
Кільця поршневі УРАЛ, Зіл-375 СТ-375-1000101 Стапри 108 мм
1 780 ₴
- В наявності
- Код: СТ-375-1000101
Придбати Кільця поршневі УРАЛ, Зіл-375 СТ-375-1000101 Стапри 108 мм Ви можете, оформивши замовлення у нас в інтернет магазині УРАЛ-ЗАПЧАСТИНИ через корзину або зателефонувавши за вказаними телефонами.
Кільця поршневі УРАЛ, Зіл-375 СТ-375-1000101 Стапри (108 мм)
Розрізняють два види поршневих кілець: компресійні і маслос'емниє.
Поршневі компресійні кільця створюють ущільнення, яке перешкоджає пропуску газів між стінкою циліндра і поршнем. Під час роботи двигуна вони притискаються поперемінно на верхній і нижній сторонах канавок і діють як насос, перекачивающий оливи зі стінок циліндра в камеру згоряння (рис. 25). Тому на поршнях встановлюють ще маслос'емниє кільця, які знімають зайве масло зі стінок циліндра, і через прорізи в кільці і свердління в канавках поршні направляють мастило назад в картер двигуна.
Поршневе кільце відливаються з сірого чавуну і має розріз — замок, що виконується в даний час зазвичай прямим, тобто розташованим під кутом 90° до площини кільця.
Останнім часом починають застосовувати сталеві поршневі кільця як компресійні, так і маслос'емниє, ведуться роботи по впровадженню металлокерамичетких кілець. Можна очікувати, що найближчим Тягар отримають широке поширення як сталеві, так і металокерамічні кільця.
Рис. 25. Насосне дію поршневих кілець.
Поршневі компресійні кільця запобігають прориву, тобто витік газів з надпоршневой порожнини, підтримують тиск або, як кажуть, компресії в циліндрі. За особливостями конструкції їх підрозділяють на: прямокутні, конусні, скручені, клиновидні, комбіновані і виті (малюнок).
Кільця прямокутного перерізу є найбільш простими (див. малюнок а). Однак, маючи порівняно широку контактну поверхню, вони насилу підлаштовуються до циліндрів і погано пристосовуються до дзеркала у разі заміни зношених кілець новим комплектом (В експлуатації проміжну зміну зношених кілець роблять без розточування циліндрів, якщо конусність і овальність їх стінок знаходиться в допустимих межах).
Необхідність приработкиколец викликається наявністю зазорів-просвітів між стінками циліндра і наружнойобразующей кільця, які при всій ретельності обробки практично всегдаимеют місце. Якщо при випробуванні в спеціальному калібрі величина просвіту непревышает 0,02 мм,ано колу порівнянна з дугою в 30°, поршневе кільце вважають придатним.Очевидно, чим більше просвіти і ширше зовнішня утворює кільця, темдлительнее буває період припрацювання кільця, що забезпечує полноесоприкосновение його з дзеркалом циліндра.
Конусні кільця характеризуються тим, що зовнішня сторона виконується у вигляді усіченого конуса під кутом в 0,5—3° до паралельних між собою бічних поверхонь (див. малюнок б). Такі кільця кілька здорожують виробництво, але зате порівняно швидко підлаштовуються до циліндрів і краще пристосовуються до можливих нерівностей дзеркала, бо стикаються з ним тільки вузьким паском. При установці конусного кільця в циліндр треба стежити, щоб менше підставу конуса було звернено в бік днища поршня. Тоді при ході поршня до н. м. т. контактний поясок кільця буде зіскоблювати (збирати) масло зі стінок циліндра, а при ході до в. м. т. утворюється масляний клин віджимає його від дзеркала. Це покращує мастило верхньої зони стінок циліндрів і поршневих кілець і зменшує можливе проникнення масла в камеру згоряння.
Конусні поршневі кільця використовуються, наприклад, у двигунах ЗИЛ-130 В-2 в якості третьої і відповідно третього і четвертого компресійних кілець.
Поршневі кільця з несиметричним перерізом показано на малюнку ст. Від прямокутних вони відрізняються тільки тим, що на внутрішній або зовнішній їхньому боці роблять проточку (з внутрішньої сторони проточка замінюється іноді фаскою).
Кільця з порушеною симетрією перерізу, мають проточку на що утворює внутрішній стороні, при установці в циліндр кілька закручуються, внаслідок чого зовнішня утворює в них приймає форму усіченого конуса, як показано на рис. 2, ст. Такі кільця називаються скрученими, або торсіонними. Вони дозволяють поєднувати достоїнства прямокутних (простоту виготовлення) та конусних кілець, тому широко застосовуються в двигунах автомобільного типу. Зокрема, вони використовуються для всіх вітчизняних карбюраторних двигунів.
Несиметричні поршневі кільця з проточкою по зовнішній стороні мають підвищений радіальний тиск па стінки циліндра, що покращує їх працездатність.
При одяганні на поршень несиметричних поршневих кілець треба стежити, щоб проточка па внутрішній стороні була звернена до днища поршня, а зовнішня проточка — у бік спідниці.
Клиновидні або трапецієподібні кільця виконуються з непараллельными бічними поверхнями, наклоняемыми один до одного під кутом приблизно рівним 5-10° (див. малюнок р). Порівняно з іншими вони більш складні у виробництві, причому в процесі зносу зазори у бічних поверхонь їх прогресивно зростають. Однак ці серйозні недоліки цілком компенсуються тим, що клиноподібні кільця добре зберігають свою рухливість в канавці поршня в холодному стані, так як не схильні до закоксовування (пригоранню) і заляганню в канавці внаслідок осмо-лення. Під дією газових сил на бокові похилі поверхні у них з'являється горизонтальна складова сила (див. малюнок р), яка збільшує тиск кільця па стінки циліндра, що набуває важливого значення у міру зносу кілець і стінок канавки.
Клиновидні поршневі кільця найчастіше використовуються в якості верхніх компресійних кілець тракторних дизелів, де ймовірність закоксовування звичайних кілець буває особливо високою.
На автомобільних
Основні | |
---|---|
Виробник | ЗІЛ |
Країна виробник | Болгарія |
Марка | ЗІЛ |
Модель | 130 |
Сумісність з маркою | ЗІЛ |
Сумісність з моделлю | 130 |
Стан | Новий |
Тип запчастини | Оригінал |
Тип техніки | Вантажний автомобіль |
- Ціна: 1 780 ₴