
Конічна пара середнього моста Z-11/19 ЗІЛ-131, 131-2402020
6 900 ₴
- В наявності
- Код: 131-2402020
Придбати Конічна пара середнього моста Z-11/19 ЗІЛ-131, 131-2402020 Ви можете, оформивши замовлення у нас в інтернет магазині УРАЛ-ЗАПЧАСТИНИ через корзину або зателефонувавши за вказаними телефонами.
Головна пара Z-11/19 ЗІЛ-131, 131-2402020
Картер заднього мосту коробчатого перерізу зварений із сталевих штампованих кожухів, до яких приварені задня кришка, подушки ресор, цапфи з фланцями для встановлення гальмівних механізмів і маточин коліс, підсилювач для кріплення редуктора.
Пристрій редуктора і ступиці заднього моста показано на рис. 1 і 2.
Редуктор заднього моста зібраний в окремому литому картері 41 (див. рис. 1) з високоміцного чавуну, який встановлюють в отвір картера моста і кріплять болтами 34. В картері редуктора встановлені муфта 2 підшипників з ведучою шестірнею 6, фланцем 8 і перехідником 7 фланця, а також диференціал, корпус якого складається з правої 25 і лівої 28 коробок, з'єднаних болтами 23. На лівій коробці болтами і гайками закріплена ведена шестерня 27.
Шестерні головної передачі гіпоїдні. Вісь провідної шестерні зміщена вниз відносно осі веденої шестерні на 32 мм. Попередній натяг підшипників ведучої шестірні регулюється кільцем 14, розташованим між внутрішніми обоймами конічних підшипників 12 і 15.
Для запобігання надмірної деформації веденої шестерні в картері встановлений упор, що регулюється гвинтом 37.
Диференціал в зборі з конічними підшипниками 21 встановлений в гніздах картера редуктора, закритих кришками 30, закріплених болтами. Попередній натяг підшипників диференціала регулюють гайками 33. Цими ж гайками регулюють бічний зазор в зачепленні шестерень головної передачі.
У корпусі диференціала встановлений шестерні 22 півосей і чотири сателіта 35, розміщені на шипах хрестовини 26. Під сателітами і полуосевыш шестернями встановлені опорні шайби 24 і 36. У шліцьові отвори напівосьових шестерень вставлені півосі 2 ( рис. 2), прикріплені фланцем до маточини колеса гайками і шпильками.
Маточини задніх коліс, що обертаються на конічних роликових підшипниках 4 і 5, встановлених на цапфах заднього моста Кріплення і регулювання підшипника проводяться гайкою 15, навінченной на різьбовий кінець цапфи картера. Регулювальна гайка стопориться шайбою 16 і гайкою 11 З внутрішньої сторони маточини встановлена манжета 11, оберігає вихід мастила з маточини, і маслоотражатель 8 з ущільнювальним кільцем і трубкою для захисти накладок гальмівних механізмів від попадання масла.
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | ЗІЛ |
Марка | ЗІЛ |
Модель | 131 |
Сумісність з маркою | ЗІЛ |
Сумісність з моделлю | 131 |
Тип | Задній міст |
Тип запчастини | Оригінал |
Тип техніки | Вантажний автомобіль |
- Ціна: 6 900 ₴