Карданний вал в зборі ЗІЛ-130 / L-2222 мм. /130-2200023Д-А2
5 850 ₴
- В наявності
- Код: 130-2200023Д-А2
Придбати Карданний вал в зборі ЗІЛ-130 / L-2222 мм. /130-2200023Д-А2 Ви можете, оформивши замовлення у нас в інтернет магазині УРАЛ-ЗАПЧАСТИНИ через корзину або зателефонувавши за вказаними телефонами.
Карданний вал в зборі ЗІЛ-130 / L-1.73
Карданна передача ЗІЛ-130 (рис. 41) автомобіля складається з двох карданних валів, проміжної опори і трьох шарнірів.
В карданній передачі шасі автомобіля ЗІЛ-130 застосовано герметичне шліцьове з'єднання. Мастильний матеріал у внутрішній порожнині втулки 25 утримується від витікання заглушкою 26, а також сальниками. Обидва сальника запобігають забрудненню шліцьового з'єднання.
Пристрій всіх шарнірів карданної передачі однаково. Кожен шарнір складається з привареною або ковзної вилки, фланця-вилки 1 і хрестовини 14, встановленою у вушках вилок на підшипниках 13. Шарніри не вимагають поповнення мастильного матеріалу в процесі експлуатації. На заводі змащують шарніри пластичним змащенням № 158.
Для утримання мастильного матеріалу і запобігання від забруднення підшипники забезпечені комбінованим ущільненням, яке складається з однокромочного сальника 11, вмонтованого в обойму підшипника, і торцевого ущільнення 10, напрессованного на шипи хрестовини (з посадковим пояском).
Рис. 41. Карданна передача ЗІЛ-130:
1 — фланець-вилка; 2 — втулка; 8 — основний карданний вал; 4 — подушка опори; 5 — скоба подушки; 6 — гайка кріплення підшипника проміжної опори; 7 та 18 — ущільнення; 8 — карданний вал заднього моста; 9 — вилка карданного вала; 10 — торцеве ущільнення; 11 — однокромочний сальник голчастого підшипника; 12 — замкова пластина; 13 — голчастий підшипник хрестовини; 14 — хрестовина; 15 — опорна пластина; 16 — болт; 17 — ковзна вилка; 19 — масло для змащування підшипника проміжної опори; 20 — хомут; 21 — шплінт; 22— замок хомута; 23 — кронштейн опори; 24 — шарикопідшипник; 25 — шлицевая втулка; 26 — заглушка шлицевой втулки.
Подшипник промежуточной опоры карданной передачи ЗИЛ-130 смазывают через масленку 19, ввернутую в крышку подшипника. Сальники подшипника опоры имеют отражатели, защищающие их от грязи. Задний отражатель служит одновременно стопорной шайбой гайки подшипника опоры.
Следует периодически проверять посадку крестовин в подшипниках и подшипников в вилках. При ослаблении болтов, крепящих крышки подшипников, надо подтянуть их. Момент затяжки должен быть равен 14—18 Н • м (1,4—1,8 кгс • м). При значительном радиальном и торцовом зазорах в подшипниках крестовин нужно заменить карданный вал в сборе.
Необхідно суворо дотримуватися періодичність виконання мастильних операцій і відповідність застосовуваного для карданної передачі (підшипника опори, шліцьового з'єднання) мастильного матеріалу вимогам карти змащення. Для змазування шліцьові з'єднання необхідно розібрати, промити шліци ковзної вилки і внутрішню порожнину шлицевой втулки і закласти в цю порожнину свіжий мастильний матеріал.
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | ЗІЛ |
Марка | ЗІЛ |
Модель | 130 |
Сумісність з маркою | ЗІЛ |
Сумісність з моделлю | 130 |
Стан | Новий |
Тип запчастини | Оригінал |
Тип техніки | Вантажний автомобіль |
- Ціна: 5 850 ₴