Продавець Запчасти к автомобилям УРАЛ и КамАЗ от завода изготовителя, по доступным ценам розвиває свій бізнес на Prom.ua 12 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
149 відгуків
В зв'язку з ситуацією в країні ціни можуть відрізнятись.Сделать заказ
+380 (63) 782-78-18
+380 (97) 975-83-31
Автозапчасти на грузовики
Кошик

Шестерня 1-й передачі вторинного валу Зіл-130/ 130-1701112

1 130 

  • В наявності
  • Код: 130-1701112
Шестерня 1-й передачі вторинного валу Зіл-130/ 130-1701112
Шестерня 1-й передачі вторинного валу Зіл-130/ 130-1701112В наявності
1 130 
+380 (63) 782-78-18
  • +380 (97) 975-83-31
+380 (63) 782-78-18
  • +380 (97) 975-83-31
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.

Придбати Шестерня 1-й передачі вторинного валу Зіл-130/ 130-1701112 Ви можете, оформивши замовлення у нас в інтернет магазині УРАЛ-ЗАПЧАСТИНИ через корзину або зателефонувавши за вказаними телефонами.

Шестерня 1-й передачі вторинного валу Зіл-130/ 130-1701112

На автомобілі ЗИЛ-130 встановлена механічна триходова п'ятиступінчаста коробка передач, яка має п'ять передач для руху вперед і одну-для руху заднім ходом. У коробці (рис.128, а) є два синхронізатора інерційного типу для включення II і III (9), IV і V (5) передач. У картері 20 змонтований на підшипниках первинний (ведучий) вал 2, виготовлений заодно з косозубой шестірнею 4 і зубчастим вінцем для включення V (прямий) передачі. В розточці валу встановлений роликовий циліндричний підшипник, на який переднім кінцем спирається вторинний вал 3. У нижній частині картера є проміжний вал 14, на якому жорстко закріплена косозубая шестірня 1, що перебуває в постійному зачепленні з шестірнею 4 первинного вала, а також косозубі шестерні II 16, 18 III і IV 19 передач. Крім того, на валу виконані прямозубі шестірні 17 для передачі заднього ходу і 15 I передачі. На шліцах вторинного валу змонтована прямозубая шестерня-каретка 11 для включення I передачі і заднього ходу, а також зубчасті каретки синхронізаторів 5 і 9. Вільно встановлені на вторинному валу косозубі шестерні: 10 – для включення II, 7 – III і 6 – IV передач, які перебувають у постійному зачепленні з відповідними шестернями проміжного вала. У нижній частині припливу картера жорстко закріплена вісь 13, на якій на циліндричних роликових підшипниках встановлено блок прямозубих шестерень 12 заднього ходу. Велика його шестерня 12 знаходиться в постійному зачепленні з шестірнею 17 проміжного вала. Внутрішня порожнину картера заповнюється рідким трансмісійним маслом і закривається кришкою, в якій знаходиться механізм перемикання передач, влаштований так само, як і в автомобілі ГАЗ-53А.

Коробка передач автомобіля ЗИЛ-130

Рис.128. Коробка передач автомобіля ЗИЛ-130:
а – пристрій передачі; б – перша; в – друга; р – третя; д – четверта; е – п'ята; ж – задній хід.

Як працює коробка передач автомобіля ЗИЛ-130?

При включенні I передачі шестірня-каретка 11, переміщаючись по шлицам, увійде в зачеплення з шестірнею 15 I передачі на проміжному валу. Крутний момент передаватиметься від первинного вала через шестерні постійного зачеплення 4 і 1 і далі шестерні 15 і 11 на вторинний вал (рис.128, б). Передаточне відношення UК1 = 7,44.

При включенні II передачі зубчаста муфта синхронізатора 9 входить в зачеплення з внутрішніми зубами шестерні 10 II передачі, а так як ця шестерня вже перебуває в зачепленні з шестірнею 16 проміжного вала, то крутний момент передаватиметься від первинного вала через шестерні 4 і 1, 16 і 10, зубчасту муфту синхронізатора 9 на вторинний вал (рис.128, в). Передаточне відношення UК2 = 4,1.

При включении III передачи муфта синхронизатора 9 выходит из зацепления с шестерней 10 II передачи и, передвигаясь по шлицам, входит в зацепление с внутренними зубьями шестерни 7 Ш передачи, которая уже находится в зацеплении с шестерней 18 III передачи промежуточного вала. Крутящий момент будет передаваться от первичного вала через шестерни 4 и 1 постоянного зацепления, 18 и 7 III передачи, зубчатую муфту синхронизатора 9 на вторичный вал (рис.128, г). Передаточное отношение UК3 = 2,29.

З включенням IV передачі в роботу вступає синхронізатор 5. Його муфта, пересуваючись, входить в зачеплення з внутрішніми зубами шестерні 6 IV передачі, яка знаходиться в зачепленні з шестірнею 19 IV передачі проміжного вала. Крутний момент передаватиметься від первинного вала через шестерні 4 і 1, 19 і 6, зубчасту муфту синхронізатора 5 на вторинний вал (рис.128, д). Переду точне відношення UК4 = 1,47.

При включення п'ятої передачі муфта синхронізатора 5 виходить із зачеплення з шестірнею 6 IV передачі і, пересуваючись, входить в зачеплення з внутрішніми зубами, виконаними на шестерні 4 первинного валу, і з'єднує первинний і вторинний вали в єдиний вал, який передає крутний момент безпосередньо на карданну передачу автомобіля (рис.128, е). Передаточне відношення UК5 = 1,0.

При включенні передачі заднього ходу шестерня-каретка 11, пересуваючись по шлицам вправо (рис.128, ж), входить в зачеплення з меншою шестірнею 12 блока шестерень заднього ходу, велика шестерня якого вже знаходиться в зачепленні з шестірнею 17 проміжного вала. Крутний момент передаватиметься від первинного вала через шестерні 4 і 1, 17 і 12', 12" і 11 на вторинний вал, змінивши при цьому напрямку обертання. Передаточне відношення UКЗХ = 7,09.

УРАЛ-ЗАПЧАСТИНИ

Характеристики
Основні
ВиробникЗІЛ
МаркаЗІЛ
Модель130
Сумісність з маркоюЗІЛ
Сумісність з моделлю130
СтанНовий
Інформація для замовлення
  • Ціна: 1 130 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner