Продавець Запчасти к автомобилям УРАЛ и КамАЗ от завода изготовителя, по доступным ценам розвиває свій бізнес на Prom.ua 13 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
160 відгуків
В зв'язку з ситуацією в країні ціни можуть відрізнятись.Сделать заказ
+380 (97) 975-83-31
Автозапчасти на грузовики
Кошик

Вал колінчастий ЗІЛ-130.

9 200 ₴

  • В наявності
Вал колінчастий ЗІЛ-130.
Вал колінчастий ЗІЛ-130.В наявності
9 200 ₴
+380 (97) 975-83-31
+380 (97) 975-83-31
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.

Придбати Вал колінчастий ЗІЛ-130. Ви можете оформивши замовлення у нас в інтернет магазині УРАЛ-ЗАПЧАСТИНИ через корзину або зателефонувавши за вказаними телефонами.

Вал колінчастий ЗІЛ-130.

 

Технічні характеристики ЗІЛ-130

 

 

Модель та тип

ЗІЛ-130, V-подібний, чотиритактний, карбюраторний, верхнеклапанний

Розташування циліндрів

Під кутом 90°

Число циліндрів

8

Діаметр циліндра і хід поршня, мм

100х95

Робочий об'єм циліндрів, л

6

Ступінь стиснення

6,5

Номінальна потужність при 3200 об/хв, кВт (л. с.)

110,4 (150)

 

 

 

Максимальний крутний момент при 1800-2000 об/хв. Н*м(кгс*м)

401,8 (41)

Мінімальний питома витрата палива, г/(кВт-ч) [/(л. с.-год)]

313 (230)

Порядок роботи циліндрів

1-5-4-2-6-3-7-8

Нумерація циліндрів:

 

права група

1-2-3-4

ліва група

5-6-7-8

Суха маса двигуна зі зчепленням, коробкою передач, стоянкової гальмівної системи, компресором, насосом гідропідсилювача рульового керування та вентилятором, кг

640

Блок циліндрів

Чавунний, з легкознімними вставними гільзами, з гумовими ущільнювальними кільцями в нижній їх частині

Головки циліндрів

Дві, з алюмінієвого сплаву зі вставними сідлами і направляючими клапанів

Поршні

З алюмінієвого сплаву

Поршневі кільця

Три компресійних — чавунні (два верхніх хромовані) і одне маслосъемное — сталеве, складене, хромоване

Поршневі пальці

Сталеві, плаваючі, пустотілі

Шатуни

Сталеві, двотаврового перерізу, зі змазуванням поршневого пальця розбризкуванням

Шатунні і корінні підшипники

Тонкостінні, взаємозамінні; вкладиші — сталеалюминиевые (сталева стрічка, алюмінієвий сплав)

Колінчастий вал

Сталевий кований, пятиопорный, з каналами для змащування; шийки з грязеуловителями

Маховик

Чавунний, забезпечений сталевим зубчастим вінцем для пуску двигуна від стартера

Розподільчий вал

Сталевий, пятиопорный

Фази газорозподілу:

 

відкриття впускного клапана

31° до ВМТ

закриття впускного клапана

83° після НМТ

відкриття випускного клапана

67° до НМТ

закриття випускного клапана

47° після ВМТ

Привід розподільного вала

Зубчатою парою з косими зубцями; колесо — чавунне

Клапани

Верхні, розташовані в головках блока циліндрів; приводяться в дію від одного розподільного валу. Випускні клапани — пустотілі, охолоджувані, з жаростійкої наплавленням; мають механізм для примусового прокручування клапана під час роботи

Штовхачі

Механічні, сталеві, з наплавленням із спеціального чавуну

Коромисла клапанів

Сталеві, з бронзовою втулкою

Газопроводи

Впускний — з алюмінієвого сплаву,

загальний для обох рядів циліндрів, з рідинної порожниною для підігріву паливної суміші, розташований між головками блоку; випускні — чавунні; по одному з кожної сторони блоку циліндрів

Мастильна система

Змішана: під тиском і розбризкуванням, з охолодженням мастила в радіаторі

Масляний насос

Шестеренный, двухсекционный, расположен с правой стороны блока цилиндров. Верхняя секция насоса подает масло через масляный фильтр в смазочную систему двигателя. Редукционный клапан верхней секции отрегулирован на давление не менее 320 кПа (3,2 кгс/см2). Нижняя секция насоса подает масло в масляный радиатор; перепускной клапан нижней секции отрегулирован на давление 120 кПа (1,2 кгс/см2)

Масляный фильтр

Центробежный, с реактивным приводом

Масляный радиатор

Воздушного охлаждения, из оребренной алюминиевой трубки, установлен перед водяным радиатором

Вентиляция картера

Принудительная, с отсосом картерных

газов во впускной газопровод через специальный клапан; воздух поступает через фильтр маслозаливной горловины

Система питания

Принудительная подача топлива

Топливный бак

Один, объемом 170 л, установлен подплатформой на левом лонжероне

Топливный насос

Б10, диафрагменный, с рычагом для

ручной подкачки топлива

Подогрев топливной смеси

Во впускном газопроводе, имеющем

жидкостную полость для подогрева смеси

Фильтры очистки топлива:

 

магистральный фильтр-отстойиик

Щелевой, расположен на кронштейне

топливного бака

тонкой очистки

С керамическим фильтрующим элементом, расположен на кронштейне перед карбюратором

топливного бака

Сетчатый, расположен на приемной

трубке

Карбюратор

К-88АМ, двухкамерный, с падающим

потоком смеси, имеет ускорительный насос и экономайзер

Ограничитель максимальной частоты вращения коленчатого вала двигателя

Пневмоцентробежный центробежныйпреобразователь и исполнительный диафрагменный механизм спневматическим приводом)

Воздушный фильтр

ВМ-16, масляно-инерционный, с двухступенчатой очисткой воздуха

Система охлаждения

Жидкостная, закрытая, с принудительной циркуляцией

Радиатор

Трубчасто-стрічковий (змійковий), трирядне

Термостат

З твердим наповнювачем, встановлений

у випускному патрубку рідинної порожнини

Жалюзі

Стулчасті, вертикальні, керуються з кабіни водія

Водяний насос

Відцентровий, приводиться ременем разом з вентилятором від шківа колінчастого вала

Вентилятор

Шестилопатевий

  

УРАЛ-ЗАПЧАСТИНИ

Характеристики
Основні атрибути
ВиробникЗІЛ
МаркаЗІЛ
Модель130
Сумісність з маркоюЗІЛ
Сумісність з моделлю130
Тип запчастиниОригінал
Тип технікиВантажний автомобіль
Інформація для замовлення
  • Ціна: 9 200 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner