Продавець Запчасти к автомобилям УРАЛ и КамАЗ от завода изготовителя, по доступным ценам розвиває свій бізнес на Prom.ua 12 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
149 відгуків
В зв'язку з ситуацією в країні ціни можуть відрізнятись.Сделать заказ
+380 (63) 782-78-18
+380 (97) 975-83-31
Автозапчасти на грузовики
Кошик

Головка циліндрів ГАЗ-66 / ПАЗ з напрямними клапанів / 66-06-1003010

8 000 

  • В наявності
  • Код: 66-06-1003010
Головка циліндрів ГАЗ-66 / ПАЗ з напрямними клапанів / 66-06-1003010
Головка циліндрів ГАЗ-66 / ПАЗ з напрямними клапанів / 66-06-1003010В наявності
8 000 
+380 (63) 782-78-18
  • +380 (97) 975-83-31
+380 (63) 782-78-18
  • +380 (97) 975-83-31
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.

Придбати Головка циліндрів ГАЗ-66 / ПАЗ з напрямними клапанів / 66-06-1003010 Ви можете, оформивши замовлення у нас в інтернет магазині УРАЛ-ЗАПЧАСТИНИ через корзину або зателефонувавши за вказаними телефонами.

Головка циліндрів ГАЗ-66 /ПАЗ /вихрова без клапанів/ 66-06-1003010

Двигун ГАЗ-53

 

На автомобілі встановлюється двигун ГАЗ-53 -волзького моторного заводу. Двигун ГАЗ-53 V-подібний, восьмициліндровий, карбюраторний, чотиритактний.

Робочий об'єм циліндрів двигуна ГАЗ-53 - 4,25 л, при діаметрі циліндрів 92 мм і хід поршня 80 мм. Розрізи двигуна ГАЗ-53 (поздовжній і поперечний) показано на рис. 1 і 2.

 

Рис.1. Поздовжній розріз двигуна ГАЗ-53

1 — водяний насос; 2 — масляний фільтр; 3 — переривник-розподільник; 4 — зчеплення; 5 — лоток; 6 — колінчастий вал; 7 — розподільний вал

 

Рис.2. Поперечний розріз двигуна ГАЗ-53

1 — свічка; 2 — клапан; 3 — коромисло; 4 — вал; 5 — поршень

Кріплення (підвіска) двигуна ГАЗ-53 (рис.3). Двигун ГАЗ-53 в зборі зі зчепленням і коробкою передач кріпиться до рами на гумових подушках в чотирьох точках: два спереду по обидва боки блоку і дві ззаду під приливами на картері зчеплення.

 

Рис.3. Кріплення (підвіска) двигуна ГАЗ-53

1 — подушка нижня; 2 — обойма подушки задньої; 3, 6 — відповідно подушки задня і передня верхні; 4—пластина верхньої задньої подушки; 5, 9 — болти; 7 — шайба верхньої передньої подушки; 8 — кронштейн двигуна; 10—втулка розпірна

Опори двигуна ГАЗ-53 сприймають, крім вертикальних зусиль (маса двигуна, реактивний момент), і горизонтальні— подовжні зусилля, що виникають при розгоні, гальмуванні і рушанні з місця.

Передні опори двигуна ГАЗ-53 складаються з чавунного кронштейна 8 із запресованої в нього гумовою подушкою 6 і нижній армованої подушки 1. Весь пакет деталей стягується болтом через розпірну втулку 10. Ліва і права опори взаємозамінні.

Задні опори двигуна ГАЗ-53 однакові, і кожна складається з верхньої гумової подушки 3, вкладеної в верхню пластину 4. і нижньої армованої подушки 1.

На верхній пластині приварена розпірна втулка. Кріплення задніх подушок двигуна ГАЗ-53 здійснюється болтами через втулки верхніх пластин. Нижні армовані подушки передніх і задніх опор взаємозамінні.

Необхідність ремонту двигуна ГАЗ-53 викликається зношуванням деталей і встановлюється перевіркою його технічного стану. В окремих випадках передчасний ремонт може бути викликаний поломкою окремих деталей із-за неправильної експлуатації або прихованого дефекту.

Перші 2,5 — 5,0 тис. км відбувається приробітку деталей двигуна. Далі (до 150— 175 тис. км) інтенсивність зношування знижується. Це період нормальної експлуатації. Потім інтенсивність зношування знову наростає і приблизно до 200 тис. км зазори між тертьовими деталями зростають настільки, що виникає необхідність в ремонті.

Граничні зазори у двигуні ГАЗ-53 між основними тертьовими парами внаслідок зношування орієнтовно складають, мм:

Спідниця поршня — гільза циліндра - 0,250—0,300

Поршневе кільце — канавки в поршні його висоті - 0,150

Замок поршневого кільця - 2,500

Верхня головка шатуна — поршневий палець - 0,030

Шатунні і корінні підшипники - 0,150

Стрижень клапана — направляюча втулка - 0,250

Шийка розподільного валу — втулка в блоці - 0,150

Осьовий люфт розподільного і колінчастого валів - 0,250

Витрата масла на чад є найважливішим показником технічного стану двигуна ГАЗ-53. В процесі експлуатації підвищений витрата виявляється перевіркою по вказівному стрижня.

Більш точно витрати встановлюють шляхом зважування, сливаемого з картера двигуна ГАЗ-53 гарячого масла до і після певного пробігу. Витрата масла на чад, перевищує 400 м на 100 км, свідчить про необхідність ремонту двигуна.

Тиск масла в системі двигуна ГАЗ-53 перевіряють за вказівником на щитку приладів. Точне значення величини тиску вимірюють контрольним манометром. Штуцер шланга контрольного манометра (різьблення 1/4)загортають у отвір на місце вивернутого датчика тиску масла.

Зменшення тиску масла на середній частоті обертання колінчастого вала нижче 100 кПа і при малій частоті обертання на холостому ходу нижче 50 кПа свідчить або про несправність в системі змащування, або про надмірному зносі деталей двигуна. Якщо усунення несправності в системі змащування не відновлює тиску, то двигун відправляють в ремонт.

Падіння потужності двигуна ГАЗ-53 виявляється тим, що знижується максимальна швидкість автомобіля, автомобіль погано розганяється, важче долає підйоми без перемикання на знижені передачі.

Расход топлива так же, как и динамические показатели автомобиля, зависит не только от двигателя. Поэтому прежде всего убеждаются в исправности трансмиссии и ходовой части автомобиля.

Техническое состояние двигателя ГАЗ-53 определяют измерением контрольного расхода топлива. Делают это на автомобиле с полной нагрузкой со скоростью движения 60 км/ч на горизонтальном участке дороги с усовершенствованным покрытием. Испытания проводят на участке протяженностью в 4 — 5 км в двух противоположных направлениях.

Питание двигателя  ГАЗ-53 осуществляют из отдельного бачка, а расход определяют путем взвешивания бачка с топливом до и после заездов.

Компрессию в цилиндре в двигателе ГАЗ-53, т. е. давление, которое возникает в нем в конце такта сжатия, определяют специальным манометром — компрессометром на прогретом до температуры охлаждающей жидкости 80 — 90 °С двигателе при  полностью открытых дроссельных заслонках, вывернутых свечах зажигания и сухом карбюраторе прокручиванием коленчатого вала стартером при полностью заряженной аккумуляторной батарее.

Тиск при цьому має бути не менше 750 мм. В іншому випадку можна припускати несправність поршневих кілець або клапанів.

Якщо при заливці в циліндр через свічковий отвір 20— 30 см3 моторного масла і повторної перевірки компресії тиск підвищиться, це свідчить про несправність поршневих кілець або циліндра. Якщо тиск не підвищиться, це означає, що негерметичні клапани.

 

УРАЛ-ЗАПЧАСТИНИ

Характеристики
Основні
ВиробникГАЗ
МаркаГАЗ
Модель66
Сумісність з маркоюГАЗ
Сумісність з моделлю66
СтанНовий
Тип запчастиниОригінал
Тип технікиВантажний автомобіль
Інформація для замовлення
  • Ціна: 8 000 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner