Гумка опори карданного вала ГАЗ-53/ ЗІЛ-130/ 53-2202085
395 ₴
- В наявності
- Код: 53-2202085
Придбати Гумка опори карданного вала ГАЗ-53/ ЗІЛ-130/ 53-2202085 Ви можете, оформивши замовлення у нас в інтернет магазині УРАЛ-ЗАПЧАСТИНИ через корзину або зателефонувавши за вказаними телефонами.
Гумка опори карданного вала ГАЗ-53 ,ЗІЛ-130, 53-2202085
Карданна передача ЗІЛ-130 (рис. 41) автомобіля складається з двох карданних валів, проміжної опори і трьох шарнірів.
В карданній передачі шасі автомобіля ЗІЛ-130 застосовано герметичне шліцьове з'єднання. Мастильний матеріал у внутрішній порожнині втулки 25 утримується від витікання заглушкою 26, а також сальниками. Обидва сальника запобігають забрудненню шліцьового з'єднання.
Пристрій всіх шарнірів карданної передачі однаково. Кожен шарнір складається з привареною або ковзної вилки, фланця-вилки 1 і хрестовини 14, встановленою у вушках вилок на підшипниках 13. Шарніри не вимагають поповнення мастильного матеріалу в процесі експлуатації. На заводі змащують шарніри пластичним змащенням № 158.
Для утримання мастильного матеріалу і запобігання від забруднення підшипники забезпечені комбінованим ущільненням, яке складається з однокромочного сальника 11, вмонтованого в обойму підшипника, і торцевого ущільнення 10, напрессованного на шипи хрестовини (з посадковим пояском).
Рис. 41. Карданна передача ЗІЛ-130:
1 — фланець-вилка; 2 — втулка; 8 — основний карданний вал; 4 — подушка опори; 5 — скоба подушки; 6 — гайка кріплення підшипника проміжної опори; 7 та 18 — ущільнення; 8 — карданний вал заднього моста; 9 — вилка карданного вала; 10 — торцеве ущільнення; 11 — однокромочний сальник голчастого підшипника; 12 — замкова пластина; 13 — голчастий підшипник хрестовини; 14 — хрестовина; 15 — опорна пластина; 16 — болт; 17 — ковзна вилка; 19 — масло для змащування підшипника проміжної опори; 20 — хомут; 21 — шплінт; 22— замок хомута; 23 — кронштейн опори; 24 — шарикопідшипник; 25 — шлицевая втулка; 26 — заглушка шлицевой втулки.
Підшипник проміжної опори карданної передачі ЗІЛ-130 змазують через маслянку 19, ввернутую в кришку підшипника. Сальники підшипника опори мають відбивачі, що захищають їх від бруду. Відбивач задній служить одночасно стопорною шайбою гайки підшипника опори.
Слід періодично перевіряти посадку хрестовин підшипників та підшипників у вилках. При ослабленні болтів, що кріплять кришки підшипників, треба підтягнути їх. Момент затягування повинен бути дорівнює 14-18 Н • м (1,4—1,8 кгс • м). При значному радіальному і торцевому зазори в підшипниках хрестовин потрібно замінити карданний вал в зборі.
Необхідно суворо дотримуватися періодичність виконання мастильних операцій і відповідність застосовуваного для карданної передачі (підшипника опори, шліцьового з'єднання) мастильного матеріалу вимогам карти змащення. Для змазування шліцьові з'єднання необхідно розібрати, промити шліци ковзної вилки і внутрішню порожнину шлицевой втулки і закласти в цю порожнину свіжий мастильний матеріал.
Установка і зняття карданного валу на ЗІЛ-130
При знятті карданного вала з автомобіля або при установці його на автомобіль не можна користуватися монтажною лопаткою або іншими предметами, що вставляються в шарнір для прокручування карданного валу. Це призведе до пошкодження торцевого ущільнення і передчасного виходу з ладу карданних шарнірів.
Розбирати шарнір рекомендується тільки у випадку виходу з ладу його деталей. Для розбирання шарніра слід користуватися спеціальним знімачем. Використовувати молоток для розбирання шарніра не можна, так як при цьому порушується співвісність отворів у вилках шарнірів, під підшипники і різко знижується довговічність шарніра. При розбиранні шарніра необхідно спресувати торцеві ущільнення з двох суміжних шипів. Під час розбирання треба стежити за тим, щоб не були пошкоджені торцеві ущільнення. Повторна установка пошкоджених торцевих ущільнень в шарнір неприпустима, так як при цьому не можна забезпечити необхідний натяг торцевого ущільнення на посадковому паску шипа. Збирати шарнір з комбінованим (радіальних і торцевих) гумовим ущільненням підшипників можна, застосувавши один з двох наступних способів.
1. Торцеве ущільнення попередньо напрессовывают на два суміжних шипи хрестовини, після цього хрестовину встановлюють у вилку. Інші торцеві ущільнення встановлюють на шипи через отвори під підшипники в вилках і напрессовывают на посадкові пояски шипа.
2. Хрестовину без торцевих ущільнень встановлюють у вилку, після цього на шипи хрестовини через отвори під підшипники в вилках напрессовывают торцеві ущільнення. Для напрессовки торцевого ущільнення на посадочний поясочок шипа необхідно користуватися спеціальним пристосуванням — оправкою. У разі відсутності в комплекті запасних частин торцевого ущільнення допускається установка підшипників без нього, але довговічність всього ущільнення при цьому знижується.
При складанні шарнірів в кожен підшипник хрестовини закладають 4-4,2 м мастильного матеріалу, а в кожне глухе отвір типу 1,1—1,3 г мастила № 158.
Основні | |
---|---|
Виробник | ЗІЛ |
Стан | Новий |
Користувальницькі характеристики | |
Тип запчастини | Оригінал |
Тип техніки | Вантажний автомобіль |
- Ціна: 395 ₴