Комплект втулок розподільного валу ЗІЛ-130 5 шт / 130-1006024
410 ₴
- В наявності
- Код: 130-1006024
Придбати Комплект втулок розподільного валу ЗІЛ-130 5 шт / 130-1006024 Ви можете, оформивши замовлення у нас в інтернет магазині УРАЛ-ЗАПЧАСТИНИ через корзину або зателефонувавши за вказаними телефонами.
Комплект втулок розподільного валу ЗІЛ-130 5 шт / 130-1006024
Автомобіль отримав двигун, конструкція якого мала багато спільних рис з двигуном представницької моделі ЗІЛ-111, також V-подібний 8-циліндровий, але меншого робочого об'єму, розрахований на основний в той час в СРСР бензин А-76 та з двокамерним карбюратором К-88АЕ, з падаючим потоком, збалансованої поплавковою камерою і обмежувачем максимальних оборотів, замість розрахованого на досягнення високих потужностних показників чотирьохкамерного легкового варіанти. В цілому, двигуни вантажівок і легкових автомобілів марки ЗІЛ значною мірою різнилися між собою і мали порівняно невисоку ступінь уніфікації, точно так само, як і двигуни «Чайки» і вантажівок ГАЗ.
Автомобіль оснащений 8-циліндровим карбюраторним чотиритактним V-подібним верхньоклапанної двигуном ЗІЛ-130 потужністю 148 л. с. при 3000 об/хв (з обмежувачем) зі ступенем стиснення 6,5 і робочим об'ємом 5996 см3.
Карбюратор – До-88, двокамерний, верхнє, з падаючим потоком, збалансований з экономайзерным пристроєм і насосом прискорення, устатковувався пневмоцентробежным регулятором числа обертів колінчастого вала. Привід прискорювального насоса – механічний. На карбюратор ставилися два клапана економайзера з механічним і пневматичним приводами.
Система змащування двигуна – комбінована: під тиском і розбризкуванням. В систему змащення спочатку входили фільтри грубого і тонкого очищення масла, розташовані в одному корпусі. Фільтр грубої очистки – пластинчато-щілинна з фільтруючим елементом з набору тонких сталевих пластин, тонкої очистки – відцентровий з реактивним приводом (центрифуга).
Система живлення двигуна – примусова, з подачею бензину паливним насосом типу Б-9 діафрагмового типу з двома впускними та одним випускним клапанами. Паливо – бензин А-76.
Система вентиляції картера – примусова, закритого типу, гази отсасывались у впускний трубопровід двигуна. Повітряний фільтр – ВМ-16, олійно-інерційний, з двоступеневої очищенням повітря.
Система охолодження – рідинна, закрита, з примусовою циркуляцією охолоджувальної рідини, що здійснювалася за допомогою водяного насоса відцентрового типу. Двигуни перших випусків комплектувалися термостатами рідинного типу.
Трансмісія складалася з однодискового сухого зчеплення з механічним приводом; триходовий п'ятиступінчастою коробки передач (п'ять передач вперед, один назад, п'ята передача – пряма) з двома синхронізаторами інерційного типу для включення II та III, IV і V передач; карданної передачі з двома карданними валами, проміжною опорою і трьома шарнірами; двоступеневої головної передачі і конічного диференціала з чотирма сателітами і повністю розвантажених півосей. Синхронізатори призначалися для полегшення перемикання передач і служили для вирівнювання швидкостей ведучого і веденого валів КПП під час переходу з однієї передачі на іншу. Головна передача – подвійна, з парою конічних шестерень із спіральними зубами і парою циліндричних шестерень з косими зубами. Передаточне відношення дорівнювало 6,45. Диференціал – конічний, з чотирма сателітами. Передній міст представляв собою сталеву ковану балки двотаврового перерізу. Підвіска була залежною на поздовжніх напівеліптичних ресорах, спереду з гідравлічними телескопічними амортизаторами двосторонньої дії, ззаду – з додатковими ресорами. Рама клепана, складалася з двох сталевих штампованих лонжеронів швелерного перетину змінного профілю, з'єднаних п'ятьма поперечками. На задній поперечці кріпився буксирний пристрій з гумовим амортизатором.
Рульовий механізм – типу гвинт з гайкою, з гідропідсилювачем.
– робочі ножні гальма колодкові, барабанного типу, на всі колеса з пневматичним приводом;
– гальмо ручне гальмо колодкове, барабанного типу, з механічним приводом на трансмісію;
Тягачі комплектувалися комбінованим гальмівним краном, автомобілі, не призначені для роботи з причепом – одинарним. Колеса дискові з вісьмома вікнами, розміру 7,0-20 з розрізними замковими і нерозрізними бортовими кільцями, кріпилися на 8 шпильках. Розмір шин – 9,00-20" (260-20).
Система електрообладнання – 12-вольтова, постійного струму, однопровідна, з негативними висновками затискачів джерел і споживачів електроенергії на корпус. Джерелами енергії були генератор Г130 постійного струму потужністю 350 Вт і силою струму 28 А, який працював у парі з реле-регулятором РР130, а також акумуляторна батарея 6 СТ-78 або 6-СТ-81, ємністю відповідно 78 або 81 Ач. Система запалювання двигуна – батарейна, розподільник запалювання – Р4-В або Р4-В2, котушка запалювання – Б13-А, вимикач запалювання і стартера – ВК21-Е, свічки запалювання – А15-Б. Стартер – СТ130, включався з допомогою електромагнітного тягового реле.
На автомобіль спочатку ставилися фари ФГ2-А2 з оптичним елементом типу ФГ105 з двухнитиевыми лампами А-12 на 50 і 40 Вт (на дальнє і ближнє світло) або фари ФГ2-Е з оптичним елементом ФГ2-Е з європейським асиметричним світлорозподілом ближнього світла з лампою на 45 і 40 Вт, підфарники ПФ101-Б з двухнитиевыми лампами А-27 на 21 і 6 свічок, що служили для вказівки відповідно поворотів і габариту, а також комбіновані задні двосекційні двопланові ліхтарі ФП13 (лівий) з розсіювачем для освітлення номерного знака і ФП13-ДО (правий) з лампами А-26 на 21 св (покажчики поворотів і гальмівна сигналізація) і А-24 на 3 св (позначення габаритів і освітлення номерного знаку), кріпиться за допомогою кронштейнів до задньої поперечної балці платформи.
На задній поперечці рами монтувалася семиклеммовая розетка ПС300 для підключення системи електрообладнання причепа. Автомобіль устатковувався щитком приладів КП200, на якому розташовувалися спідометр, покажчик температури охолодної рідини, покажчик рівня палива, покажчик тиску масла, манометр гальмівної системи, контрольна лампа заряду акумуляторної батареї, контрольна лампа дальнього світла фар, контрольна лампа перегріву охолоджуючої рідини і контрольна лампа покажчиків повороту. Кабіна суцільнометалева, тримісна, знаходилася опалювачем, склоочисником з двома щітками і пристроєм для обмивання вітрового скла. Комплектувалася одномісного регульованим сидінням для водія і двомісним для сидіння пасажирів. В даху кабіни були два вентиляційних люка. Бортова платформа дерев'яна, з металевою оковкою, металевими поперечними брусами підстави і з трьома відкидними бортами.
Бензобак ємністю 170 л розташовувався на лівому лонжероне рами. На ранніх ЗІЛ-130 (випуску до 1966 р.) горловина бака була зміщена по напрямку до заднім колесам.
Запасне колесо кріпилося під кузовом на відкидному кронштейні, устанавливавшемся на правому лонжероне рами. Інструментальний ящик ставилося ззаду зліва під платформою, впритул до її переднього поперечного бруса.
Основні | |
---|---|
Виробник | ЗІЛ |
Країна виробник | Україна |
Марка | ЗІЛ |
Модель | 130 |
Сумісність з маркою | ЗІЛ |
Сумісність з моделлю | 130 |
Стан | Новий |
Тип техніки | Вантажний автомобіль |
- Ціна: 410 ₴