Продавець Запчасти к автомобилям УРАЛ и КамАЗ от завода изготовителя, по доступным ценам розвиває свій бізнес на Prom.ua 12 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
150 відгуків
В зв'язку з ситуацією в країні ціни можуть відрізнятись.Сделать заказ
+380 (63) 782-78-18
+380 (97) 975-83-31
Автозапчасти на грузовики
Кошик

Карбюратор - К126 Б ГАЗ

6 500 

  • В наявності
  • Код: К126 Б
Карбюратор - К126 Б ГАЗ
Карбюратор - К126 Б ГАЗВ наявності
6 500 
+380 (63) 782-78-18
  • +380 (97) 975-83-31
+380 (63) 782-78-18
  • +380 (97) 975-83-31
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.

Придбати Карбюратор - К126 Б Ви можете, оформивши замовлення у нас в інтернет магазині УРАЛ-ЗАПЧАСТИНИ через корзину або зателефонувавши за вказаними телефонами.

Карбюратор До 126 Б

Карбюратор встановлюється на V-образний восьмициліндровий двигун ГАЗ-66 виробництва Заволзького моторного заводу. Карбюратор К-126Б є модернізацією карбюратора К-126. Він двокамерний, з паралельним відкриттям дросельних заслінок, з падаючим потоком горючої суміші і подвійним розпилюванням палива. Загальний вигляд карбюратора представлений на рис. 67, а схема його — на рис. 68. Коригування складу горючої суміші здійснюється методом зміни розрідження в каналі головного жиклера. Кожна камера карбюратора живить чотири циліндри двигуна: два середніх однієї секції і два крайніх іншого. Карбюратор складається з п'яти основних частин: верхній, середній і нижній, фланця кришки і пневмоцентробежного обмежувача максимальних чисел оборотів. Всі основні частини карбюратора, за винятком нижньої, виготовлені з цинкового сплаву методом лиття під тиском. Нижня частина корпусу виконана з чавуну або алюмінієвого сплаву. Між верхньою і середньою частинами корпусу карбюратора ставиться паперова прокладка, між середньою і нижньою — паронітові . Верхня частина корпусу включає корпус приймального повітряного патрубка і кришку поплавкової камери. У верхній частині корпусу розташовані: балансувальний канал; повітряна заслінка; поплавковий механізм; паливний фільтр; паливний приймальний штуцер; привід прискорювального насоса і економайзер, а також привід і кронштейн троса повітряної заслінки. Балансувальний канал по перерізу виконаний у вигляді довгастого вікна. Верхня площина балансування каналу перпендикулярна осі приймального патрубка. Повітряна заслінка одна розташована у верхній частині приймального патрубка. На повітряній заслінці виконані два автоматичних клапана (на кожну камеру по клапану). Приводи повітряної заслінки і прискорювального насоса розміщені з лівого боку карбюратора. Важіль приводу повітряної заслінки двуплечий і змонтований незалежно на своїй осі. Вплив важеля приводу на повітряну заслінку здійснюється через важіль, закріплений на осі повітряної заслінки. Повітряна заслінка допомогою пружини утримується весь час у відкритому положенні. На нижньому кінці важеля приводу розміщена муфта звичайного типу для кріплення троса манетки . При впливі на манетку важіль приводу повертається на своїй осі і верхній профільований кінець звільняє важіль, що сидить на осі повітряної заслінки, пружина якого і закриває її. Привід системи прискорювального насоса на відміну від інших типів карбюраторів змонтований в кришці поплавкової камери. Він складається з важеля осі та виделки з роликом. Вісь розташована горизонтально безпосередньо в тілі верхньої частини корпусу карбюратора. На одному кінці осі жорстко закріплений важіль, а на протилежному з допомогою штифта закріплена вилка. Важіль привода за допомогою спеціальної тяги з'єднаний з важелем дросельної заслінки. При відкритті дросельних заслінок важіль їх повертається і за допомогою тяги повертає важіль приводу, що сидить на осі. Вісь, а отже, і вилка також повертаються, а ролик, що сидить на вилці, натискає на планку поршня прискорювального насоса. На важелі приводу прискорювального насоса є спеціальна планка для регулювання відкриття дросельної заслінки в період пуску і прогріву двигуна при повністю закритій повітряній заслінці. Регулювання положення дросельної заслінки регулюється шляхом переміщення планки за рахунок спеціального паза. При повністю закритій повітряній заслінці дросельні заслінки карбюратора повинні бути відкриті на 12°, рахуючи від повного закритого положення. Привід економайзера об'єднаний з системою прискорювального насоса. Включення економайзера здійснюється при повному відкритті дросельних заслінок. Поплавковий механізм карбюратора К-126Б аналогічний таких інших карбюраторів того ж типу. Діаметр сідла паливного голчастого клапана дорівнює 2,2 мм Паливний фільтр карбюратора являє собою тонку латунну сітку, армовану на поликапролактаме . Паливний фільтр розміщений у каналі горизонтально і підтискається конічною пробкою. Приймальний паливний штуцер має конічну різьбу 1/4". На верхній частині корпусу карбюратора п'ятьма гвинтами кріпиться фланець кришки для приєднання очисника повітря. Між фланцем і корпусом встановлюється картонна прокладка. У центрі фланця мається спеціальний приплив з латунної втулкою, має внутрішню різьбу, службовець для кріплення повітроочисника. Всі основні дозуючі елементи розміщені в середній частині корпусу карбюратора. Малі дифузори карбюратора з розпилювачами головної дозуючої системи, відлиті з цинкового сплаву під тиском, не піддаються механічній обробці. Вони запресовуються зверху в середній корпус карбюратора. Великі дифузори вільно вставляються знизу в середню частину корпусу і притискаються до неї корпусом змішувальних камер. Головні паливні жиклери розташовані всередині поплавкової камери на внутрішній її стінці. Монтуються вони через отвори в корпусі поплавкової камери зовні карбюратора. Отвори закриваються різьбовими пробками. Емульсійні трубки карбюратора встановлюються вертикально в колодязі і притискаються зверху повітряними жиклерами. Таким чином, у карбюраторі К-126Б на відміну від карбюраторів К-126 і ДО-126П повітря в головну дозирующую систему потрапляє з внутрішньої порожнини емульсійні трубки і змішується з паливом, що знаходяться в емульсійному колодязі. Система холостого ходу карбюратора К-126Б абсолютно аналогічна такий карбюратора К-126, т. е. складається з паливних жиклерів-трубочок, розміщених вертикально в колодязі, повітряних жиклерів, розміщених горизонтально під пробками. Система прискорювального насоса і економайзера розміщена в центрі поплавкової камери між правою і лівою камерами карбюратора. Система прискорювального насоса і економайзера складається з штока приводу економайзера з направляючою, поршня прискорювального насоса зі штоком і пружиною, основного штока з планкою і поворотною пружиною. Конструкція вузла прискорювального насоса і економайзера карбюратора К-126Б абсолютно аналогічна такий карбюратора К-126П з тією лише різницею, що у карбюратора К-126П вплив на систему прискорювального насоса від дросельної заслінки здійснюється через сережку, закріплену в нижній частині основного штока, а у карбюратора К-126Б допомогою виделки з роликом, який натискає на планку приводу зверху. Впорскування палива прискорювальних насосом здійснюється через блок-розпилювач в обидві камери карбюратора. Блок-розпилювач розміщений в середній частині корпусу між камерами і кріпиться за допомогою двох гвинтів, один з яких виконаний порожнистим і є топливопроводящим . Над вихідними отворами прискорювального насоса є два вертикальних отвори для зняття розрідження в системі і, отже, для запобігання підсмоктування палива при роботі двигуна на форсованих режимах. Вихідні отвори економайзера розташовані в одному блоці-розпилювачі з прискорювальних насосом і служать двом камерам одночасно. Нижня частина корпусу карбюратора є корпусом змішувальних камер. Дросельні заслінки карбюратора розміщені на одній осі. Початковий установочний кут дросельних заслінок 20°. У кожній камері карбюратора є незалежні вихідні канали системи холостого ходу. Верхні отвори виконані на рівні кромок дросельних заслінок, а нижні виходять в задроссельные порожнини і регулюються конічними гвинтами. Отвір вакуумного коректора є тільки однією правою камері. Вісь дросельних заслінок карбюратора вільно обертається на роликових підшипниках і з одного боку шарнір але з'єднана з віссю приводу, а з іншого боку з діафрагмовим виконавчим механізмом пневмоцентробежного обмежувача максимального числа обертів. З'єднання осі приводу з віссю дросельної заслінок вильчатого типу виконано з таким розрахунком, щоб при відповідному розрідженні під діафрагмою обмежувача дросельні заслінки закривалися б незалежно від положення важеля осі приводу. При положенні важеля осі приводу дросельних заслінок, відповідному повного відкриття, вильчатое з'єднання повинно забезпечити можливість прикриття дросельних заслінок таким чином, щоб зазор між стінками змішувальних камер кромками дросельних заслінок був не більше 1,1 мм. Механізм осі приводу розміщений у своєму корпусі і обертається в латунній втулці. Кріплення механізму привода до корпусу змішувальної камери здійснюється трьома гвинтами. Між корпусами встановлюється картонна прокладка. Корпус однафрагменного механізму обмежувача максимального числа обертів розміщується з правого боку карбюратора. Для герметизації цієї порожнини вісь дросельних заслінок ущільнюється за допомогою гумового сальника. Сальник притискається до стінок змішувальної камери розпірною пружиною, що знаходиться між сальником і внутрішньою частиною корпусу обмежувача. Порожнина над діафрагмою обмежувача максимального числа обертів з'єднана з порожниною змішувальної камери над і під дросельною заслінкою через жиклери. На виконавчому диафрагменном механізмі передбачені два штуцера, один з яких сполучає клапан пневмоцентробежного датчика зі змішувальною камерою карбюратора, а інший— лость статора датчика з поддиафрагменной порожниною виконавчого механізму і прийомним патрубком карбюратора. При роботі двигуна на малих і середніх оборотах клапан пневмоцентробежного датчика, приводящегося від двигуна, відкритий, і повітря вільно проходить з приймального повітряного патрубка назад в карбюратор через внутрішню порожнину ротора пневмоцентробежного датчика, наддиафрагменную порожнину виконавчого механізму, жиклери й канали в змішувальній камері. При досягненні двигуном заданого числа обертів клапан в датчику під дією відцентрових сил, долаючи пружність пружини, яка її утримує, переміщується і сідає в своє сідло, ізолюючи внутрішню порожнину від датчика зовнішньої. Циркуляція повітря при цьому припиняється і над діафрагмою зростає розрідження. Діафрагма піде вгору. Дросельні заслінки карбюратора, сполучені з діафрагмою допомогою тяги, в цьому випадку будуть прикриватися, зменшуючи подачу горючої суміші в циліндри двигуна. Обороти двигуна знизяться. З'єднання осі дросельних заслінок з діафрагмою здійснюється через двуплечий важіль. Один кінець важеля пов'язаний зі штоком діафрагми, а на другому закріплена пружина. Пружина другим кінцем кріпиться на штифті. Для установки штифта в корпусі обмежувача є чотири гнізда, виконані на різних відстанях від кінця двоплечого важеля. Пружність пружини, положення штифта, розміри жиклерів виконавчого механізму, а також пружність пружини клапана датчика підбираються і регулюються на заводі-виробнику таким чином, щоб не допустити число оборотів двигуна вище максимального. Основні дані карбюратора К-126Б наступні: Діаметр змішувальної камери, мм Діаметр 34 вузького перерізу: великого дифузора в мм 27 малого дифузора в 11 мм Відстань від рівня палива в поплавковій камері до площини роз'єму карбюратора (при тиску 0,3 кГ /см 2 ) в 20 мм Вага поплавця в м 13,3 Пропускна здатність жиклерів в см3/хв: головного паливного 340 діафрагмового механізму: верхнього 75 нижнього 310 Діаметри каліброваних отворів, мм : головного повітряного жиклера 0,8 паливного жиклера холостого ходу 0,75 повітряного жиклера холостого ходу 1,5 форсунки прискорювального насоса 0,6 жиклера економайзера 0,7 Вихідні отвори холостого ходу: верхнє (нерегульованим) 1,0 нижнє (регульоване) 1,3 Переріз сідла паливного клапана 2,2 Продуктивність прискорювального насоса за 10 ходів поршня в см3 Н е менше 10 Вага карбюратора в кг : з чавунною нижньою частиною корпусу. 3,75 з алюмінієвої нижньою частиною корпусу 3,25

УРАЛ-ЗАПЧАСТИНИ

Характеристики
Основні
ВиробникЗапчастину
МаркаЗІЛ
Сумісність з маркоюЗІЛ
СтанНовий
Тип запчастиниОригінал
Тип технікиВантажний автомобіль
Інформація для замовлення
  • Ціна: 6 500 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner