Придбати Важіль перемикання КПП ЗІЛ-130 в зборі Ви можете, оформивши замовлення у нас в інтернет магазині УРАЛ-ЗАПЧАСТИНИ через корзину або зателефонувавши за вказаними телефонами.
Важіль перемикання КПП ЗІЛ-130 в зборі
Коробку передач автомобіля ЗИЛ-130 завод почав випускати з квітня 1961 р. Коробки передач автомобіля ЗІЛ-157К і ЗІЛ-131 та їх модифікацій мають невеликі конструктивні відмінності від коробки передач автомобіля ЗІЛ 130.
Коробка передач автомобіля ЗИЛ-130 триходова, п'ятиступінчаста, з усіма шестернями, що знаходяться в постійному зачепленні, крім шестерень першої передачі і заднього ходу.
Коробка забезпечена двома синхронізаторами інерційного типу для включення другої і третьої, четвертої та п'ятої передач.
Коробка передач автомобіля ЗИЛ-130 укомплектована ручним гальмом барабанного типу (рис. 1, а).
Коробка передач (рис. 1, б) без ручного гальма зі зміненою кришкою і з додатковими важелями управління роздавальної коробкою і переднім ведучим мостом призначена для установки на тривісні автомобілі ЗІЛ-157К і ЗІЛ-131. У коробках передач тривісних автомобілів приводу спідометра немає, так як він встановлюється в роздавальної коробці.
Різні модифікації коробок передач (рис. 2) відрізняються шестернями 19 і 21 приводу спідометра, розрахованими на певний передаточне число заднього моста.
З третього кварталу 1967 р. встановлюють передній підшипник веденого вала коробки передач з сепаратором замість голчастого підшипника. У зв'язку з цим конструктивно змінена шийка веденого вала під підшипник і гніздо під підшипник ведучого валу, а також усунуто стопорне кільце.
Для виключення попадання води в коробку передач (рис. 3) при подоланні броду на автомобілі ЗІЛ-131, важіль перемикання коробки передач ущільнений гумовим чохлом зі стяжними хомутами; поверхня картера коробки передач, прилегла до картера зчеплення, а також кришка коробки, кришка люків та кришки підшипників ущільнені спеціальною пастою (ВТУ МХП 3336-52). Внутрішня порожнина коробки повідомляється з атмосферою через вентиляційну трубку 17.
При всіх роботах, пов'язаних з розкриттям і розбиранням коробки передач, збірку проводити із застосуванням зазначеної ущільнювальної пасти.
Всі коробки передач мають заводський порядковий номер, вибитий на верхній правій бобышке картера коробки передач.
Картер коробки передач відлитий із сірого чавуну марки СЧ 18-36, ГОСТ 1412-54.
Ведучий вал (рис. 4) виготовляється з сталі 25ХГМ; глибина цементованного шару 0,5—0,7 мм твердість поверхневого шару HRC 60-65, твердість серцевини HRC 35-45.
Шестерні веденого вала і каретка синхронізаторів 10 (рис. 5) виготовлені з сталі 25ХГМ, глибина цементованного шару 0,5—0,7 мм, твердість поверхневого шару HRC 57-60, твердість серцевини HRC 35-45.
Ведений вал (рис. 6) виготовлений із сталі 25ХГМ; глибина цементованного шару 0,8—1,1 мм твердість поверхневого шару HRC 60—G5, твердість серцевини HRC 35-45.
Проміжний вал (рис. 7) виготовлений із сталі 25ХГМ; глибина цементованного шару 0,8—1,1 ММ твердість поверхневого шару HRC 57-60, твердість серцевини HRC 35-45.
Блок шестерень виготовлений із сталі 25ХГМ; глибина цементованного шару 0,5— 0,7 мм твердість поверхневого шару HRC 57-60, твердість серцевини HRC 35-45.
Вісь блоку шестерень заднього ходу виготовлена зі сталі 25ХГМ; глибина цементованного шару 0,5—0,8 мм; твердість поверхневого шару HRC 60-65.
Вузол важеля перемикання передач показаний на рис. 8, кришка коробки передач на рис. 9.
Основні | |
---|---|
Виробник | ЗІЛ |
Марка | ЗІЛ |
Модель | 130 |
Сумісність з маркою | ЗІЛ |
Сумісність з моделлю | 130 |
Стан | Новий |
- Ціна: 1 750 ₴