Шлицевая частина карданного валу ЗІЛ-130 нового зразка.
3 850 ₴
- В наявності
Придбати Шлицевая частина карданного валу ЗІЛ-130 нового зразка. Ви можете оформивши замовлення у нас в інтернет магазині УРАЛ-ЗАПЧАСТИНИ через корзину або зателефонувавши за вказаними телефонами.
Шлицевая частина карданного валу ЗІЛ-130 нового зразка.
Карданна передача ЗІЛ-130 (рис. 41) автомобіля складається з двох карданних валів, проміжної опори і трьох шарнірів.
В карданній передачі шасі автомобіля ЗІЛ-130 застосовано герметичне шліцьове з'єднання. Мастильний матеріал у внутрішній порожнині втулки 25 утримується від витікання заглушкою 26, а також сальниками. Обидва сальника запобігають забрудненню шліцьового з'єднання.
Пристрій всіх шарнірів карданної передачі однаково. Кожен шарнір складається з привареною або ковзної вилки, фланця-вилки 1 і хрестовини 14, встановленою у вушках вилок на підшипниках 13. Шарніри не вимагають поповнення мастильного матеріалу в процесі експлуатації. На заводі змащують шарніри пластичним змащенням № 158.
Для утримання мастильного матеріалу і запобігання від забруднення підшипники забезпечені комбінованим ущільненням, яке складається з однокромочного сальника 11, вмонтованого в обойму підшипника, і торцевого ущільнення 10, напрессованного на шипи хрестовини (з посадковим пояском).
Рис. 41. Карданна передача ЗІЛ-130:
1 — фланець-вилка; 2 — втулка; 8 — основний карданний вал; 4 — подушка опори; 5 — скоба подушки; 6 — гайка кріплення підшипника проміжної опори; 7 та 18 — ущільнення; 8 — карданний вал заднього моста; 9 — вилка карданного вала; 10 — торцеве ущільнення; 11 — однокромочний сальник голчастого підшипника; 12 — замкова пластина; 13 — голчастий підшипник хрестовини; 14 — хрестовина; 15 — опорна пластина; 16 — болт; 17 — ковзна вилка; 19 — масло для змащування підшипника проміжної опори; 20 — хомут; 21 — шплінт; 22— замок хомута; 23 — кронштейн опори; 24 — шарикопідшипник; 25 — шлицевая втулка; 26 — заглушка шлицевой втулки.
Підшипник проміжної опори карданної передачі ЗІЛ-130 змазують через маслянку 19, ввернутую в кришку підшипника. Сальники підшипника опори мають відбивачі, що захищають їх від бруду. Відбивач задній служить одночасно стопорною шайбою гайки підшипника опори.
Слід періодично перевіряти посадку хрестовин підшипників та підшипників у вилках. При ослабленні болтів, що кріплять кришки підшипників, треба підтягнути їх. Момент затягування повинен бути дорівнює 14-18 Н • м (1,4—1,8 кгс • м). При значному радіальному і торцевому зазори в підшипниках хрестовин потрібно замінити карданний вал в зборі.
Необходимо строго соблюдать периодичность выполнения смазочных операций и соответствие применяемого для карданной передачи (подшипника опоры, шлицевого соединения) смазочного материала требованиям карты смазывания. Для смазывания шлицевые соединения необходимо разобрать, промыть шлицы скользящей вилки и внутреннюю полость шлицевой втулки и заложить в эту полость свежий смазочный материал.
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | ЗІЛ |
Марка | ЗІЛ |
Модель | 130 |
Сумісність з маркою | ЗІЛ |
Сумісність з моделлю | 130 |
Стан | Новий |
Тип запчастини | Оригінал |
Тип техніки | Вантажний автомобіль |
- Ціна: 3 850 ₴