі може бути використано для ви пресування її з картера. На осі вільно обертається двухвенцовый блок шестерень, що має сталеалюминиевую втулку. Між зубчастими вінцями є кільцева канавка, в яку входить вилка включення заднього ходу. Для герметизації коробки передач в її задній кришці вторинного валу встановлено сальник. Крім того, на внутрішній поверхні задньої кришки нарізана маслосгонная канавка, яка, сопрягаясь з шийкою фланця вторинного валу,масло відводить від сальника. У верхній частині кришки встановлений сапун в, запобігає утворення всередині катери надлишкового тиску, що викликає витікання мастила з коробки передач. Аналогічна маслосгонная канавка мається на внутрішній поверхні кришки первинного валу. З внутрішньої сторони цієї кришки на фланці є масляний канал, по якому масло відводиться з порожнини кришки до стічні отвори в передній стінці картера і далі в картер. Включення IV і III передач здійснюється переміщенням муфти до зачеплення внутрішніх шліц муфти з блокуючими вінцями відповідно первинного вала 1 і шестерні 5 III передачі. Включення II передачі здійснюється переміщенням шестірні 7 1 передачі і заднього ходу до зачеплення її внутрішніх шліц з блокуючим вінцем шестерні 6 II передачі. Включення I передачі досягається введенням в зачеплення шестерні 7 I передачі з вінцем 10 блоку шестірень проміжного вала, а включення заднього ходу — введенням блоку шестерень заднього ходу 11 в зачеплення з прямозубым вінцем проміжного вала 10 і з зубчастим вінцем шестерні вторинного валу 7. Перемикання передач здійснюється за допомогою важеля 4 хитного типу, нижній кінець якого входить в пази переказних головок і виделки, встановлених на штоках. Кульова опора важеля розташована в сферичній частині штампованого ковпака і підтискається до його сферичної поверхні конічною пружиною. Ковпак утримується в кришці з допомогою запресованих в горловину двох циліндричних штифтів, вільні кінці яких входять в канавки кульової опори важеля і утримують його від провертання навколо осі. Для перемикання передач у верхній кришці змонтовані три штока, забезпечених фіксаторами 3, забезпечують фіксоване положення вилок на всіх передачах, і замковим пристроєм, що захищає коробку від одночасного включення двох передач. На верхній кришці над штоком заднього ходу встановлений вимикач 2 світла заднього ходу. Уход за коробкой передач заключается в подтяжке точек крепления к картеру сцепления и проверке уровня масла в картере, доливке его и смене в соответствии с картой смазки. Сливают масло сразу после поездки, пока оно горячее. Если отработанное масло оказывается сильнозагрязненным, коробку промывают. Уровень масла проверяют через маслоналивное отверстие картера коробки передач на автомобиле, стоящем на горизонтальной площадке. Делают это через некоторое время после поездки, чтобы дать возможность маслу остыть и стечь со стенок, а пене осесть. В процесі експлуатації звертають особливу увагу на стан сапуна, розташованого на кришці вторинного валу. У початковий період експлуатації до приробляння сальников допускається незначне (без краплепадіння)просочування оливи.

УРАЛ-ЗАПЧАСТИНИ

Характеристики
Основні
ВиробникЗІЛ
Країна виробникУкраїна
МаркаЗІЛ
Модель130
Сумісність з маркоюЗІЛ
Сумісність з моделлю130
СтанНовий
Інформація для замовлення
  • Ціна: 780 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner