Шестерня 3-й передачі вторинного валу Зіл-130/130-1701131
995 ₴
- В наявності
- Код: 130-1701131
Придбати Шестерня 3-й передачі вторинного валу Зіл-130/130-1701131 Ви можете, оформивши замовлення у нас в інтернет магазині УРАЛ-ЗАПЧАСТИНИ через корзину або зателефонувавши за вказаними телефонами.
Шестерня 3-й передачі втор.валу Зіл-130 з втулкою
На автомобілі ЗИЛ-130 встановлена механічна триходова п'ятиступінчаста коробка передач, яка має п'ять передач для руху вперед і одну-для руху заднім ходом. У коробці (рис.128, а) є два синхронізатора інерційного типу для включення II і III (9), IV і V (5) передач. У картері 20 змонтований на підшипниках первинний (ведучий) вал 2, виготовлений заодно з косозубой шестірнею 4 і зубчастим вінцем для включення V (прямий) передачі. В розточці валу встановлений роликовий циліндричний підшипник, на який переднім кінцем спирається вторинний вал 3. У нижній частині картера є проміжний вал 14, на якому жорстко закріплена косозубая шестірня 1, що перебуває в постійному зачепленні з шестірнею 4 первинного вала, а також косозубі шестерні II 16, 18 III і IV 19 передач. Крім того, на валу виконані прямозубі шестірні 17 для передачі заднього ходу і 15 I передачі. На шліцах вторинного валу змонтована прямозубая шестерня-каретка 11 для включення I передачі і заднього ходу, а також зубчасті каретки синхронізаторів 5 і 9. Вільно встановлені на вторинному валу косозубі шестерні: 10 – для включення II, 7 – III і 6 – IV передач, які перебувають у постійному зачепленні з відповідними шестернями проміжного вала. У нижній частині припливу картера жорстко закріплена вісь 13, на якій на циліндричних роликових підшипниках встановлено блок прямозубих шестерень 12 заднього ходу. Велика його шестерня 12 знаходиться в постійному зачепленні з шестірнею 17 проміжного вала. Внутрішня порожнину картера заповнюється рідким трансмісійним маслом і закривається кришкою, в якій знаходиться механізм перемикання передач, влаштований так само, як і в автомобілі ГАЗ-53А.
Рис.128. Коробка передач автомобіля ЗИЛ-130:
а – пристрій передачі; б – перша; в – друга; р – третя; д – четверта; е – п'ята; ж – задній хід.
Як працює коробка передач автомобіля ЗИЛ-130?
При включенні I передачі шестірня-каретка 11, переміщаючись по шлицам, увійде в зачеплення з шестірнею 15 I передачі на проміжному валу. Крутний момент передаватиметься від первинного вала через шестерні постійного зачеплення 4 і 1 і далі шестерні 15 і 11 на вторинний вал (рис.128, б). Передаточне відношення UК1 = 7,44.
При включении II передачи зубчатая муфта синхронизатора 9 входит в зацепление с внутренними зубьями шестерни 10 II передачи, а так как эта шестерня уже находится в зацеплении с шестерней 16 промежуточного вала, то крутящий момент будет передаваться от первичного вала через шестерни 4 и 1, 16 и 10, зубчатую муфту синхронизатора 9 на вторичный вал (рис.128, в). Передаточное отношение UК2 = 4,1.
При включении III передачи муфта синхронизатора 9 выходит из зацепления с шестерней 10 II передачи и, передвигаясь по шлицам, входит в зацепление с внутренними зубьями шестерни 7 Ш передачи, которая уже находится в зацеплении с шестерней 18 III передачи промежуточного вала. Крутящий момент будет передаваться от первичного вала через шестерни 4 и 1 постоянного зацепления, 18 и 7 III передачи, зубчатую муфту синхронизатора 9 на вторичный вал (рис.128, г). Передаточное отношение UК3 = 2,29.
С включением IV передачи в работу вступает синхронизатор 5. Его муфта, передвигаясь, входит в зацепление с внутренними зубьями шестерни 6 IV передачи, которая находится в зацеплении с шестерней 19 IV передачи промежуточного вала. Крутящий момент будет передаваться от первичного вала через шестерни 4 и 1, 19 и 6, зубчатую муфту синхронизатора 5 на вторичный вал (рис.128, д). Переда точное отношение UК4 = 1,47.
При включении пятой передачи муфта синхронизатора 5 выходит из зацепления с шестерней 6 IV передачи и, передвигаясь, входит в зацепление с внутренними зубьями, выполненными на шестерне 4 первичного вала, и соединяет первичный и вторичный валы в единый вал, который и передает крутящий момент непосредственно на карданную передачу автомобиля (рис.128, е). Передаточное отношение UК5 = 1,0.
При включении передачи заднего хода шестерня-каретка 11, передвигаясь по шлицам вправо (рис.128, ж), входит в зацепление с меньшей шестерней 12 блока шестерен заднего хода, большая шестерня которого уже находится в зацеплении с шестерней 17 промежуточного вала. Крутящий момент будет передаваться от первичного вала через шестерни 4 и 1, 17 и 12’, 12’’ и 11 на вторичный вал, изменив при этом направления вращения. Передаточное отношение UКЗХ = 7,09.
Основні | |
---|---|
Виробник | ЗІЛ |
Марка | ЗІЛ |
Модель | 130 |
Сумісність з маркою | ЗІЛ |
Сумісність з моделлю | 130 |
Стан | Новий |
- Ціна: 995 ₴