Продавець Запчасти к автомобилям УРАЛ и КамАЗ от завода изготовителя, по доступным ценам розвиває свій бізнес на Prom.ua 12 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
157 відгуків
В зв'язку з ситуацією в країні ціни можуть відрізнятись.Сделать заказ
+380 (97) 975-83-31
Автозапчасти на грузовики
Кошик

Сальникове набивання ЗІЛ-130 (MERS)/діаметр 9/ 130-1005154

300 ₴

  • В наявності
  • Код: 130-1005154
Сальникове набивання ЗІЛ-130 (MERS)/діаметр 9/ 130-1005154
Сальникове набивання ЗІЛ-130 (MERS)/діаметр 9/ 130-1005154В наявності
300 ₴
+380 (97) 975-83-31
+380 (97) 975-83-31
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.

Придбати Сальникове набивання ЗІЛ-130 (MERS)/діаметр 9/ 130-1005154 Ви можете, оформивши замовлення у нас в інтернет магазині УРАЛ-ЗАПЧАСТИНИ через корзину або зателефонувавши за вказаними телефонами.

Сальникове набивання ЗІЛ-130 (MERS, діаметр 9) 130-1005154

Сальникове набивання охоплює колінвал знизу і зверху. Щоб змінити верхню половинку, треба зняти колінвал і, відповідно, попередньо прибрати все, що заважає доступу до нього. Тобто це коробка передач, картер зчеплення, масляний картер (піддон) двигуна і сам колінвал в зборі з маховиком і зчепленням.

Але для того, щоб сальникове набивання краще тримала, її треба правильно розташувати. Справа в тому, що палять заплетена "ялинкою" і потрібно, щоб "ялинка" своїм "гострим кінцем" була спрямована назустріч руху обертання коленвала (див. рис.). Таке розташування сприяє тому, що палять прагне зійтися до центру, завдяки чому підвищується щільність сальника і він не пропускає масло назовні, а сам "малюнок" набивання як би грає роль маслосгонной різьби.

Джгут повинен бути набитий дуже щільно. Тому краще використовувати для цього киянку з твердих порід дерева. Однак перед цим потрібно перевірити "ліжку" для джгута, а також сам колінчастий вал: якщо причина течі в битті кривого коленвала або зносі маслосгонной накатки, то заміна сальникової набивки не допоможе. Те ж відноситься і до другого способу.

Спосіб другий, нестандартний — "не для себе"

До нього можна вдатися тільки в разі крайньої необхідності, коли вставати на капітальний ремонт немає часу, а текти масла через сальникову набивку вже перевищує всі мислимі межі.

У цьому випадку знімаються тільки масляний піддон і опора коленвала з боку сальникової набивки. Один кінець нової ремонтної набивання зрізають навскіс, щоб зачепити за неї шматок м'якої сталевого дроту. Потім обмотують місце з'єднання ниткою так, що б вся конструкція була тонше самої набивання. Дріт пропускають навколо коленвала і тягнуть за неї набивку, обертаючи при цьому колінвал за маховик. Залишається обрізати набивання по діаметру валу і, змастивши герметиком, зібрати все назад, не забувши поміняти набивку і з нижньої сторони.
Допомагає другий спосіб не завжди і не надовго, тому при зручному випадку потрібно все ж вдатися до способу першому.

УРАЛ-ЗАПЧАСТИНИ

Характеристики
Основні атрибути
ВиробникЗІЛ
Країна виробникУкраїна
МаркаЗІЛ
Модель130
Сумісність з маркоюЗІЛ
Сумісність з моделлю130
СтанНовий
Тип технікиВантажний автомобіль
Інформація для замовлення
  • Ціна: 300 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner