Комплект клапанів ЗІЛ-130 (впускні 8 шт.+випускні 8 шт.)508-1007010/15
2 350 ₴
- В наявності
- Код: 508-1007010/15
Придбати Комплект клапанів ЗІЛ-130 (впускні 8 шт.+випускні 8 шт.)508-1007010/15 Ви можете, оформивши замовлення у нас в інтернет магазині УРАЛ-ЗАПЧАСТИНИ через корзину або зателефонувавши за вказаними телефонами.
Комплект клапанів ЗІЛ-130 (впускні /випускні) 508-1007010/15
Перевірка і регулювання зазорів в клапанах двигуна необхідні при появі стуків в клапанах. Перед регулюванням зазорів необхідно зняти дроти високої напруги, отъединив їх від свічок запалювання, відвернути гайки кріплення кришок головок циліндрів і зняти кришки з прокладками. Зазори між клапанами і коромислами регулюють на холодному двигуні регулювальним гвинтом з контргайкою, встановленим на короткому плечі коромисла.
Регулювання зазорів першим способом проводять в наступному порядку. Встановити поршень першого циліндра у в. м. т. (такт стиснення) за допомогою інсталяційного зубчастого покажчика.
Для цього слід повернути колінчастий вал до суміщення мітки іа шківі вала з міткою ВМТ на покажчику.
В цьому випадку обидва клапана, впускний і випускний, першого циліндра будуть закриті, а між стрижнем клапана і натискним кінцем коромисла утворюється самий найбільший зазор, який вимірюють щупом і, якщо потрібно, регулюють.
Для регулювання зазору треба, притримуючи регулювальний гвинт викруткою, послабити ключем контргайку, після чого вкласти щуп між стрижнем клапана і натискним кінцем коромисла і
обертати регулювальний гвинт викруткою встановлюючи необхідний зазор. Потім, залишивши щуп в зазорі, закріпити регулювальний гвинт контргайкою за допомогою ключа та викрутки.
Після регулювання зазор повинен бути дорівнює 0,25—0,30 мм для впускного і випускного клапанів, при цьому щуп 0,25 мм повинен вільно проходити через зазор, а щуп 0,30 мм не повинен проходити.
Для регулювання зазору в клапанах решти семи циліндрів треба повертати колінчастий вал рукояткою на одну чверть обороту (90°) і проводити регулювання за вказаним методом, причому регулювання зазорів вести послідовно, відповідно до порядку роботи циліндрів 1-5-4-2-6-3-7-8, який зображений пунктирними лініями зі стрілками на 4-48,г. Щоб
точно провертывать колінчастий вал на одну чверть обороту, треба нанести крейдою мітки
на шківі колінчастого вала, розмітивши їх під кутом 90° при положенні поршня першого
циліндра у в. м. т. (такт стиснення). При другому способі регулюють клапани одночасно для декількох циліндрів.
Регулювання проводиться в наступній послідовності. Встановити поршень першого циліндра у в. м. т. (такт стиснення) за методом, вказаним раніше, і відрегулювати зазори: впускного і випускного клапанів першого циліндра, випускного клапана другого циліндра, впускного
клапана третього циліндра, випускного клапана четвертого циліндра, випускного клапана
п'ятого циліндра, впускного клапана сьомого циліндра, впускного клапана восьмого циліндра. Зазори в інших клапанів слід регулювати після повороту колінчастого вала на 360° (повний оборот). Після закінчення регулювання зазорів у клапанах треба поставити кришки клапанів з прокладкою на місце і закріпити їх гайками з плоскими шайбами. Пустити двигун і прослухати його роботу. Прогрітий двигун повинен працювати без стукотів клапанів, «чхань» в карбюраторі і «пострілів» в глушнику.
Для запобігання перетирання пружин кульок необхідно при будь розбиранні двигуна, що пройшов 70 000 км пробігу, розбирати механізм обертання випускного клапана і перевертывать дискові пружини кульок виробленої стороною вниз.
Направляючі втулки клапанів у всіх двигунах виготовляють у вигляді окремих деталей. Конструкція їх буває різноманітною (див. рис. 1, позиції 4, 7, 8, 9).
Рис. 1 - Клапани, напрямні втулки і сідла клапанів
У вітчизняних двигунах автомобілів використовують гладкі, менш трудомісткі втулки, оброблювані на бесцентровых шліфувальних верстатах. Напрямні втулки з зовнішнім обмежувальним буртиком (див. рис. 1, позиція 8) дозволяють центрувати клапанну пружину, зручні при запресовуванні, але у виготовленні вони більш складні. Тому доцільніше замість буртика проточувати на втулці канавку під обмежувальне кільце (див. рис. 1, позиція 9), як роблять це у втулок верхнеклапанных двигунів ГАЗ (ЗМЗ) і ЗІЛ-130.
Напрямні втулки нерідко використовують для захисту стрижнів випускних клапанів від впливу гарячого потоку відпрацьованих газів. У цих випадках вони робляться трохи довше направляючих втулок впускних клапанів, більше останніх висуваються в канали відведення газів і ближче, отже, підходять до головок клапанів. Щоб уникнути заїдання у втулці, стрижень клапана виконують з меншим діаметром у головки (див. рис. 1, позиція 7), або втулку з боку, зверненої до голівки клапана, трохи розточують (див. рис. 1, позиція 9). Глибока посадка направляючої втулки впускного клапана не застосовується, оскільки це збільшує опір на впуску.
Матеріалами для виготовлення напрямних втулок служать бронза, перлітний чавун і металокераміка. Металокераміка являє собою суміш порошків заліза, міді і графіту, яка піддається пресуванню, спікання в печі і просякання маслом. Металокерамічні втулки мають меншу теплопровідність, але відрізняються високими антифрикційними властивостями і в даний час застосовуються для клапанів двигунів ЗІЛ, ЯМЗ, ЗМЗ, МЗМА та ін. У форсованих теплонапружених двигунах рекомендується застосовувати бронзові втулки, що забезпечують найбільш інтенсивний відвід тепла від клапанів.
Напрямні втулки змащуються маслом, яке випливає із системи змащення і розбризкується коромислами 11 і клапанними пружинами (див. рис. 2, а). Від можливого просасывания в циліндри олії, що стікає по стрижнях впускних клапанів верхнеклапанных механізмів, останні забезпечуються захисними ковпачками 1 або манжетами, виготовленими з маслостойкой гуми (двигуни ЗИЛ, ЗМЗ та ін). У верхнеклапанных двигунах МЗМА (див. рис. 3, б) направляючі втулки 16 з цією метою роблять з зовнішніми фасками (щоб стікало масло), а в опорній тарілці 11 нижче сухарів 12 кріплення клапанних пружин ставлять гумові маслостойкие колечка.
Рис. 2 - Клапанні механізми:
а) звичайний верхнеклапанний з розміщенням коромисел на загальній осі: 1 — гумовий захисний ковпачок; 2 — тарілка пружини; 3 — конусна втулка; 4 — сухарики;5 — сідло клапана; 6 — клапан; 7 — напрямна " втулка; 8 — опорна шайба;9 — стопорне кільце; 10 — пружина; 11— коромисло; 12 — контргайка; 13 — регулювальний болт; 14 — наконечник штанги; 15 — вісь коромисел; 16 — стояк осі коромисел; 17 — штанга;
б) з індивідуальними опорами коромисел: 1— розподільні вал; 2 — штовхач;3 — штанга; 4 — штир-стійка кульової опори; 5 — коромисло; 6 — регулювальна гайка; 7 — кульова опора коромисла; 8 — тарілка пружини; 9 — захисний ковпачок;10 — пружина; 11— клапан; 12 — поршень
Основні | |
---|---|
Виробник | ЗІЛ |
Країна виробник | Україна |
Марка | ЗІЛ |
Модель | 130 |
Сумісність з маркою | ЗІЛ |
Сумісність з моделлю | 130 |
Тип запчастини | Оригінал |
Тип техніки | Вантажний автомобіль |
- Ціна: 2 350 ₴